A co tak hle jezdit na vzduch????
Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři
Já si vůbec nedovedu představit plastovou nádrž, která by vydržela tlak 300 atmosfér, jak tam píšou. Co by to bylo za plast? Potápěčské lahve se tlakují cca na 200 atm a to je nějaký materiál. Natlakovat malou 15l potápěčskou lahev na 200 atm trvá i hodinu. Nechápu jak tam píšou že to natlakujou za 3 minuty, 300 atm a do plastu??? To je snad žert...
VW T4, 2,5 TDI, r.v. 01, tři nádrže (jedna orig nafta, dvě na olej), tři výměníky - před čerpadlem, před filtrem a za nádrží. Najeto cca 160 tis km na olej všeho druhu (RO, použ. friťák, atd...)
Uz sem to taky nekde cetl docela tomu verim ale muj nzor je ze dojezd je prilis nizky a otazka take zni kolik stoji technologie na takove stlaceni vzduchu v tak kratkem case ocsem co mne zaujalo je tenhle clanek
http://www.idragons.cz/view.php?cisloclanku=2005112401
http://www.idragons.cz/view.php?cisloclanku=2005112401
Sharan 1.9 TDI 96 kw GOAL
OVCE 2.0 TDI 103 kw BKD
OVCE 2.0 TDI 103 kw BKD
auto na vzduch
Je to zaujímavé. Len by som potreboval objasniť - do vozidla mala firma zabudovať el. motor s kompresom o výkone 5 kW. Údajne si ho môžete napojiť na 220 V. Viete si prestaviť 5 kW motor na 220 V. Je to el. prúd skoro 23 A. A to už nehovorím o el. prúde pri zapnutí - o nábehovom prúde.
Ďalej ak sa vám zohreje vzduch na 400 st., vstreknete do valca kvázy studený vzduch a ten sa ohreje a stlačí piest do dolnej úvrate, potom sa vzduch ochladí na -30 st.?!!! Neverím, ale dajme tomu. Potom by som chcel vidieť tie materiály, ktoré by vydržali dlhší čas také rýchle extrémne zmeny teploty pri otáčkach dajme tomu 2-3 tis za min. Údajne je motor možné mazať rastlinným olejom. Nemáte náhodou problém s tuhnutím RO už pri 0 st. No tak treba ísť do Luxemburska, (kde sa mal vyrábať) tam vám poradia, ako RO "maže" i pri -30 st. Je to len strata času nad ďalšími úvahami.
Vozidlá, ak som sa dobre dočítal na e.stránke, mali už sériovo vyrábať okolo roku 2002. Kde sa stala chyba??? Určite by mi už stálo pred barákom, keby to bola pravda.
Ďalej ak sa vám zohreje vzduch na 400 st., vstreknete do valca kvázy studený vzduch a ten sa ohreje a stlačí piest do dolnej úvrate, potom sa vzduch ochladí na -30 st.?!!! Neverím, ale dajme tomu. Potom by som chcel vidieť tie materiály, ktoré by vydržali dlhší čas také rýchle extrémne zmeny teploty pri otáčkach dajme tomu 2-3 tis za min. Údajne je motor možné mazať rastlinným olejom. Nemáte náhodou problém s tuhnutím RO už pri 0 st. No tak treba ísť do Luxemburska, (kde sa mal vyrábať) tam vám poradia, ako RO "maže" i pri -30 st. Je to len strata času nad ďalšími úvahami.
Vozidlá, ak som sa dobre dočítal na e.stránke, mali už sériovo vyrábať okolo roku 2002. Kde sa stala chyba??? Určite by mi už stálo pred barákom, keby to bola pravda.
lahve k dýchákům pro hasiče a záchranáže jsou z kevlaru a mají ocelový zástřik pro ventil. tlakují se na 300bar a z test mají 450bar. Ty 3 minuty jedině zmražený vzduch ze zásobníku.KUK píše:Já si vůbec nedovedu představit plastovou nádrž, která by vydržela tlak 300 atmosfér, jak tam píšou. Co by to bylo za plast? Potápěčské lahve se tlakují cca na 200 atm a to je nějaký materiál. Natlakovat malou 15l potápěčskou lahev na 200 atm trvá i hodinu. Nechápu jak tam píšou že to natlakujou za 3 minuty, 300 atm a do plastu??? To je snad žert...
CFHC