Seat Toledo ARL 110kw
Moderátoři: šulda, JasteR, Moderátoři
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 24
- Registrován: 02 lis 2009, 13:45
- Bydliště: Prešov
Seat Toledo ARL 110kw
Seriovy HW s povodnym originalnym turbom od vyroby (ma 186000km) - na to, ze je to povodne, celkom slusny graf. Niekolko krat sa meralo, najvyssi bol 214koni(ale nemalo to pekny priebeh, tusim aj spojka preklzovala) na koniec vysledok je vid foto.. Spojka sa smykala vtedy pri cca 430 Nm a pri 2100-2300 ot. Teraz drzi uplne. Musim riesit vahu vzduchu. Inak som max spokojny s priebehom i parametrami.Vdaka za profesionalny pristup BH motorsport. . Zatial mi to uplne postacuje, plany do buducna vsak su...
Seat Toledo ARL, seriovy HW, soft. BH motorsport, 144kw (196koni), 430Nm
- subz3ro_tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3307
- Registrován: 18 zář 2007, 08:17
- Bydliště: Žilina
povedal by som ze ti na turbe trolinku drhne regulacia v otvorenej polohe, vidno to uz na seriovom priebehu, inak by som to pripisoval vacsiemu poctu merani co spominas a prehriatemu vyfuku
pri tych konoch a na seriovom turbe to daj urcite do poriadku, musi to makat 100% ak to ma cosi vydrzat kazdopadne pekny, velmi pekny vysledok
p.s. teraz vidim ze je to tam v popise ku grafu aj napisane
pri tych konoch a na seriovom turbe to daj urcite do poriadku, musi to makat 100% ak to ma cosi vydrzat kazdopadne pekny, velmi pekny vysledok
p.s. teraz vidim ze je to tam v popise ku grafu aj napisane
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
- netopier
- Aktivista
- Příspěvky: 3328
- Registrován: 29 říj 2006, 22:37
- Bydliště: ZVOLEN,SK
- Kontaktovat uživatele:
tak uz chapem.BH motor píše:nerobim to do seriovych aut, ked je tam vaha. s pochopitelnych dovodounetopier píše:otazocka. ta vaha je tam problem, ked sa da vypnut?
lepidlo a seedkey nestacia?
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
- TDIfun
- Aktivista
- Příspěvky: 1995
- Registrován: 06 říj 2008, 20:15
- Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
- Kontaktovat uživatele:
napodobne...BH motor píše:nerobim to do seriovych aut, ked je tam vaha. s pochopitelnych dovodounetopier píše:otazocka. ta vaha je tam problem, ked sa da vypnut?
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 24
- Registrován: 02 lis 2009, 13:45
- Bydliště: Prešov
netopier: Ked je problem s vahou vzduchu, rozmyslal som tiez o tom. On vravel ze treba vymenit a nebudem viac spekulovat.
subz3ro_tdi: Diky! On mi vravel,ze moze byt problem aj s turbom. Viete uz ma moc km!!. Ked turbo padne(vzhladom na km - blizko), tak potom pojdem vyssim levelom, hybrid turbo a pod. ... Uvidime, mozno vtedy uz budem vlastnit 330d. Cize z toho vyplyva, nikdy nehovor nikdy.
subz3ro_tdi: Diky! On mi vravel,ze moze byt problem aj s turbom. Viete uz ma moc km!!. Ked turbo padne(vzhladom na km - blizko), tak potom pojdem vyssim levelom, hybrid turbo a pod. ... Uvidime, mozno vtedy uz budem vlastnit 330d. Cize z toho vyplyva, nikdy nehovor nikdy.
Seat Toledo ARL, seriovy HW, soft. BH motorsport, 144kw (196koni), 430Nm
byt tebou tak uz rovnou resim Bmw mel jsem upravenou fabku a myslel jsem si jaka je to raketa a super auto ale ted bych to nechtel uz ani nahodou od te doby jak jsem zkusil bmw nic jineho ten vykon a jizdni vlastnosti jsou uplne jinde..a hlavne si vem 150kw s 6 kvaltem ma to krasne prevodove pomery..
