...neco pro zasmani
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- Forest
- Aktivista
- Příspěvky: 7023
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Matka má tři dcery a všechny jsou ještě panny.
Všechny tři mají svatbu krátce po sobě.
Protože se jejich matka trochu obává, jak si poradí s prvním sexuálním zážitkem, řekne jim, aby poslaly pohled ze svatební cesty a nějakým diskrétním způsobem sex popsaly.
První dcera poslala pohled z Havajských ostrovů. Bylo něm napsáno jen NESCAFÉ.
Matka nejdřív nechápala,ale pak běžela do kuchyně, vzala NESCAFÉ a četla:
DOBRÉ DO POSLEDNÍ KAPKY. Trochu se začervenala, ale byla spokojená.
Přišel druhý pohled z Miami. Opět krátká zpráva: BENSON and HADGES.
Matka jde a najde otcovi cigarety, kde je napsáno:
EXTRA DLOUHÉ, KING SIZE. Opět se začervenala, a byla spokojená.
Po měsíci přišla třetí pohlednice od nejmladší dcery.
Na pohlednici bylo roztřeseným písmem napsáno BRITISH AIRWAYS.
Matka běžela najít prospekt letecké společnosti a čte:
TŘIKRÁT DENNĚ, 7 DNÍ V TÝDNU, VŠEMI CESTAMI.
Všechny tři mají svatbu krátce po sobě.
Protože se jejich matka trochu obává, jak si poradí s prvním sexuálním zážitkem, řekne jim, aby poslaly pohled ze svatební cesty a nějakým diskrétním způsobem sex popsaly.
První dcera poslala pohled z Havajských ostrovů. Bylo něm napsáno jen NESCAFÉ.
Matka nejdřív nechápala,ale pak běžela do kuchyně, vzala NESCAFÉ a četla:
DOBRÉ DO POSLEDNÍ KAPKY. Trochu se začervenala, ale byla spokojená.
Přišel druhý pohled z Miami. Opět krátká zpráva: BENSON and HADGES.
Matka jde a najde otcovi cigarety, kde je napsáno:
EXTRA DLOUHÉ, KING SIZE. Opět se začervenala, a byla spokojená.
Po měsíci přišla třetí pohlednice od nejmladší dcery.
Na pohlednici bylo roztřeseným písmem napsáno BRITISH AIRWAYS.
Matka běžela najít prospekt letecké společnosti a čte:
TŘIKRÁT DENNĚ, 7 DNÍ V TÝDNU, VŠEMI CESTAMI.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
krásné vysvětlení byrokracie...woodman007 píše:.... nova smernice EU....
Chlápek přišel do koloniálu a chtěl dvě plechovky krmení pro psa.
"Máte psa, pane?" ptá se prodavač.
"Jasně, že mám!"
"Promiňte, pane, ale podle nové směrnice EU budete muset dokázat, že máte
psa, než vám prodám psí žrádlo."
Chlápek s frustrovaným výrazem ve tváři zmizel a o půl hodiny později se
objevil znovu a na vodítku táhl svého psa:
"Tady je!"
"Děkuji mnohokrát, tady máte ty dvě plechovky."
O pár dní později ten samý chlápek znovu přijde a chce dvě plechovky krmení
pro kočky.
"A máte kočku, pane?"
"Jasně, že mám!"
"Promiňte, ale musíte mi ji ukázat, než vám pro ni prodám krmení."
Chlápek vyběhne z krámu a za chvíli je zpátky a před prodavačem za ocas
zvedne kočku.
"Děkuji vám, zde je vaše krmení."
Další den se chlápek opět objeví v krámě a postaví před prodavače krabici
od bot s malou dírou ve víku.
Prodavačse ptá: "Dobrý den, co pro vás mohu udělat?!"
"Strčte prst do té díry."
"Promiňte?"
"Udělejte, co říkám!"
Tak prodavač opatrně strčil prst dírou do krabice.
"Teď ho vyndejte a řekněte mi, jako co to vypadá!"
Prodavačvytáhl prst a znechuceně si jej prohlédl: "Uf, vypadá to jako
hovno..."
