6ti kvalt do TDi 66KW (AGR)

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

redleon
Přispěvovatel
Příspěvky: 137
Registrován: 09 úno 2007, 11:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 4

6ti kvalt do TDi 66KW (AGR)

Příspěvek od redleon »

Jak moc by bylo náročný vyměnit převodovku ze 130k tdi? má s tím někdo zkušenosti? jakej to bude mít výsledek? Co výměna motoru za 110k? a k tomu ten 6ti kvalt? dík
Bageta
Přispěvovatel
Příspěvky: 225
Registrován: 08 črc 2006, 19:00
Odpovědi: 0

Příspěvek od Bageta »

Neni to náročný a výsledek GOOD
Uživatelský avatar
scream
Přispěvovatel
Příspěvky: 772
Registrován: 23 led 2006, 15:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od scream »

menit motor za 110ps je blbost. narocny to neni, jen k ty prevodovce potrebujes jeste kompletní spojku včetně setrváku, starter, poloosy a kulisu řazení. celkem díly za 15t
Bageta
Přispěvovatel
Příspěvky: 225
Registrován: 08 črc 2006, 19:00
Odpovědi: 0

Příspěvek od Bageta »

Tak jsem to myslel,pak to není problem
redleon
Přispěvovatel
Příspěvky: 137
Registrován: 09 úno 2007, 11:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 4

Příspěvek od redleon »

výměna za 110 je blbost? a jak by to bylo s PéDéčkama, 130k a 150k? nebyl by tam problém s elektrikou? co se tohohle týče, myslel jsem že 90 a 110 si budou blíž. jakej bude mít ten 6ti kvalt efekt? bude lepší zrychlení, pružnost, nebo maximálka?
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

on píše, že je to blbost měnit 110k motor za 90k ,když stačí vyměnit trysky, je toho tu plno, na fóru, stačí hledat. Nejdřív vyřeš výkon a pak měň převodovku, to by mě zajímalo jak by ti ten šestikvalt tahala ta 66-ka, bude to hroznej lenoch
serviceMan
Přispěvovatel
Příspěvky: 471
Registrován: 23 led 2006, 22:44
Odpovědi: 0
Bydliště: Mladoboleslavsko...

Příspěvek od serviceMan »

Jj, jeden si to tu namontoval a tragédie. Šestku dával je tak aby se neřeklo, nebo na dálnici, jinak to nejelo... Ale to mu vůbec nevadilo, důležitý bylo, že mu to ukazovalo 2,8l/100km spotřebu asi při stošedesáti ...
Uživatelský avatar
BH motor
Aktivista
Příspěvky: 2367
Registrován: 28 led 2007, 18:17
Odpovědi: 0
Bydliště: turany

Příspěvek od BH motor »

a este ta doplnim. v mierne deceleracnom rezime pri plnom plyne (LOL)
MAHA 4x4 LPS 3000
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
redleon
Přispěvovatel
Příspěvky: 137
Registrován: 09 úno 2007, 11:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 4

Příspěvek od redleon »

Dobrá, takže kdybych vyměnil trysky, turbo a dejme tomu upravil jednotku, výkon okolo 130k.. pak by ten 6ti kvalt měl cenu?
ajak by to bylo po technický stránce? když vyměním převodovku se setrvákem a startér.. bude to pasovat do zbytku?
Fantik
Aktivista
Příspěvky: 5948
Registrován: 23 led 2006, 12:03
Odpovědi: 0
Bydliště: Liberecko

Příspěvek od Fantik »

ještě poloosy a jedna trubka na servo.
gsxrm
Sběrač informací
Příspěvky: 48
Registrován: 17 srp 2006, 08:02
Odpovědi: 0
Bydliště: vysocina

Příspěvek od gsxrm »

ja to mel v agr a docela to slo kulisa zustala stejna a trubku jsem prihnul
Uživatelský avatar
scream
Přispěvovatel
Příspěvky: 772
Registrován: 23 led 2006, 15:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od scream »

osobně bych se pri takovym "výkonu" 6kvaltem nezabýval.
Uživatelský avatar
skoda405
Přispěvovatel
Příspěvky: 345
Registrován: 25 led 2006, 00:11
Odpovědi: 0
Bydliště: PD

Příspěvek od skoda405 »

ahoj.mal som octaviu 81KW a teraz mam toledo 96PD 6kvalt.urcite by som neradil dat 6kvalt na ten 66KW motor.predsa len ma 96KW ma krutak 310nm.a tu 6 davam naozaj len od 120 km/h lebo potom sa ten motor podtaca. ;)
toledo sport TDI PD upravy rok2009:kat off.
opel astra TDS


Yamaha FZ6S
Uživatelský avatar
skoda405
Přispěvovatel
Příspěvky: 345
Registrován: 25 led 2006, 00:11
Odpovědi: 0
Bydliště: PD

Příspěvek od skoda405 »

ahoj.mal som octaviu 81KW a teraz mam toledo 96PD 6kvalt.urcite by som neradil dat 6kvalt na ten 66KW motor.predsa len ma 96KW ma krutak 310nm.a tu 6 davam naozaj len od 120 km/h lebo potom sa ten motor podtaca. ;)
toledo sport TDI PD upravy rok2009:kat off.
opel astra TDS


Yamaha FZ6S
Uživatelský avatar
vita
Přispěvovatel
Příspěvky: 430
Registrován: 11 říj 2006, 12:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Někde mezi Libercem-Kolínem-Janovickou Lhotou

Příspěvek od vita »

Já nad šestkou taky uvažuju a to mám odhadem jen 130k. Jezdím dost po dálnici a je mi líto motoru že při 140km/h točí 3000, navíc pružností bych dával šetku (nad mojí pětkou) kolem 110km/h. Důležitej je taky kód tý převodovky. Některý 6ky sou kratší než můj 5kvalt (CYP) !!!!! Jo a jestli jezdíš po okreskách do 100km/h tak tu šestku nevyužiješ a když si najdeš stejně dlouhou k tomu tvýmu pětikvaltu tak se zase uřadíš. Tady je každá rada drahá, je to dost individuálni záležitost.
Vento, AFN 81kw + čip (zatim nevim kolik ale jede líp než orig. 81kw :) )
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“