- Forest
- Aktivista
- Příspěvky: 7023
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Souhlas s Pilanem, jel jsem s tim a opravdu, kdyz si clovek uvedomi porizovaci cenu, tak se divi, proc vlastne vrazi prachy do upravy 1,9tky.
Jediny, co by mi stalo v ceste od porizeni BMW v pripade porizovani nasledujiciho auta by byly naklady na servis a opravy. Ja vim, zminite pravidlo opice a bananu, nicmene v tomto pripade, kdyz vidim, jaky jsou porizovaci ceny tech jetych BMW, tak bych si dovolil o pojmu "opice" polemizovat (a verim, ze uspesne).
Jediny, co by mi stalo v ceste od porizeni BMW v pripade porizovani nasledujiciho auta by byly naklady na servis a opravy. Ja vim, zminite pravidlo opice a bananu, nicmene v tomto pripade, kdyz vidim, jaky jsou porizovaci ceny tech jetych BMW, tak bych si dovolil o pojmu "opice" polemizovat (a verim, ze uspesne).
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
presne tak uz bych nikdy neupravoval nejakou 1.9 tolik penez a casu co tam stravis a vysledek je ze to 150 km/h budes asi lepsi ale potom uz uvidis co dokaze ta sila toho motoru a taky me fabie jezdila za 7 litru cca bmw je oproti Eko auto akorat ten servis je neco drazsi nestoji tam vzduchovy filtr 300kc a olejovy 180 kc ale kdyz mas znamosti jde to..
Ono BMW to nieje otom ze filtre su drahsie.Zhodou okolnosti jedno uz servisujeme dva roky a nieje to trojliter ale dvojliter a ak ti amm pravdu povedat zvezenie je fajn ale aztak neokuzli teraz ale pisem o podvozku nie o motore a co ten manik natom uz pomenil a stale daco uz je zufaly a to sa tam davaju kvalitne veci.Nic proti BMW ale nato treba mat fakt hrubu penazenku na servis a zas taky velky rozdiel to nieje a co ma mrzi je ze trojkove rady su vnutri hodne male a keby uz kupit tak 530 D alebo XD.A porovnavat Fabiu z BMW trojlitrom je asi blbost.Opice banany su tu namieste.Pilan píše:presne tak uz bych nikdy neupravoval nejakou 1.9 tolik penez a casu co tam stravis a vysledek je ze to 150 km/h budes asi lepsi ale potom uz uvidis co dokaze ta sila toho motoru a taky me fabie jezdila za 7 litru cca bmw je oproti Eko auto akorat ten servis je neco drazsi nestoji tam vzduchovy filtr 300kc a olejovy 180 kc ale kdyz mas znamosti jde to..
VW Passat B5 1.9 TDI syncro 320Nm 155Ps
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic. ... highlight=
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic. ... highlight=
najeto neco kolem 12 000 km a bezny servis a brzdy takze investice nic ted udelam asi podvozek a olej na zimu at mam klid zadny servis asi mam dobrej kus jak rikal Richard kdyz to ladil ze ten motor mel kondici jak z Fabriky asi s Fabii sem zazil vsechny spojka prevodovka vstriky fmic erg kat atd no toho je mooc a u Bmw nic takoveho neresim a mam Combi takze prostor ideal..Fabia byl priklad 1.9 tdi
- Forest
- Aktivista
- Příspěvky: 7023
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
@nogis: jak jsem mel moznost prodat Pilana, tak aniz bych se ho chtel dotknout, tak si myslim, ze on ho prodava ve stylu "prodam kdyz vydelam a kdyz neprodam, nevadi, jsem s nim spokojenej" ... kdyby ho chtel opravdu prodat, tak by nahodil jinaci cenu
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)