LEON ARL by netopier
Moderátoři: šulda, JasteR, Moderátoři
- netopier
- Aktivista
- Příspěvky: 3328
- Registrován: 29 říj 2006, 22:37
- Bydliště: ZVOLEN,SK
- Kontaktovat uživatele:
LEON ARL by netopier
davam sem graf z jedneho prezatial rozpracovaneho projektu :
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
- subz3ro_tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3307
- Registrován: 18 zář 2007, 08:17
- Bydliště: Žilina
Ale zase 200 koni v 3000 ot. na 1.9tdi s gt17 nie je zle... viem si predstavit ze ta odozva na plynovy pedal musi byt superjipi píše:na môj vkus Nm rýchlo padá
Viktor ocividne vie ako tomu dat "nazrat" Chvalim aj tu, pekne!
P.S. Pre Indiho: vrsok sme rozoberali mimo fora, tak ten nekomentujem
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
chtělo by to něco udělat se spodkem a s vrškem, ten prostředek budiš, no...
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série
- Forest
- Aktivista
- Příspěvky: 7023
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Viktor psal, ze asi nekdo ubral (a nasledne pridal) plyn.Marek77 píše:Vypadá to mimořádně cool. A musí tam být nehorázné turbo, když v pěti tisících ještě přidá výkon .
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Na dymivost sa pri tomto vykone asi uz neprihliada, ze? Len pre moje info
PREDAJ A SERVIS AUTOMATICKÝCH PREVODOVIEK všetkých výrobcov,opravy RJ prevodoviek,PREDAJ A REPAS VZDUCHOVÝCH VANKÚŠOV AUDI,VW,MERCEDES,mobil 00421 908777779 Ľubo,VW Passat 1,9PD 4x4 190k/380Nm,A6 3,0tdi quattro 350k/760Nm chip a úpravy BH MOTOR
- Forest
- Aktivista
- Příspěvky: 7023
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Na dymivost by se melo hledit vzdy. Hodne dymu znaci prebytek nafty nebo nedostatecne kvalitni spalovani. Do jiste miry je prebytek (paklize je smerodatny jen vykon) zadouci kvuli objemu spalin, ale vseho s mirou. Brutalni kamna neznaci nic dobreho jak pro majitele, tak ladice natoz pro motor
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 224
- Registrován: 14 zář 2009, 20:56
- Bydliště: Chomutov
bb
hlavne pro pisty ne.....
Kouřivost nemusí být vždy jen o velkém množství nafty. Moje zkušenosti jsou i takové, že auto kouří díky moc dlouhé době vstřiku paliva sériovými tryskami. Pokud je doba vstřiku moc dlouhá, nafta hoří pozdě, někdy se dokonce vstřikuje i po HÚ pístu, čímž už prakticky nedá nic moc, avšak kouře až až..... Z toho důvodu se doporučuje osazovat motor většími tryskami, aby množství paliva bylo vstříknuto v kratším (a pokud možno správném) čase.
Ale to jen pro doplnění.
Ale to jen pro doplnění.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)