bmw 525 tds
Moderátoři: šulda, Moderátoři
bmw 525 tds
zdarec chlapy kam přesně umistit sportovni vzduchovi filtr.dik za rady.a co řikate na blow off ventil na tds ??
načo ti blow off ventil na TDS? nebude to fungovať
športový filter? dáš dole sériový airbox a na hadicu ktorá ide do turba dáš športový filter, alebo aby to bolo lepšie kúpiš si koleno na turbo nato kus trubky a tak filter aby si ho mal kus ďalej od motora, akurát ešte potom musíš poriešiť nejak odvetrávanie, ktoré je inak vyvedené do sériového airboxu
športový filter? dáš dole sériový airbox a na hadicu ktorá ide do turba dáš športový filter, alebo aby to bolo lepšie kúpiš si koleno na turbo nato kus trubky a tak filter aby si ho mal kus ďalej od motora, akurát ešte potom musíš poriešiť nejak odvetrávanie, ktoré je inak vyvedené do sériového airboxu
Na sport. filtr se vyser, stejnak ti nic neprida, radsi poslechni jestli nerachta retez a dolej tomu olej v diferaku a udelas tomu lepsi sluzbu.
Dodge Durango 2005 AWD Limited 5.7i V8 HEMI - 257kW/570Nm - 20L/100km, 0-100 za 7s
Toyota Auris 2015 Hybrid 100kw/electro - 3L/100km, 0-100 za 10,9s
RIP - Opel Omega 2001 3.2i V6 - 160kw/320Nm - 13L/100km, 0-100 za 9s - strom vyhral nad strojem
Toyota Auris 2015 Hybrid 100kw/electro - 3L/100km, 0-100 za 10,9s
RIP - Opel Omega 2001 3.2i V6 - 160kw/320Nm - 13L/100km, 0-100 za 9s - strom vyhral nad strojem
Nedálo mi to,ale musím reagovat...už mě unavují řeči tipu " stejně to zaklepe a nemá smysl nic dělat atd "
Nevím jek u BMW,ale já mám omegu 2,5td (stejný motor jako BMW) a mám za sebou už 3 roky ježdění po srazech (jezdím sprinty 200m 300m a 1/4mile) a poslední rok i s HODNĚ upraveným motorem a pořád drží.
Už tam mám naloženo přes 200koní a pořád drží...a tak se ptám proč mě ta hlava nepaskla?....každej říká jen to co čte na netu...jako báwo nekupuj tam praskají hlavy...
Je to jen a jen o chování se k motoru...a hlavy tam prasknou jen,když ho někdo dlouho drží pod plným na dálnici a nebo když odejde vodní pumpa (častá závada) a uvaříš to!!
Tady je moje upravený TDS http://www.youtube.com/watch?v=3Z_SID3U0LM
Už jsem dokonce zkusil nitro a jde to hodně znát a řeším i ten bow ventil...pač už tlačím 1,7 baru a půjdu na 2 bary a to už je takové množství vzduchu co se při řazení nedostane do motoru,ale jde přes turbo zpět a přibržduje ho....na sérii to dávat je blbost..
Takže tak... klidně laď a až se něco posere,tak aspoň můžeš říct,že jsi to měl a nebo vyzkoušel a né jen ladil u klávesnice
Nevím jek u BMW,ale já mám omegu 2,5td (stejný motor jako BMW) a mám za sebou už 3 roky ježdění po srazech (jezdím sprinty 200m 300m a 1/4mile) a poslední rok i s HODNĚ upraveným motorem a pořád drží.
Už tam mám naloženo přes 200koní a pořád drží...a tak se ptám proč mě ta hlava nepaskla?....každej říká jen to co čte na netu...jako báwo nekupuj tam praskají hlavy...
Je to jen a jen o chování se k motoru...a hlavy tam prasknou jen,když ho někdo dlouho drží pod plným na dálnici a nebo když odejde vodní pumpa (častá závada) a uvaříš to!!
