Audi A3 2.0 16V BKD

Toto fórum slouží ke zveřejnění výkonových grafů Vašich vozů.

Moderátoři: šulda, JasteR, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34705
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Audi A3 2.0 16V BKD

Příspěvek od Ladas »

Obrázek

Turbo Oleg Turbopower kat off spojka keramika podvozek KW-2totál na zemi kola 19" SW doladěn na míru firmou Dieselpower = spokojený zákazník :D
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
Dukes
Site Admin
Příspěvky: 1132
Registrován: 22 led 2006, 23:16
Bydliště: Praha city

Příspěvek od Dukes »

Jj, velmi pěkný výsledek po celkově asi 12 hodinovém ladění. :)
Zákazník je z jízdních dost unešený a Laďas tiše závidí. (noteeth) (rofl)
Obrázek
Uživatelský avatar
Jayson
Aktivista
Příspěvky: 1694
Registrován: 14 zář 2008, 16:01

Příspěvek od Jayson »

spodek a střed krásnej, ale vršek trochu chybí :?
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10039
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Jo - škoda, že to končí už na 3700. Dostat ho přes čtyři, bylo by to tutově daleko za 200 kobyl.

Ale v zásadě moc pěkné - na normální jízdu ideální průběh.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Uživatelský avatar
Thomy
Aktivista
Příspěvky: 1122
Registrován: 11 kvě 2008, 09:00
Bydliště: Benešovsko

Příspěvek od Thomy »

U 16V bych čekal opak :)
Octavia I ASV
Impreza WRX 195kW
pokornasek.pepan
Aktivista
Příspěvky: 1556
Registrován: 10 pro 2008, 21:16

Příspěvek od pokornasek.pepan »

nepřijde mi to nějak extra...
Uživatelský avatar
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34705
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

Nezávidím znám to auto a dlouho ho servisuju ;) jinak už mám nachystáno dlouhý čas to co mi dlouho chybí takže zanedlouho budu možná dál než on a na to běžný ježdění mi to stačí musím se přiznat že dnes jeden pán s pežotem 508 nechápal když jsem ho po cca 10ti minutové jízdě podjel do kopce protože bylo vidět že mu to nejede jak by sám chtěl a nevěřil že ho s tou mojí vránou dám :D
s majitelem Audi jsem mluvil v neděli a nemohl než chválit měl to čipnuto jinde a co 30tis km tak jedno turbo při 3tím kuse ho to přestalo bavit a šel do toho co jsem mu doporučil a donutil ho i ke změně programu ovoce to zřejmě přineslo protože teď už nejni výkon jen v rozmezí 1000 otáček ale plynule dál,jemu šlo o hlavní věci být bez kouře výdrž komponentů a solidní čísla myslím že na 200tis km pěkné výsledky
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4710
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

to má vstřiky origo?
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série (noteeth)
Uživatelský avatar
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34705
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

jo ještě žádnej neumřel a jezdí jen Vervu tohle BKD je jediný co drží dá se říct od začátku sem tam si vzpomene sežere 0,5L fridexu ale tak 1x za měsíc až dva a jinak se s ním jezdí ani podávačka neumřela...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
Dukes
Site Admin
Příspěvky: 1132
Registrován: 22 led 2006, 23:16
Bydliště: Praha city

Příspěvek od Dukes »

Pokud bychom chtěli víc koní nahoře, tak bylo nutné dát ještě o něco větší turbo. Takhle je to akorát.
Obrázek
citros
Přispěvovatel
Příspěvky: 83
Registrován: 31 pro 2006, 00:04

Příspěvek od citros »

Ladas píše:jo ještě žádnej neumřel a jezdí jen Vervu tohle BKD je jediný co drží dá se říct od začátku sem tam si vzpomene sežere 0,5L fridexu ale tak 1x za měsíc až dva a jinak se s ním jezdí ani podávačka neumřela...
taky me to zralo fridex a skoncilo to prasklou hlavou na 3mistech
citros
Přispěvovatel
Příspěvky: 83
Registrován: 31 pro 2006, 00:04

Příspěvek od citros »

Ladas píše:jo ještě žádnej neumřel a jezdí jen Vervu tohle BKD je jediný co drží dá se říct od začátku sem tam si vzpomene sežere 0,5L fridexu ale tak 1x za měsíc až dva a jinak se s ním jezdí ani podávačka neumřela...
taky me to zralo fridex a skoncilo to prasklou hlavou na 3mistech
Uživatelský avatar
JasteR
Aktivista
Příspěvky: 3295
Registrován: 30 srp 2006, 18:12

Příspěvek od JasteR »

Pekny prubeh, ale na 16v bych cekal lepsi vrsek, ale asi je to dano mensim turbem..

..:: Octavia vRS TDI - 210HP @ 476Nm NA PRODEJ !!!
..:: Leon Cupra4 TDI - 270HP @ 580Nm

Obrázek
Uživatelský avatar
toby66kw
Aktivista
Příspěvky: 2353
Registrován: 16 bře 2008, 10:35
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od toby66kw »

Ladas , turbo ná origo obal kompresoru :roll:
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp

G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
Uživatelský avatar
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34705
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

origo a je převrtaný na VB
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Odpovědět

Zpět na „Výsledky Vašeho měření - Grafy“