"Taky že je! Vzal bych si dvě roličky toaletního papíru."
nepropadat panice...
A toto napise clovek ktory jazdi na T4 ale si v dobrej sekcii neco pro zasmanijericho-3 píše:Zrovna včera jsem měl na dílně auto s motorem VM 2,5 TDi, který měl najeto 480000km , šel jako housličky a ještě nikdy neměl dole hlavu, vstřiky ani měněny hydra a pokud vím, /auto znám od 220000km najeto/ ani žhavičky..Možná by jste mohli pátrat milovníci těch pravých motorů z Evropy, jak je to možné a zda znáte nějaký motor, který tohle dovede..Koncernový motor by měl už za sebou plný vlek náhradních dílů a stovky hodin práce mechaniků..A co je také obdivuhodné, že čerpadlo je obdobný typ jako má slavné TDI a nikdo jej ještě nikdy nenapojoval, nezvyšoval startovací dávku a podobně jej nekurvil..Nebyl měněn ani žádný snímač- váha apod..Kdo na to má?
Honda CR-V, Peugeot Partner, Škoda 1000MB DELUXE
Někdy pochybuju jestli je to člověkROMEK píše:A toto napise clovek ktory jazdi na T4 ale si v dobrej sekcii neco pro zasmanijericho-3 píše:Zrovna včera jsem měl na dílně auto s motorem VM 2,5 TDi, který měl najeto 480000km , šel jako housličky a ještě nikdy neměl dole hlavu, vstřiky ani měněny hydra a pokud vím, /auto znám od 220000km najeto/ ani žhavičky..Možná by jste mohli pátrat milovníci těch pravých motorů z Evropy, jak je to možné a zda znáte nějaký motor, který tohle dovede..Koncernový motor by měl už za sebou plný vlek náhradních dílů a stovky hodin práce mechaniků..A co je také obdivuhodné, že čerpadlo je obdobný typ jako má slavné TDI a nikdo jej ještě nikdy nenapojoval, nezvyšoval startovací dávku a podobně jej nekurvil..Nebyl měněn ani žádný snímač- váha apod..Kdo na to má?
To opravdu jericho nevidíš, že ty tvoje italský kydy nikdo nežere??? Proč se nepřesuneš někam na ITAL forum, proč pořád krmíš koncernysty kteří se tu jen dobře baví nad tvými italskými kecy o spolehlivost? Kdyby byl Ital tak dokonalej proč v něm jezdí jen půl procenta ČR? Divný viď?jericho-3 píše:Romku v čem je problém? Ty myslíš, že jsem si to vymyslel A proč? Také jsem byl překvapen, ale je to tak. Je to Chrysler Voyager...
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 709
- Registrován: 23 led 2006, 19:36
Zrovna dneska jsem podobnému tobě a těm ostatním stádním motoristům vytřel zrak, protože mě už s.ali na cestě.. Jel jsem cestou mezi lesy, samé zatáčky serpentiny, no prostě ideální cesta, kde se pozná who is who..Chápu , že rodiny na výletě chtějí mít klid, ale po ránu snad ještě necestují, takže fekálku ty tvoje kraksny mě totálně štvaly, jel jsem sám, auto prázdné, sice na plecháčích se zimním obutím, ale neskutečná radost z jízdy..Ale vždy se tam připletl nějaký podobný čehůn v koncernu, už mě tak srali , že jsem na ně troubil, aby uhnuli. Někteří se pokoušeli , protože se cítili zahanbeni, ale chudáci v těch kraksnách než projeli zatáčkou, tak jsem byl pryč, protože než ti burani přeřadí, než to roztočí, /protože noha na to není zvyklá/tak jsem dávno pryč..Než se probere to jejich turbo, zlenivělé při úspoře paliva, tak mě čumí do kurfu a zuří...Mám krátké auto, kovaná ramena, motor jede jako dělo, cítim krásně vozovku, auto je jako přilepené, takže žádný pekáč dnešní doby této kategorie kraksny na to nemá..Samozřejmě je to jako přes kopírák...,tam kde ti borci zazáří je vždy jen rovina, tam naloží, až se jim jejich ŘJ převaluje mezi nouzákem a pořádným tahem a motor zvyklý na blafání při cestách mezi supermarkety přemýšlí zda nemá do ringu hodit ručník...Je zajímavé diagnostiku, že můj Ital nerezaví ještě teď, 25 let od výroby...Až budou vaše kraksny takhle staré, tak už dávnou budou ve spalovně PVC a zbytek ve vysoké peci..Takže si nelžete.., páří se vám od huby..Kurva to byla krásná cesta...fekálek píše:To opravdu jericho nevidíš, že ty tvoje italský kydy nikdo nežere??? Proč se nepřesuneš někam na ITAL forum, proč pořád krmíš koncernysty kteří se tu jen dobře baví nad tvými italskými kecy o spolehlivost? Kdyby byl Ital tak dokonalej proč v něm jezdí jen půl procenta ČR? Divný viď?jericho-3 píše:Romku v čem je problém? Ty myslíš, že jsem si to vymyslel A proč? Také jsem byl překvapen, ale je to tak. Je to Chrysler Voyager...