Tady je moje upravený TDS http://www.youtube.com/watch?v=3Z_SID3U0LM
Už jsem dokonce zkusil nitro a jde to hodně znát a řeším i ten bow ventil...pač už tlačím 1,7 baru a půjdu na 2 bary a to už je takové množství vzduchu co se při řazení nedostane do motoru,ale jde přes turbo zpět a přibržduje ho....na sérii to dávat je blbost..
Takže tak... klidně laď a až se něco posere,tak aspoň můžeš říct,že jsi to měl a nebo vyzkoušel a né jen ladil u klávesnice
BME E61 530d chip 580Nm 282ps
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
Na 325tds ni prdla hlava a to jsem klidnej jezdec, ale je fakt ze nevim kolik mela nalitano.
I kdyz jsem to s praskanim nepsal tak mi to nedalo:).
Na druhou stranu jinou palici jsem sehnal za 3000,-:)
I kdyz jsem to s praskanim nepsal tak mi to nedalo:).
Na druhou stranu jinou palici jsem sehnal za 3000,-:)
Dodge Durango 2005 AWD Limited 5.7i V8 HEMI - 257kW/570Nm - 20L/100km, 0-100 za 7s
Toyota Auris 2015 Hybrid 100kw/electro - 3L/100km, 0-100 za 10,9s
RIP - Opel Omega 2001 3.2i V6 - 160kw/320Nm - 13L/100km, 0-100 za 9s - strom vyhral nad strojem
Toyota Auris 2015 Hybrid 100kw/electro - 3L/100km, 0-100 za 10,9s
RIP - Opel Omega 2001 3.2i V6 - 160kw/320Nm - 13L/100km, 0-100 za 9s - strom vyhral nad strojem
Noo ještě vím,že si hlavy opel vyráběl sám...dával tam větší ventily atd ale i ty opláský prasknou,když se k ní nechováš dobře... a nebo někdo před Tebou...batoo píše:Na 325tds ni prdla hlava a to jsem klidnej jezdec, ale je fakt ze nevim kolik mela nalitano.
I kdyz jsem to s praskanim nepsal tak mi to nedalo:).
Na druhou stranu jinou palici jsem sehnal za 3000,-:)
BME E61 530d chip 580Nm 282ps
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
Akorat na muj vkus ti to kouri az moc (soudim dle videa na youtube "smoke")
Dodge Durango 2005 AWD Limited 5.7i V8 HEMI - 257kW/570Nm - 20L/100km, 0-100 za 7s
Toyota Auris 2015 Hybrid 100kw/electro - 3L/100km, 0-100 za 10,9s
RIP - Opel Omega 2001 3.2i V6 - 160kw/320Nm - 13L/100km, 0-100 za 9s - strom vyhral nad strojem
Toyota Auris 2015 Hybrid 100kw/electro - 3L/100km, 0-100 za 10,9s
RIP - Opel Omega 2001 3.2i V6 - 160kw/320Nm - 13L/100km, 0-100 za 9s - strom vyhral nad strojem
Joo to jsem byl na tlaku 1,5...teť mám 1,7 a už je to v točkách lepší...jinak to ještě chce jiný turbo a bude to ještě lepší....batoo píše:Akorat na muj vkus ti to kouri az moc (soudim dle videa na youtube "smoke")
BME E61 530d chip 580Nm 282ps
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
Btw to je omega tak tezka kvuli motoru??
passat je koukam proti ni pirko:)
passat je koukam proti ni pirko:)
Dodge Durango 2005 AWD Limited 5.7i V8 HEMI - 257kW/570Nm - 20L/100km, 0-100 za 7s
Toyota Auris 2015 Hybrid 100kw/electro - 3L/100km, 0-100 za 10,9s
RIP - Opel Omega 2001 3.2i V6 - 160kw/320Nm - 13L/100km, 0-100 za 9s - strom vyhral nad strojem
Toyota Auris 2015 Hybrid 100kw/electro - 3L/100km, 0-100 za 10,9s
RIP - Opel Omega 2001 3.2i V6 - 160kw/320Nm - 13L/100km, 0-100 za 9s - strom vyhral nad strojem