Seat Toledo ARL 110kw

Toto fórum slouží ke zveřejnění výkonových grafů Vašich vozů.

Moderátoři: šulda, JasteR, Moderátoři

Pilan
Aktivista
Příspěvky: 1198
Registrován: 27 zář 2009, 11:24
Bydliště: Nekde za brnem

Příspěvek od Pilan »

jak pise Forest budto prodam se ziskem nebo si ho necham a bude slouzit prodavam ho protoze muzu mit neco jineho kdyz priplatim ale kdyz se neproda tak to nevadi vim jakej stroj mam pod rukama a co se divam tak mooc kusu podobnych sem nevidel jak vybavou tak vzhledem a technickym stavem uz vubec ne..mam tam origo 195 150 tedka a chip cca 8500 km takze novej olej a zajeto idealne.. s Fabkou sem zazil Galeje furt neco...
Turbodiesel
Sběrač informací
Příspěvky: 24
Registrován: 02 lis 2009, 13:45
Bydliště: Prešov

Příspěvek od Turbodiesel »

No aby bo jasne, majitelom Toleda je moj starsi brat, ja (mladsi brat-prave pisem) jemu pomaham v pisani (kedze je nepocujuci sice i ja, neovlada velmi gramatiku tak ako ja), cize 2-ja v jednom nicku.

Na zaciatku velmi silno uvazoval (hovorim o bratovi - majitelovi) o tom bavoraku 330d, hlavne ked sa pozeral ako puk z Donuzovych grafov... Sekundu pred dvanastou zmenil nazor, kupil Toledo...Preco?...Povedzme cenovy strop na kupu noveho auta bol u neho 7500€...(ziadna rezerva), vsetko co mal, by vrazil na najlacnejse BMW 330d...tam moze byt problemovy co ja viem diferencial, klapky, viacprvkova naprava...Trosku mam strach z systemu CR (Vlastnil brat Ford Mondeo 2.0 TDCi, 03, 96kw, SKUSENOSTI - katastrofa) Co si vybrat? "Vydojene" BMW 330d ci "namakane" Toledo 1.9 TDI + zvysok peniazi na pripadny servis, upravy, atd. ... ? Radil som mu to druhe, kupil vo velmi zachovalom stave, investoval do toho okrem upravy RJ este nieco, cize by mu bol luto, ked do niecoho investuje slusny peniaz a preda...Ale financna rezerva tam je. Skratka, niekto ma nejake urcite financie uz zajtra vo vrecku a niekto sa k tomu "cislu" dostane o 10 rokov, na BMW to neskor bude ... Jednoducho chcel co narychlejsie vlastnit auto s cca 200 koni resp. 400 Nm s tvrdenim, ze bude spokojny do smrti. Avsak, rozpravali sme sa nedavno, po chipe s bratom, u neho vladne spokojnost je ale vidiet, ze mu to nestaci, chce viac, nejaky cas vydrzi s Toledom, potom chce ist do inej urovne (hybrid, vyfuk, atd. ). Avsak nad 200 koni by som uz nechcel prednokolku, bud zadnokolku alebo stvorkolku ... Napr. Pozeram sa na to z hladiska prenosu vykonu/Nm na cestu...Tazko sa to prenesie na vozovku, hlavne jesen, zima...Moze mat nohu ako Keiichi Tsuchiya, ale 100% sily na vozovku neprenesie...Mozno existuje specificky priebeh prave na ten problem, neviem, ale asi nie je. (noteeth)
Alebo Napr. On nechodi na ziadne sutaze, len na BEZNE jazdenie, tu by som radsej nechal seriove HW(BMW mi tu pride vhod...), avsak s Toledom povedzme na 250-300 koni, vela veci treba povymienat - skor na vrchy, sprinty, kedze spodok vacsinou co pozeram mrtvy, mechanicka namaha, atd. ...Tu by som videl vyznam kupovat BMW a pod. Avsak v momentalnej fin.situaci BMW 330d - zatial nie. On to nejako prezije, peniazky pridu, neskor to BMW bude, je aj v podstate rozhodnuty ... :D Skratka - Ked nieco, tak poriadne, ale iba, ak je splnena podmienka - hruba penazenka :D (rofl)

Ale k teme: Pytal sa brat, ze ako to je, ked sa vymeni vaha vzduchu? Krutiak pojde vyssie, ci najvyssi ostane pri cca 2300 otackach ako na grafe? Vdaka. :worthy:
Seat Toledo ARL, seriovy HW, soft. BH motorsport, 144kw (196koni), 430Nm
Odpovědět

Zpět na „Výsledky Vašeho měření - Grafy“