Montáž hlavy čerpadla
Moderátoři: šulda, Moderátoři
ked chyba nafta mal by padat predvstrek ze?toefuk píše:kanal 001 druhe okno je volnobezna davka, treba ju pozerat pri zohriatom motore.
Mozno ti chyba nafta, pri 12stke chalani uz davaju podavacie cerpadlo do nadrze.
Naloguj kanal 004, mozno nieco vycitame.
O1,1.9TDI,03, Collection,ASV,KAT OFF, EGR OFF,PP520,11mm
WWW.GTENGINES.SK
WWW.GTENGINES.SK
pada...pri 3000ot je poziadavka okolo 12 a real je -2,...takze budem potrebovat podavacie cerpadlo?
O1,1.9TDI,03, Collection,ASV,KAT OFF, EGR OFF,PP520,11mm
WWW.GTENGINES.SK
WWW.GTENGINES.SK
borci, nemusíte dávat podávací čerpadlo do nádrže, stačí dát "T"kus na vratku a tím ju hnat zpátka do čerpadla. Jednak tím tomu čerpadlu značně ulehčíte a navíc nebude mít nedostatek nafty. Mám to tak už 2 roky On se na to prodává takovej spešl ventil, ale pro vyzkoušení stačí ten "T"kus.
Audi A6 1.9 Tdi AFN 118kW
Audi A3 1.9 Tdi 81kW
SAG 1.9TDi AUY ladí se.
Audi A3 1.9 Tdi 81kW
SAG 1.9TDi AUY ladí se.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 541
- Registrován: 25 dub 2011, 21:21
- Bydliště: Karlovy Vary
Hele to je ale velká hloupost co jsi napsal. Podávačkou v nádrži pomůžeš podávačce v čerpadle k tomu aby dodala víc nafty do čerpadla. Téčkem asi těžko.MemphisR píše:borci, nemusíte dávat podávací čerpadlo do nádrže, stačí dát "T"kus na vratku a tím ju hnat zpátka do čerpadla. Jednak tím tomu čerpadlu značně ulehčíte a navíc nebude mít nedostatek nafty. Mám to tak už 2 roky On se na to prodává takovej spešl ventil, ale pro vyzkoušení stačí ten "T"kus.
:-@
No pokusím se ti to vysvětlit. Podávací čerpadlo podává z nádrže naftu a tu co si neveme vysokotlaká část posílá zpět do nádrže, tím, že to pomocí téčka neposíláš zpět do nádrže, ale tomu podávacímu čerpadlu, tak eliminuješ jeho stráty a nepotřebuješ to elektrický v nádrži. Chápeš?
Audi A6 1.9 Tdi AFN 118kW
Audi A3 1.9 Tdi 81kW
SAG 1.9TDi AUY ladí se.
Audi A3 1.9 Tdi 81kW
SAG 1.9TDi AUY ladí se.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 541
- Registrován: 25 dub 2011, 21:21
- Bydliště: Karlovy Vary
já teda nevim, ale podle mě to není o tom, aby jsi dostal do čerpadla víc nafty, ale je to o plnícím tlaku v čerpadle, předstřik se dá nastavit díky plnícímu tlaku, který je v čerpadle a pokud se dá větší hlava, která má větší odběr, tak je nízkej a tou podávačkou v nádrži pomůžeš tý podávačce v čerpadle ten tlak zvýšitnejsem-naivka píše:Hele to je ale velká hloupost co jsi napsal. Podávačkou v nádrži pomůžeš podávačce v čerpadle k tomu aby dodala víc nafty do čerpadla. Téčkem asi těžko.MemphisR píše:borci, nemusíte dávat podávací čerpadlo do nádrže, stačí dát "T"kus na vratku a tím ju hnat zpátka do čerpadla. Jednak tím tomu čerpadlu značně ulehčíte a navíc nebude mít nedostatek nafty. Mám to tak už 2 roky On se na to prodává takovej spešl ventil, ale pro vyzkoušení stačí ten "T"kus.
Octavia TOUR 1.9 TDI ALH
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 541
- Registrován: 25 dub 2011, 21:21
- Bydliště: Karlovy Vary
11ku mam v okte na seriovom softe bez problemov...toefuk píše:uz to tak vyzera...
na 11tke si s tym nemal problem?
12ku sme davali do A4...tam bola predtym 10ka a uz aj s 10kou sme mali problemi a to take ze auto po pridani plynu zacalo klepat motor isiel vyskocit z pod kapoty...davalo to zvuky ako keby vyletela ojnica....stacilo par sekund a vsetko OK...toto sa parkrat zopakovalo...po tom sme vymenili palivovy filter a vsetko OK...
Okrem toho som vcera nastavoval volnobeznu davku...co ma zarazilo tak ked som tlacil vrch cerpadal smerom k podavacej hlave tak davka klesala a ked som tlacil k rozvodu tak stupala....myslel som si ze to bude presne opacne....a dalsia vec...pisali ste tu ze ked je visoka davka tak to ide nekludne v nizkych otackach....ja som mal to iste...teda som zacal uberat...zo 4mg som zisiel na 2mg...bolo to este horsie....tak som zisiel na 1mg...este horsie...tak som to este doklepol a s 0,5mg to uz malo nepravidelny volnobeh...tak som zacal pridavat a nekludnosti prestali ked som nastavil volnobeznu davku na 6-7mg...nechapem...dal som vecsiu hlavu a este trebalo pridat na volnobeznej davke??? a co je este cudnejsie odkedy som pridal zda sa mi ze to menej huli...
O1,1.9TDI,03, Collection,ASV,KAT OFF, EGR OFF,PP520,11mm
WWW.GTENGINES.SK
WWW.GTENGINES.SK
o tlaku jsi nemluvil... jinak Téčko neznám, nemám s tím zkušenost, ale když tam dá nějaký ten ventil v Téču, tak to fungovat může... ale říkám, nemám s tím zkušenost a nevím jak je to konstrukčně řešené... čistě teoreticky, když přivede k čerpadlu naftu z tý zpátečky, tak minimálně ušetří to, že podávačka tahne naftu tou trubičkou až z nádrže, což má odpor a o to víc pak bude plnit čerpadlo, když nebude tratit na tom vytahnout to z nádrže... ale pro velký výkony jsem určitě pro podávačku...
Octavia TOUR 1.9 TDI ALH
a aku podavacku dat do A4...tiez sa da pouzit podavacka z PD? pasne to do nadrze?
O1,1.9TDI,03, Collection,ASV,KAT OFF, EGR OFF,PP520,11mm
WWW.GTENGINES.SK
WWW.GTENGINES.SK
a aku teplotu nafty ti to ukazuje v lete?MemphisR píše:borci, nemusíte dávat podávací čerpadlo do nádrže, stačí dát "T"kus na vratku a tím ju hnat zpátka do čerpadla. Jednak tím tomu čerpadlu značně ulehčíte a navíc nebude mít nedostatek nafty. Mám to tak už 2 roky On se na to prodává takovej spešl ventil, ale pro vyzkoušení stačí ten "T"kus.
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF