Dobře mu to tam nandal v tom komentáři...JasteR píše:prej DE .. prasataForest píše:http://www.youtube.com/watch?v=rrYLoqFlTOk ... dle popisku videa 350HP+ 700Nmtradgidek píše:vsichni jsou uneseni,tak prosime videjko z budiku s akceleraci z 0 na 250km/h
BMW E60 535d 286PS "iba chip"
Moderátoři: šulda, JasteR, Moderátoři
škoda octavia ASZ + chip - Prodáno
VW Passat BMR => BMN + DPF OFF + chip = Asi 200 Poníků.. - Chvála bohu prodáno... Nejhorší auto co jsem kdy měl...
Chevrolet Silverado 2500HD 6.0 V8 421PS
OII BKC DSG
VW Passat BMR => BMN + DPF OFF + chip = Asi 200 Poníků.. - Chvála bohu prodáno... Nejhorší auto co jsem kdy měl...
Chevrolet Silverado 2500HD 6.0 V8 421PS
OII BKC DSG
No a počkejte až ted vyjede ten s těma 3 turbama,to bude ještě větší mazec už v serii,ale samozřejmě klobouk dolů i před tímhle,jede to jak prdlý .
Naposledy upravil(a) Batistuta dne 13 lis 2011, 02:59, celkem upraveno 1 x.
FABIA 1,6tdi - soft dieselpower
- Forest
- Aktivista
- Příspěvky: 7023
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
@Batistuta : souhlas, 117-133 litrovy vykon bude asi bomba. Holt, BMW mi dava zapravdu - vicestupnove preplnovani ma vice, nezli smysl ... to je prave to, co tu nekteri nechapou - tlak neni to, co dela vykon
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 250
- Registrován: 15 črc 2007, 17:59
- Bydliště: Kežmarok
- Kontaktovat uživatele:
Plne suhlasim s vyrokom " tlak neni to, co dela vykon",konecne tu povedal niekto nieco mudre. Su dokonca auta,kde je potrebne znizit seriove preplnovanie a da sa dosiahnu vacsi vykon.Forest píše:@Batistuta : souhlas, 117-133 litrovy vykon bude asi bomba. Holt, BMW mi dava zapravdu - vicestupnove preplnovani ma vice, nezli smysl ... to je prave to, co tu nekteri nechapou - tlak neni to, co dela vykon
Na novych motoroch neni vobec potrebne len poriadne "fukat"
Pre priklad pridavam do sekcie Grafy graf iba po softwerovej uprave Seatu Ibiza FR 2,0TDI CR 143PS.
S autom som robil osobne dlhodoby test a najazdil som 15000km, k tomu viacnasobne ladenie na brzde.
Vysledok je 195PS a 416NM "len" na 1,4 baru, bez jedineho problemu s DPF a fakt ostrym pouzivanim mojej lahkej nohy,myslim si,ze to by mohlo byt potvrdenie vyroku.