nepropadat panice...
Svým článkem perfektně zapadáš do rubriky něco pro zasmáníjericho-3 píše:Zrovna dneska jsem podobnému tobě a těm ostatním stádním motoristům vytřel zrak, protože mě už s.ali na cestě.. Jel jsem cestou mezi lesy, samé zatáčky serpentiny, no prostě ideální cesta, kde se pozná who is who..Chápu , že rodiny na výletě chtějí mít klid, ale po ránu snad ještě necestují, takže fekálku ty tvoje kraksny mě totálně štvaly, jel jsem sám, auto prázdné, sice na plecháčích se zimním obutím, ale neskutečná radost z jízdy..Ale vždy se tam připletl nějaký podobný čehůn v koncernu, už mě tak srali , že jsem na ně troubil, aby uhnuli. Někteří se pokoušeli , protože se cítili zahanbeni, ale chudáci v těch kraksnách než projeli zatáčkou, tak jsem byl pryč, protože než ti burani přeřadí, než to roztočí, /protože noha na to není zvyklá/tak jsem dávno pryč..Než se probere to jejich turbo, zlenivělé při úspoře paliva, tak mě čumí do kurfu a zuří...Mám krátké auto, kovaná ramena, motor jede jako dělo, cítim krásně vozovku, auto je jako přilepené, takže žádný pekáč dnešní doby této kategorie kraksny na to nemá..Samozřejmě je to jako přes kopírák...,tam kde ti borci zazáří je vždy jen rovina, tam naloží, až se jim jejich ŘJ převaluje mezi nouzákem a pořádným tahem a motor zvyklý na blafání při cestách mezi supermarkety přemýšlí zda nemá do ringu hodit ručník...Je zajímavé diagnostiku, že můj Ital nerezaví ještě teď, 25 let od výroby...Až budou vaše kraksny takhle staré, tak už dávnou budou ve spalovně PVC a zbytek ve vysoké peci..Takže si nelžete.., páří se vám od huby..Kurva to byla krásná cesta...fekálek píše:To opravdu jericho nevidíš, že ty tvoje italský kydy nikdo nežere??? Proč se nepřesuneš někam na ITAL forum, proč pořád krmíš koncernysty kteří se tu jen dobře baví nad tvými italskými kecy o spolehlivost? Kdyby byl Ital tak dokonalej proč v něm jezdí jen půl procenta ČR? Divný viď?jericho-3 píše:Romku v čem je problém? Ty myslíš, že jsem si to vymyslel A proč? Také jsem byl překvapen, ale je to tak. Je to Chrysler Voyager...
