Seat Toledo ARL 110kw

Toto fórum slouží ke zveřejnění výkonových grafů Vašich vozů.

Moderátoři: šulda, JasteR, Moderátoři

Turbodiesel
Sběrač informací
Příspěvky: 24
Registrován: 02 lis 2009, 13:45
Bydliště: Prešov

Seat Toledo ARL 110kw

Příspěvek od Turbodiesel »

Obrázek

Seriovy HW s povodnym originalnym turbom od vyroby (ma 186000km) - na to, ze je to povodne, celkom slusny graf. Niekolko krat sa meralo, najvyssi bol 214koni(ale nemalo to pekny priebeh, tusim aj spojka preklzovala) :o na koniec vysledok je vid foto.:). Spojka sa smykala vtedy pri cca 430 Nm a pri 2100-2300 ot. Teraz drzi uplne. Musim riesit vahu vzduchu. Inak som max spokojny s priebehom i parametrami.Vdaka za profesionalny pristup BH motorsport. :worthy: . Zatial mi to uplne postacuje, plany do buducna vsak su... ;)
Seat Toledo ARL, seriovy HW, soft. BH motorsport, 144kw (196koni), 430Nm
Uživatelský avatar
netopier
Aktivista
Příspěvky: 3328
Registrován: 29 říj 2006, 22:37
Bydliště: ZVOLEN,SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od netopier »

otazocka. ta vaha je tam problem, ked sa da vypnut?
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

povedal by som ze ti na turbe trolinku drhne regulacia v otvorenej polohe, vidno to uz na seriovom priebehu, inak by som to pripisoval vacsiemu poctu merani co spominas a prehriatemu vyfuku :)
pri tych konoch a na seriovom turbe to daj urcite do poriadku, musi to makat 100% ak to ma cosi vydrzat ;) kazdopadne pekny, velmi pekny vysledok :)
p.s. teraz vidim ze je to tam v popise ku grafu aj napisane (noteeth)
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Uživatelský avatar
BH motor
Aktivista
Příspěvky: 2368
Registrován: 28 led 2007, 18:17
Bydliště: turany

Příspěvek od BH motor »

netopier píše:otazocka. ta vaha je tam problem, ked sa da vypnut?
nerobim to do seriovych aut, ked je tam vaha. s pochopitelnych dovodou
MAHA 4x4 LPS 3000
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
Uživatelský avatar
netopier
Aktivista
Příspěvky: 3328
Registrován: 29 říj 2006, 22:37
Bydliště: ZVOLEN,SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od netopier »

BH motor píše:
netopier píše:otazocka. ta vaha je tam problem, ked sa da vypnut?
nerobim to do seriovych aut, ked je tam vaha. s pochopitelnych dovodou
tak uz chapem.
lepidlo a seedkey nestacia?
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
Uživatelský avatar
TDIfun
Aktivista
Příspěvky: 1995
Registrován: 06 říj 2008, 20:15
Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TDIfun »

BH motor píše:
netopier píše:otazocka. ta vaha je tam problem, ked sa da vypnut?
nerobim to do seriovych aut, ked je tam vaha. s pochopitelnych dovodou
napodobne...
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
Uživatelský avatar
BH motor
Aktivista
Příspěvky: 2368
Registrován: 28 led 2007, 18:17
Bydliště: turany

Příspěvek od BH motor »

netopier píše:
BH motor píše:
netopier píše:otazocka. ta vaha je tam problem, ked sa da vypnut?
nerobim to do seriovych aut, ked je tam vaha. s pochopitelnych dovodou
tak uz chapem.
lepidlo a seedkey nestacia?
nestacia...
MAHA 4x4 LPS 3000
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
Turbodiesel
Sběrač informací
Příspěvky: 24
Registrován: 02 lis 2009, 13:45
Bydliště: Prešov

Příspěvek od Turbodiesel »

netopier: Ked je problem s vahou vzduchu, rozmyslal som tiez o tom. On vravel ze treba vymenit a nebudem viac spekulovat. :)

subz3ro_tdi: Diky! On mi vravel,ze moze byt problem aj s turbom. Viete uz ma moc km!!. Ked turbo padne(vzhladom na km - blizko), tak potom pojdem vyssim levelom, hybrid turbo a pod. ... (noteeth) Uvidime, mozno vtedy uz budem vlastnit 330d. (noteeth) Cize z toho vyplyva, nikdy nehovor nikdy. (rofl) :)
Seat Toledo ARL, seriovy HW, soft. BH motorsport, 144kw (196koni), 430Nm
Pilan
Aktivista
Příspěvky: 1198
Registrován: 27 zář 2009, 11:24
Bydliště: Nekde za brnem

Příspěvek od Pilan »

byt tebou tak uz rovnou resim Bmw mel jsem upravenou fabku a myslel jsem si jaka je to raketa a super auto ale ted bych to nechtel uz ani nahodou od te doby jak jsem zkusil bmw nic jineho ten vykon a jizdni vlastnosti jsou uplne jinde..a hlavne si vem 150kw s 6 kvaltem ma to krasne prevodove pomery..
Uživatelský avatar
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7023
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Souhlas s Pilanem, jel jsem s tim a opravdu, kdyz si clovek uvedomi porizovaci cenu, tak se divi, proc vlastne vrazi prachy do upravy 1,9tky.

