LEON ARL by netopier

Toto fórum slouží ke zveřejnění výkonových grafů Vašich vozů.

Moderátoři: šulda, JasteR, Moderátoři

Uživatelský avatar
netopier
Aktivista
Příspěvky: 3328
Registrován: 29 říj 2006, 22:37
Bydliště: ZVOLEN,SK
Kontaktovat uživatele:

LEON ARL by netopier

Příspěvek od netopier »

davam sem graf z jedneho prezatial rozpracovaneho projektu :

Obrázek
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
Uživatelský avatar
sniper--
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 17 led 2009, 12:53
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od sniper-- »

pekny...dozvime se na jakym HW?? 8-)
autoservis pneuservis.
Tel.774 225538
Uživatelský avatar
netopier
Aktivista
Příspěvky: 3328
Registrován: 29 říj 2006, 22:37
Bydliště: ZVOLEN,SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od netopier »

az ked to bude hotove ... :)
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
Uživatelský avatar
jipi
Přispěvovatel
Příspěvky: 477
Registrován: 23 led 2006, 14:30
Bydliště: Slovensko-Bratislava

Příspěvek od jipi »

čo ten prepad na konci grafu? že by výpary oleja už horeli?

ale inak pekné, aj ked na môj vkus Nm rýchlo padá
VW Passat B5 TDI xxxPS , EGR off, Kat off, Turbo by BH, FMIC custom,exhaust custom ,330x30 4 piest predné brzdy, 312x22mm zadok
Uživatelský avatar
netopier
Aktivista
Příspěvky: 3328
Registrován: 29 říj 2006, 22:37
Bydliště: ZVOLEN,SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od netopier »

pravdepodobne ubraty plyn , dalej by som to nerad komentoval, nebrzdil som to ja
400 nm myslim v 4000 zatial staci :)
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
Uživatelský avatar
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

ja viem aj o uspechu toho auta na zavodoch, gratulujem !!!! len tak dalej ;)
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

jipi píše:na môj vkus Nm rýchlo padá
Ale zase 200 koni v 3000 ot. na 1.9tdi s gt17 nie je zle... viem si predstavit ze ta odozva na plynovy pedal musi byt super :)
Viktor ocividne vie ako tomu dat "nazrat" :D Chvalim aj tu, pekne!

P.S. Pre Indiho: vrsok sme rozoberali mimo fora, tak ten nekomentujem 8)
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Uživatelský avatar
Mongo
Přispěvovatel
Příspěvky: 949
Registrován: 16 dub 2007, 16:43
Bydliště: Zvolen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mongo »

:D :D :D sa smejem... som bol vcera s netopierom a kukam ze co to tu mas a ze aha graf :D :D :D a uz je tu.... :) hlavne je ze pan majitel auta je zatial spoko :)
Octavia Combi AGR face- Faza 1 in progress (288/232) co nevidiet VA, S764 , Bilstein B4
Passat B5.5 2.8 V6 4motion so skromným nájazdom 574000km
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4710
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

chtělo by to něco udělat se spodkem a s vrškem, ten prostředek budiš, no... :D
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série (noteeth)
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10039
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Vypadá to mimořádně cool. A musí tam být nehorázné turbo, když v pěti tisících ještě přidá výkon :-D.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Uživatelský avatar
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7023
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Marek77 píše:Vypadá to mimořádně cool. A musí tam být nehorázné turbo, když v pěti tisících ještě přidá výkon :-D.
Viktor psal, ze asi nekdo ubral (a nasledne pridal) plyn.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Uživatelský avatar
lubomt
Aktivista
Příspěvky: 3473
Registrován: 23 led 2006, 21:48
Bydliště: Martin - Slovensko

Příspěvek od lubomt »

Na dymivost sa pri tomto vykone asi uz neprihliada, ze? Len pre moje info
PREDAJ A SERVIS AUTOMATICKÝCH PREVODOVIEK všetkých výrobcov,opravy RJ prevodoviek,PREDAJ A REPAS VZDUCHOVÝCH VANKÚŠOV AUDI,VW,MERCEDES,mobil 00421 908777779 Ľubo,VW Passat 1,9PD 4x4 190k/380Nm,A6 3,0tdi quattro 350k/760Nm chip a úpravy BH MOTOR
Uživatelský avatar
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7023
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Na dymivost by se melo hledit vzdy. Hodne dymu znaci prebytek nafty nebo nedostatecne kvalitni spalovani. Do jiste miry je prebytek (paklize je smerodatny jen vykon) zadouci kvuli objemu spalin, ale vseho s mirou. Brutalni kamna neznaci nic dobreho jak pro majitele, tak ladice natoz pro motor ;)
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Zata S-line
Přispěvovatel
Příspěvky: 224
Registrován: 14 zář 2009, 20:56
Bydliště: Chomutov

bb

Příspěvek od Zata S-line »

hlavne pro pisty ne.....
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10039
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Kouřivost nemusí být vždy jen o velkém množství nafty. Moje zkušenosti jsou i takové, že auto kouří díky moc dlouhé době vstřiku paliva sériovými tryskami. Pokud je doba vstřiku moc dlouhá, nafta hoří pozdě, někdy se dokonce vstřikuje i po HÚ pístu, čímž už prakticky nedá nic moc, avšak kouře až až..... Z toho důvodu se doporučuje osazovat motor většími tryskami, aby množství paliva bylo vstříknuto v kratším (a pokud možno správném) čase.

Ale to jen pro doplnění.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Odpovědět

Zpět na „Výsledky Vašeho měření - Grafy“