VW Sharan AUY 85kW 2002

Toto fórum slouží ke zveřejnění výkonových grafů Vašich vozů.

Moderátoři: šulda, JasteR, Moderátoři

Uživatelský avatar
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7509
Registrován: 07 srp 2008, 09:14

VW Sharan AUY 85kW 2002

Příspěvek od Vici »

Obrázek

Kamarádův Sharan AUY 85kW

Úprava softu TDIFUN na 153PS/355Nm

Majitel je spokojený, říkal že se z toho konečně stalo auto :) (vždycky měl auto které pořádně jelo - pracuje v jedné známé firmě která upravuje motory, staví závodní motory atd.) a že celkem hezky spadla spotřeba - což se mu také pochopitelně líbí :)



Však třeba něco napíše i sám ;)

P.S. Poladění Sharana který přijel z daleka, jsme pak dobře zapili (noteeth)

Obrázek
Naposledy upravil(a) Vici dne 05 lis 2011, 12:20, celkem upraveno 2 x.
Uživatelský avatar
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34705
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

jé vy děláte i pražákům? (noteeth)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7509
Registrován: 07 srp 2008, 09:14

Příspěvek od Vici »

no jo Ty vlastně asi víš který autobus to byl (noteeth)
Uživatelský avatar
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34705
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

jj
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7509
Registrován: 07 srp 2008, 09:14

Příspěvek od Vici »

Majitel, v rámci testování nové brzdy Super Flow, přeměřil pro zajímavost i svého Sharana :)

Výsledek zde - 111kW/357Nm

Obrázek

Obrázek
Obrázek
Naposledy upravil(a) Vici dne 05 lis 2011, 12:22, celkem upraveno 3 x.
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10028
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Tady se mi moc líbí to maximum v 1750 rpm - to je přesně to, co mi vyhovuje.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Dedla
Nováček
Příspěvky: 10
Registrován: 05 lis 2011, 19:19
Bydliště: Praha

Příspěvek od Dedla »

Jj,trochu to konečně ožilo,dá se s tím jet i dole tempem svižného turisty.
Uživatelský avatar
chucky
Přispěvovatel
Příspěvky: 739
Registrován: 26 led 2006, 15:17
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chucky »

vici: to je u brazdila?
vw passat tdi pd 180ps/420nm
Uživatelský avatar
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7509
Registrován: 07 srp 2008, 09:14

Příspěvek od Vici »

Motor-excel :) je to napsáno i na protokolu z brzdy
mají nové prostory a novou brzdu na ladění závodních speciálů a tak podobně
Uživatelský avatar
toby66kw
Aktivista
Příspěvky: 2353
Registrován: 16 bře 2008, 10:35
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od toby66kw »

Dobrej skluz na luft :D
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp

G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
Dedla
Nováček
Příspěvky: 10
Registrován: 05 lis 2011, 19:19
Bydliště: Praha

Příspěvek od Dedla »

Marek77:
Nám,starejm fotrům-SAGistům v podstatě stačí točit do 3000rpm. Víc se už bojim aby z toho auta zase něco neupadlo. :-)

Obrázek
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4710
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

tohle jsem si taky myslel, je to daný tím trochu zmrzačeným průběhem u těhlech motorů, člověk si na to zvykne a taky se s tím dá pěkně jezdit. V momentě, kdy se trochu ten průběh pozmění a cítíš jak se tomu motoru do otáček chce, tak ho tam občas pošleš. To že něco uletí jsem se taky bál ale zatím tam všechno spokojeně rotuje.... :D
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série (noteeth)
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10028
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Neuletí nic - tyhle motory nás přežijí.

Dedla - pěkné hodnoty (140 kobyl na třech tisících není málo ;-)).
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Uživatelský avatar
favo
blázen
Příspěvky: 2752
Registrován: 12 úno 2008, 16:29

Příspěvek od favo »

Dedla píše:......
Nám,starejm fotrům-SAGistům v podstatě stačí točit do 3000rpm. Víc se už bojim aby z toho auta zase něco neupadlo. :-)
Ještě před půl rokem bych tomu nevěřil, že mi to jednou bude stačit. :D
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Uživatelský avatar
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7023
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

MirekX píše:V momentě, kdy se trochu ten průběh pozmění a cítíš jak se tomu motoru do otáček chce, tak ho tam občas pošleš.
A ze se tomu Tvym AUYcku do otacek chce ;) Kdepak, je treba prubezne vymetat pavuciny, to by z toho pak byl lenoch.

A to si vemte, ze jsou lidi, kteri meli benzina a neumeli si predstavit, ze jim nekdy bude stacit 4500 "kadle-kadle" otacek (rofl)
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Odpovědět

Zpět na „Výsledky Vašeho měření - Grafy“