Jericho, napadlo tě že většina lidí prostě jenom jede z bodu A do B a jízda v autě je pro ně jenom otrava a ztráta času? Uhnou ti prostě proto, že mají rozum a bláznům se radši vyhnou. A souhlasím s tím, že jsi si zasloužil dostat po tlamě.jericho-3 píše:Zrovna dneska jsem podobnému tobě a těm ostatním stádním motoristům vytřel zrak, protože mě už s.ali na cestě.. Jel jsem cestou mezi lesy, samé zatáčky serpentiny, no prostě ideální cesta, kde se pozná who is who..Chápu , že rodiny na výletě chtějí mít klid, ale po ránu snad ještě necestují, takže fekálku ty tvoje kraksny mě totálně štvaly, jel jsem sám, auto prázdné, sice na plecháčích se zimním obutím, ale neskutečná radost z jízdy..Ale vždy se tam připletl nějaký podobný čehůn v koncernu, už mě tak srali , že jsem na ně troubil, aby uhnuli. Někteří se pokoušeli , protože se cítili zahanbeni, ale chudáci v těch kraksnách než projeli zatáčkou, tak jsem byl pryč, protože než ti burani přeřadí, než to roztočí, /protože noha na to není zvyklá/tak jsem dávno pryč..Než se probere to jejich turbo, zlenivělé při úspoře paliva, tak mě čumí do kurfu a zuří...Mám krátké auto, kovaná ramena, motor jede jako dělo, cítim krásně vozovku, auto je jako přilepené, takže žádný pekáč dnešní doby této kategorie kraksny na to nemá..Samozřejmě je to jako přes kopírák...,tam kde ti borci zazáří je vždy jen rovina, tam naloží, až se jim jejich ŘJ převaluje mezi nouzákem a pořádným tahem a motor zvyklý na blafání při cestách mezi supermarkety přemýšlí zda nemá do ringu hodit ručník...Je zajímavé diagnostiku, že můj Ital nerezaví ještě teď, 25 let od výroby...Až budou vaše kraksny takhle staré, tak už dávnou budou ve spalovně PVC a zbytek ve vysoké peci..Takže si nelžete.., páří se vám od huby..Kurva to byla krásná cesta...fekálek píše:To opravdu jericho nevidíš, že ty tvoje italský kydy nikdo nežere??? Proč se nepřesuneš někam na ITAL forum, proč pořád krmíš koncernysty kteří se tu jen dobře baví nad tvými italskými kecy o spolehlivost? Kdyby byl Ital tak dokonalej proč v něm jezdí jen půl procenta ČR? Divný viď?jericho-3 píše:Romku v čem je problém? Ty myslíš, že jsem si to vymyslel A proč? Také jsem byl překvapen, ale je to tak. Je to Chrysler Voyager...
Tohle ode mě neber jako urážku, se spoustou věcí s tebou souhlasím, ale není čas zajít k psychologovi a nechat si pomoct? Jednou se ti to vymkne z kontroly
- Forest
- Aktivista
- Příspěvky: 7023
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Schválně, co myslíte, co bude opraveno dříve - dálnice D1 nebo katedrála Notre- Dame?
... D1 má sice náskok časový ale ND zase finanční podporu a společný zájem a podporu politiků.
... D1 má sice náskok časový ale ND zase finanční podporu a společný zájem a podporu politiků.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Jelikož ND prej zažehli špinavci, tak je zbitečný to opravovat, bude toho tam brzy hořet mnohem více, to je vývoj EUForest píše:Schválně, co myslíte, co bude opraveno dříve - dálnice D1 nebo katedrála Notre- Dame?
... D1 má sice náskok časový ale ND zase finanční podporu a společný zájem a podporu politiků.
- Forest
- Aktivista
- Příspěvky: 7023
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Ten zoufaly pocit, kdy jezdis sunkou ale chces vzbudit respekt (a nejlepe i zavist) ostatnich diskutujicich:
... a nedari se ti to ani prokazat a tak musis celit prubeznym narazkam do te miry, ze oproti puvodne ocekavanemu respektu (nebo dokonce zavisti) se ti dostane jenom neduvery a posmechu.
... a nedari se ti to ani prokazat a tak musis celit prubeznym narazkam do te miry, ze oproti puvodne ocekavanemu respektu (nebo dokonce zavisti) se ti dostane jenom neduvery a posmechu.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)