A co tak hle jezdit na vzduch????

..jak jezdit na Slunečnicový, Řepkový, Olivový a podobné oleje ... a nebo, jestli někdo ještě jezdí na naftu, tak o naftě :-) či bionaftě

Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři

Odpovědět
Aero200
Přispěvovatel
Příspěvky: 309
Registrován: 26 lis 2006, 17:18
Bydliště: Praha

A co tak hle jezdit na vzduch????

Příspěvek od Aero200 »

Uživatelský avatar
radluk
Aktivista
Příspěvky: 1672
Registrován: 06 čer 2006, 22:38
Bydliště: Uherske Hradiste

Příspěvek od radluk »

:(
Naposledy upravil(a) radluk dne 08 zář 2008, 10:31, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
radluk
Aktivista
Příspěvky: 1672
Registrován: 06 čer 2006, 22:38
Bydliště: Uherske Hradiste

Příspěvek od radluk »

:roll:
Naposledy upravil(a) radluk dne 08 zář 2008, 10:32, celkem upraveno 1 x.
KUK
Přispěvovatel
Příspěvky: 232
Registrován: 05 čer 2006, 15:55

Příspěvek od KUK »

Já si vůbec nedovedu představit plastovou nádrž, která by vydržela tlak 300 atmosfér, jak tam píšou. Co by to bylo za plast? Potápěčské lahve se tlakují cca na 200 atm a to je nějaký materiál. Natlakovat malou 15l potápěčskou lahev na 200 atm trvá i hodinu. Nechápu jak tam píšou že to natlakujou za 3 minuty, 300 atm a do plastu??? To je snad žert... (rofl)
VW T4, 2,5 TDI, r.v. 01, tři nádrže (jedna orig nafta, dvě na olej), tři výměníky - před čerpadlem, před filtrem a za nádrží. Najeto cca 160 tis km na olej všeho druhu (RO, použ. friťák, atd...)
bobyd
Přispěvovatel
Příspěvky: 650
Registrován: 25 úno 2006, 18:20

Příspěvek od bobyd »

Uz sem to taky nekde cetl docela tomu verim ale muj nzor je ze dojezd je prilis nizky a otazka take zni kolik stoji technologie na takove stlaceni vzduchu v tak kratkem case ocsem co mne zaujalo je tenhle clanek
http://www.idragons.cz/view.php?cisloclanku=2005112401 :)
Sharan 1.9 TDI 96 kw GOAL
OVCE 2.0 TDI 103 kw BKD
PMJSK
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: 15 led 2007, 17:24

auto na vzduch

Příspěvek od PMJSK »

Je to zaujímavé. Len by som potreboval objasniť - do vozidla mala firma zabudovať el. motor s kompresom o výkone 5 kW. Údajne si ho môžete napojiť na 220 V. Viete si prestaviť 5 kW motor na 220 V. Je to el. prúd skoro 23 A. A to už nehovorím o el. prúde pri zapnutí - o nábehovom prúde.
Ďalej ak sa vám zohreje vzduch na 400 st., vstreknete do valca kvázy studený vzduch a ten sa ohreje a stlačí piest do dolnej úvrate, potom sa vzduch ochladí na -30 st.?!!! Neverím, ale dajme tomu. Potom by som chcel vidieť tie materiály, ktoré by vydržali dlhší čas také rýchle extrémne zmeny teploty pri otáčkach dajme tomu 2-3 tis za min. Údajne je motor možné mazať rastlinným olejom. Nemáte náhodou problém s tuhnutím RO už pri 0 st. No tak treba ísť do Luxemburska, (kde sa mal vyrábať) tam vám poradia, ako RO "maže" i pri -30 st. Je to len strata času nad ďalšími úvahami.
Vozidlá, ak som sa dobre dočítal na e.stránke, mali už sériovo vyrábať okolo roku 2002. Kde sa stala chyba??? Určite by mi už stálo pred barákom, keby to bola pravda.
Uživatelský avatar
oktáf
Přispěvovatel
Příspěvky: 742
Registrován: 23 led 2006, 21:24
Bydliště: Loděnice

Příspěvek od oktáf »

KUK píše:Já si vůbec nedovedu představit plastovou nádrž, která by vydržela tlak 300 atmosfér, jak tam píšou. Co by to bylo za plast? Potápěčské lahve se tlakují cca na 200 atm a to je nějaký materiál. Natlakovat malou 15l potápěčskou lahev na 200 atm trvá i hodinu. Nechápu jak tam píšou že to natlakujou za 3 minuty, 300 atm a do plastu??? To je snad žert... (rofl)
lahve k dýchákům pro hasiče a záchranáže jsou z kevlaru a mají ocelový zástřik pro ventil. tlakují se na 300bar a z test mají 450bar. Ty 3 minuty jedině zmražený vzduch ze zásobníku.
CFHC
KUK
Přispěvovatel
Příspěvky: 232
Registrován: 05 čer 2006, 15:55

Příspěvek od KUK »

Kevlar možná, ale (jak píšou v tom článku) plast? Asi tak trochu kecaj...
VW T4, 2,5 TDI, r.v. 01, tři nádrže (jedna orig nafta, dvě na olej), tři výměníky - před čerpadlem, před filtrem a za nádrží. Najeto cca 160 tis km na olej všeho druhu (RO, použ. friťák, atd...)
Odpovědět

Zpět na „Jak se jezdí na rostlinu, nebo i na naftu“