Tank ONO - tankujete? Zkusenosti?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
A hlavne i vycisleni casu, stravit hodinu na ceste od a k pumpe, to si misto toho radsi vydelam 400 na sebe.
Dodge Durango 2005 AWD Limited 5.7i V8 HEMI - 257kW/570Nm - 20L/100km, 0-100 za 7s
Toyota Auris 2015 Hybrid 100kw/electro - 3L/100km, 0-100 za 10,9s
RIP - Opel Omega 2001 3.2i V6 - 160kw/320Nm - 13L/100km, 0-100 za 9s - strom vyhral nad strojem
Toyota Auris 2015 Hybrid 100kw/electro - 3L/100km, 0-100 za 10,9s
RIP - Opel Omega 2001 3.2i V6 - 160kw/320Nm - 13L/100km, 0-100 za 9s - strom vyhral nad strojem
jak má kdo štěstí já jezdím tak že v 5 ráno tankuju a když je tam kamion a 4 auta tak si vjedu k pátýmu ze šesti osobních stojanů navíc to mám cestou
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 211
- Registrován: 10 kvě 2010, 15:43
- Bydliště: Most
No já jsem u ONA tankoval, ale jezdím pravidelně PRAHA-JIČÍN-LIBEREC. Na naftu z ONA jsem ujel do pípnutí rezervy cca 750-800km, a pak jsem natankoval 2x u Benziny TOP Q a na tuhle naftu jsem najel 962km do pípnutí rezervy. Na TOP Q to jede líp, na ONO je to lenivější a víc mě to žere, ale zase ONO je velice levný, takže asi tak. Je rozdíl tankovat za 33,90 a nebo 36,90 Ve výsledku jsem na tom asi líp u Benziny, když jezdím docela dost.
Škoda Octavia Combi 1.9TDI, 81kW, 110PS, ASV, Ambiente
ONo je fakt levny,ale mam ho moc z ruky musel bych mit nadrz tak 100 l aby se mi vyplatilo tam jet a to je rozdil v v cene kdyz vemu EKONAFTu 6 kc litr
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
no ja taky sem tam beru na Onu a zadny rozdil jsem nepocitil, vyzkousel jsem i tu vychvalovanou Vervu a zadny rozdil, nebo to v Jihlave sidi, kazdopadne je o 3 kc levnejsi, fronta je tam porad, takze kdyby to byla nejaka sracka, uz by se urcite davno nekdo ozval
I to co mam v podpisu se nabrzdilo na naftu z Tank Ono
I to co mam v podpisu se nabrzdilo na naftu z Tank Ono
O1 ASZ - 200 ps 436 Nm SW TDI Fun HW Marena TDI
Jawa 250 - 559
Zetor 25A
Jawa 250 - 559
Zetor 25A
20% je moc, ale 10 klidně jo. Když vezmu v Německu, nebo jsem letos bral i 3x ve Francii do plna, tak auto míň hulilo, víc jelo a spotřeba šla postupně dolu. Z 5,3 na 4,9. Měřeno jak po dálnici, tak po okreskách,ale i courání celou Breťaní kolem moře. Podotýkám že ani nepěnila. To samozřejmě záleží i na čerpadle ve stojanu, ale natankovat do auta 50 litrů na jedno cvaknutí, když se mi ještě nerozsvítila rezerva, se mi u nás ještě nikdy a nikde nepodařilo..
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Jen informace od servismanů ze Suzuki, několika zákazníkům, který tankovali na TankONO benzín (na Dolním Dvořišti) tak se jim rozsvítila kontrolka motoru, po napíchnutí diagnózis vyskočila chyba emisí (katalyzátor) prej způsobené špatným palivem. Prej se s tím setkávají často a né jenom u TankONO buď doporučí tankovat u značkovej benzínek potom už se zákazníci nevrací se závadou, nebo prostě lidi jezdí s rožnutou kontrolkou motoru a neřeší to. Nebo se taky stávalo když lidi experimentovali s Ethanolem 50 na 50 mix tak to prej svítilo tuplem.
Oktopod 1,9 TDI, r.v. 2000, AHF, 81kW -> 113kW/355 Nm (MUDr. TDI Fun)
PP764, HDS57+VR6, EGR off, KAT off, zadní puky TT, 550.000km, první majitel
WEBASTO Thermo Top C, ETKA 8.1, VAG-ína 18.9.0, VIS 6.5, FiatEcuScan, FordDiag
PP764, HDS57+VR6, EGR off, KAT off, zadní puky TT, 550.000km, první majitel
WEBASTO Thermo Top C, ETKA 8.1, VAG-ína 18.9.0, VIS 6.5, FiatEcuScan, FordDiag
Hele natankoval jsem cca stejně (právě jsem si nechal i lístky z pumpy) u obou jsem při pípnutí rezervy natankoval 52 a u druhy cca 51 litrů. Natankoval jsem co jsem mohl. Vycvakla pistole, tak jsem magickým čudlíkem v hrdle nádrže vypustil vzdoušek a tankoval dál. Hele nemusíš mě věřit, ale prostě u mě to tak je. Na jedno palivo jsem nalítal tolik a na druhý tolik. Věř nebo ne, ale nejlíp já vím kolik jsem s tím najel. V žádném případě nechci hanit ONO, taky tam jezdím, ale teď jsem dvě nádrže jel na TOP Q a vypozoroval jsem změnu v ujetých km. Už to teď vidím jak se v tom budete šťourat a rejpat Hele příště až budu tankovat tak si to snad vyfotím a až zase pojedu natankovat tak to zase vyfotím s datumama Nemám potřebu si tu vytahovat třičko kolik ujedu a že mě to nežera atd atd. Jen píšu kolik jsem ujel a to je vše. Věřte si čemu chcetenoki píše:Sejky: Ale to jsi toho TopQ dal omylem o 10 litrů víc , když jsi najel o tolik víc. Už jsem tenhle argument slyšel mockrát, ale nevěřím mu. Sám jezdím i k ONO, nebo jsem tankoval v Německu a spotřeba je dlouhodobě stejná. Ano může se to trochu lišit, ale ne o 20%.
Škoda Octavia Combi 1.9TDI, 81kW, 110PS, ASV, Ambiente