Jediny, co by mi stalo v ceste od porizeni BMW v pripade porizovani nasledujiciho auta by byly naklady na servis a opravy. Ja vim, zminite pravidlo opice a bananu, nicmene v tomto pripade, kdyz vidim, jaky jsou porizovaci ceny tech jetych BMW, tak bych si dovolil o pojmu "opice" polemizovat (a verim, ze uspesne).
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Pilan
Aktivista
Příspěvky: 1198
Registrován: 27 zář 2009, 11:24
Bydliště: Nekde za brnem

Příspěvek od Pilan »

presne tak uz bych nikdy neupravoval nejakou 1.9 tolik penez a casu co tam stravis a vysledek je ze to 150 km/h budes asi lepsi ale potom uz uvidis co dokaze ta sila toho motoru a taky me fabie jezdila za 7 litru cca bmw je oproti Eko auto akorat ten servis je neco drazsi nestoji tam vzduchovy filtr 300kc a olejovy 180 kc (LOL) ale kdyz mas znamosti jde to..
Uživatelský avatar
Misík
Přispěvovatel
Příspěvky: 606
Registrován: 11 bře 2009, 19:52
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od Misík »

Pilan píše:presne tak uz bych nikdy neupravoval nejakou 1.9 tolik penez a casu co tam stravis a vysledek je ze to 150 km/h budes asi lepsi ale potom uz uvidis co dokaze ta sila toho motoru a taky me fabie jezdila za 7 litru cca bmw je oproti Eko auto akorat ten servis je neco drazsi nestoji tam vzduchovy filtr 300kc a olejovy 180 kc (LOL) ale kdyz mas znamosti jde to..
Ono BMW to nieje otom ze filtre su drahsie.Zhodou okolnosti jedno uz servisujeme dva roky a nieje to trojliter ale dvojliter a ak ti amm pravdu povedat zvezenie je fajn ale aztak neokuzli teraz ale pisem o podvozku nie o motore a co ten manik natom uz pomenil a stale daco uz je zufaly a to sa tam davaju kvalitne veci.Nic proti BMW ale nato treba mat fakt hrubu penazenku na servis a zas taky velky rozdiel to nieje a co ma mrzi je ze trojkove rady su vnutri hodne male a keby uz kupit tak 530 D alebo XD.A porovnavat Fabiu z BMW trojlitrom je asi blbost.Opice banany su tu namieste.
VW Passat B5 1.9 TDI syncro 320Nm 155Ps
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic. ... highlight=
Pilan
Aktivista
Příspěvky: 1198
Registrován: 27 zář 2009, 11:24
Bydliště: Nekde za brnem

Příspěvek od Pilan »

najeto neco kolem 12 000 km a bezny servis a brzdy takze investice nic ted udelam asi podvozek a olej na zimu at mam klid zadny servis asi mam dobrej kus jak rikal Richard kdyz to ladil ze ten motor mel kondici jak z Fabriky asi s Fabii sem zazil vsechny spojka prevodovka vstriky fmic erg kat atd no toho je mooc a u Bmw nic takoveho neresim a mam Combi takze prostor ideal..Fabia byl priklad 1.9 tdi ;)
Uživatelský avatar
nogis
Aktivista
Příspěvky: 3535
Registrován: 29 led 2008, 19:32
Bydliště:

Příspěvek od nogis »

Stále ho vychvaluješ až do nebes a přesto se ho marně snažíš prodat. Jsem zvědavej jestli ho budeš pořád "chválit" až ho prodáš jako Fabii...
VW Passat B8 variant R-line, CUAA 218kW/591Nm
Uživatelský avatar
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7023
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

@nogis: jak jsem mel moznost prodat Pilana, tak aniz bych se ho chtel dotknout, tak si myslim, ze on ho prodava ve stylu "prodam kdyz vydelam a kdyz neprodam, nevadi, jsem s nim spokojenej" ... kdyby ho chtel opravdu prodat, tak by nahodil jinaci cenu
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Odpovědět

Zpět na „Výsledky Vašeho měření - Grafy“