Stránka 1 z 1
Škubání motoru VW Vento 1.9Tdi typ 1Z
Napsal: 19 říj 2011, 12:15
od cudla1986
Dobrý den nemá skušenost někdo s touhle závadou.Jo a ještě v poslední době to začalo houpat na volnoběh poměrně dost.Předem děkuji za radu.
Napsal: 19 říj 2011, 13:44
od jericho-3
Soustředil bych se na palivo, jestli to kouří, je vše dotaženo, nepřisává to..apod..
Napsal: 19 říj 2011, 15:04
od slovacek.milos
houpání s cukání jde ruku v ruce, chce o nastavit čerpadlo pohnout s nastavovačem

Napsal: 19 říj 2011, 15:56
od cudla1986
To mám vše za sebou a je tam vše ok a palivem bych neřekl že to je pač jsem skoušel tankovak všude možne a bezezměn.Já osobně bych to viděl na regulátor v čerpadle pač nic jiného mě už nenapadá.Jinka to ještě dělá citelnějc když poklesnou teploty pod 10 stupňů.
Napsal: 19 říj 2011, 17:40
od slovacek.milos
cudla1986 píše:To mám vše za sebou a je tam vše ok a palivem bych neřekl že to je pač jsem skoušel tankovak všude možne a bezezměn.Já osobně bych to viděl na regulátor v čerpadle pač nic jiného mě už nenapadá.Jinka to ještě dělá citelnějc když poklesnou teploty pod 10 stupňů.
máš toho za sebou určitě hodně proto se ptám,
mě by zajímalo kde se nachází regulátor 1Z v čerpadle a co reguluje,

Napsal: 19 říj 2011, 19:03
od cudla1986
tak reguluje volnobežné otáčky a obrázek nemám abych ukázal kde je.Jinak si myslím že je to tím pač to houpe jak na vlnoběh tak ve vyšších ustalených otáčkách to škube.
Napsal: 19 říj 2011, 19:10
od slovacek.milos
cudla1986 píše:tak reguluje volnobežné otáčky a obrázek nemám abych ukázal kde je.Jinak si myslím že je to tím pač to houpe jak na vlnoběh tak ve vyšších ustalených otáčkách to škube.
ale píšeš že máš motor 1Z
regulátor otáček je třeba u Z25,(zetor 25 K) JZD chvojkovice brod, obrázky naštěstí mám
http://www.google.cz/search?q=zetor+25+ ... d=0CCUQsAQ
prosímtě mrkni pod kapotu jestli tam máš podobný motor miloš

Napsal: 19 říj 2011, 21:00
od cudla1986
Napsal: 19 říj 2011, 21:25
od jericho-3

Hoši, to jsou ty správné stroje..
Napsal: 20 říj 2011, 06:05
od slovacek.milos
správně tam se musíš doučit,
pak přijdeš na na to že 1,9 TDi má řídící jednotku motoru a pomocí nastavovače v čerpadle ovládá volnoběžné otáčky
a žádný regulátor otáček v čerpadle nenajdeš a pokud to tak vidíš je to špatně
takže to chce spíš hejbnout tím nastavovačem

Napsal: 20 říj 2011, 06:20
od slovacek.milos
jericho-3 píše:

Hoši, to jsou ty správné stroje..
já měl ještě nedávno 25A 25K a Z35 rozprodal jsem je ale jsou to fakt správné stroje, na adečku jsou ty motory nesmrtelné, na Z25 se dokonce vyrábí žhavící svíčky, a supra když nastavíš na tu správnou rysku tak drapne i v mrazu

Napsal: 20 říj 2011, 08:17
od jericho-3
Přesně tak, zmáčkne se dekomprese /systém, kterým novodobí konstruktéři opovrhují/ a stačí baterie s napětím 10 volt a motor čapne..Osobní zkušenost se Zetor 50..

Napsal: 20 říj 2011, 08:41
od slovacek.milos
jericho-3 píše:Přesně tak, zmáčkne se dekomprese /systém, kterým novodobí konstruktéři opovrhují/ a stačí baterie s napětím 10 volt a motor čapne..Osobní zkušenost se Zetor 50..

pětadvacítku jsem natáčel baterkou z feldy, na suprovi jsem začínal ve statku mám už jen eresa dvouváec taky stačí44 Ah a trochu sunce

Napsal: 20 říj 2011, 09:14
od sniper--
peknej dekompresor a regulator mel taky ruskej buldozer T130,na tom jsem neco nahrnul,Pak byl krasnej dekompresor na Stadionu S11,jen s tim regulatorem to bylo horsi

Napsal: 20 říj 2011, 11:38
od slovacek.milos
na tom S11 to bylo zboku šroubek, žabkokarbec,
