VW Sharan AUY 85kW 2002
Moderátoři: šulda, JasteR, Moderátoři
VW Sharan AUY 85kW 2002
Kamarádův Sharan AUY 85kW
Úprava softu TDIFUN na 153PS/355Nm
Majitel je spokojený, říkal že se z toho konečně stalo auto (vždycky měl auto které pořádně jelo - pracuje v jedné známé firmě která upravuje motory, staví závodní motory atd.) a že celkem hezky spadla spotřeba - což se mu také pochopitelně líbí
Však třeba něco napíše i sám
P.S. Poladění Sharana který přijel z daleka, jsme pak dobře zapili
Naposledy upravil(a) Vici dne 05 lis 2011, 12:20, celkem upraveno 2 x.
tohle jsem si taky myslel, je to daný tím trochu zmrzačeným průběhem u těhlech motorů, člověk si na to zvykne a taky se s tím dá pěkně jezdit. V momentě, kdy se trochu ten průběh pozmění a cítíš jak se tomu motoru do otáček chce, tak ho tam občas pošleš. To že něco uletí jsem se taky bál ale zatím tam všechno spokojeně rotuje....
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série
- Forest
- Aktivista
- Příspěvky: 7023
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
A ze se tomu Tvym AUYcku do otacek chce Kdepak, je treba prubezne vymetat pavuciny, to by z toho pak byl lenoch.MirekX píše:V momentě, kdy se trochu ten průběh pozmění a cítíš jak se tomu motoru do otáček chce, tak ho tam občas pošleš.
A to si vemte, ze jsou lidi, kteri meli benzina a neumeli si predstavit, ze jim nekdy bude stacit 4500 "kadle-kadle" otacek
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)