Montáž hlavy čerpadla

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2864
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

kanal 001 druhe okno je volnobezna davka, treba ju pozerat pri zohriatom motore.
Mozno ti chyba nafta, pri 12stke chalani uz davaju podavacie cerpadlo do nadrze.
Naloguj kanal 004, mozno nieco vycitame.
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF
Uživatelský avatar
gabo00000
Aktivista
Příspěvky: 1128
Registrován: 13 lis 2010, 06:58
Bydliště: Košice-okolie

Příspěvek od gabo00000 »

toefuk píše:kanal 001 druhe okno je volnobezna davka, treba ju pozerat pri zohriatom motore.
Mozno ti chyba nafta, pri 12stke chalani uz davaju podavacie cerpadlo do nadrze.
Naloguj kanal 004, mozno nieco vycitame.
ked chyba nafta mal by padat predvstrek ze?
O1,1.9TDI,03, Collection,ASV,KAT OFF, EGR OFF,PP520,11mm
WWW.GTENGINES.SK
Uživatelský avatar
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2864
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

tak tak...
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF
Uživatelský avatar
gabo00000
Aktivista
Příspěvky: 1128
Registrován: 13 lis 2010, 06:58
Bydliště: Košice-okolie

Příspěvek od gabo00000 »

pada...pri 3000ot je poziadavka okolo 12 a real je -2,...takze budem potrebovat podavacie cerpadlo?
O1,1.9TDI,03, Collection,ASV,KAT OFF, EGR OFF,PP520,11mm
WWW.GTENGINES.SK
Uživatelský avatar
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2864
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

uz to tak vyzera...
na 11tke si s tym nemal problem?
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF
MemphisR
Přispěvovatel
Příspěvky: 134
Registrován: 17 úno 2008, 12:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od MemphisR »

borci, nemusíte dávat podávací čerpadlo do nádrže, stačí dát "T"kus na vratku a tím ju hnat zpátka do čerpadla. Jednak tím tomu čerpadlu značně ulehčíte a navíc nebude mít nedostatek nafty. Mám to tak už 2 roky ;-) On se na to prodává takovej spešl ventil, ale pro vyzkoušení stačí ten "T"kus.
Audi A6 1.9 Tdi AFN 118kW
Audi A3 1.9 Tdi 81kW
SAG 1.9TDi AUY ladí se.
nejsem-naivka
Přispěvovatel
Příspěvky: 541
Registrován: 25 dub 2011, 21:21
Bydliště: Karlovy Vary

Příspěvek od nejsem-naivka »

MemphisR píše:borci, nemusíte dávat podávací čerpadlo do nádrže, stačí dát "T"kus na vratku a tím ju hnat zpátka do čerpadla. Jednak tím tomu čerpadlu značně ulehčíte a navíc nebude mít nedostatek nafty. Mám to tak už 2 roky ;-) On se na to prodává takovej spešl ventil, ale pro vyzkoušení stačí ten "T"kus.
Hele to je ale velká hloupost co jsi napsal. Podávačkou v nádrži pomůžeš podávačce v čerpadle k tomu aby dodala víc nafty do čerpadla. Téčkem asi těžko.
:-@
MemphisR
Přispěvovatel
Příspěvky: 134
Registrován: 17 úno 2008, 12:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od MemphisR »

No pokusím se ti to vysvětlit. Podávací čerpadlo podává z nádrže naftu a tu co si neveme vysokotlaká část posílá zpět do nádrže, tím, že to pomocí téčka neposíláš zpět do nádrže, ale tomu podávacímu čerpadlu, tak eliminuješ jeho stráty a nepotřebuješ to elektrický v nádrži. Chápeš?
Audi A6 1.9 Tdi AFN 118kW
Audi A3 1.9 Tdi 81kW
SAG 1.9TDi AUY ladí se.
nejsem-naivka
Přispěvovatel
Příspěvky: 541
Registrován: 25 dub 2011, 21:21
Bydliště: Karlovy Vary

Příspěvek od nejsem-naivka »

:roll:
:-@
Uživatelský avatar
JohnyFlat
Přispěvovatel
Příspěvky: 881
Registrován: 23 črc 2008, 16:06
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od JohnyFlat »

nejsem-naivka píše:
MemphisR píše:borci, nemusíte dávat podávací čerpadlo do nádrže, stačí dát "T"kus na vratku a tím ju hnat zpátka do čerpadla. Jednak tím tomu čerpadlu značně ulehčíte a navíc nebude mít nedostatek nafty. Mám to tak už 2 roky ;-) On se na to prodává takovej spešl ventil, ale pro vyzkoušení stačí ten "T"kus.
Hele to je ale velká hloupost co jsi napsal. Podávačkou v nádrži pomůžeš podávačce v čerpadle k tomu aby dodala víc nafty do čerpadla. Téčkem asi těžko.
já teda nevim, ale podle mě to není o tom, aby jsi dostal do čerpadla víc nafty, ale je to o plnícím tlaku v čerpadle, předstřik se dá nastavit díky plnícímu tlaku, který je v čerpadle a pokud se dá větší hlava, která má větší odběr, tak je nízkej a tou podávačkou v nádrži pomůžeš tý podávačce v čerpadle ten tlak zvýšit
Octavia TOUR 1.9 TDI ALH
nejsem-naivka
Přispěvovatel
Příspěvky: 541
Registrován: 25 dub 2011, 21:21
Bydliště: Karlovy Vary

Příspěvek od nejsem-naivka »

Samozřejmě. To je jasný, že podávačka dělá tlak. reagoval jsem na to Téčko ten tlak neudělá nebo ano?
:-@
Uživatelský avatar
gabo00000
Aktivista
Příspěvky: 1128
Registrován: 13 lis 2010, 06:58
Bydliště: Košice-okolie

Příspěvek od gabo00000 »

toefuk píše:uz to tak vyzera...
na 11tke si s tym nemal problem?
11ku mam v okte na seriovom softe bez problemov...
12ku sme davali do A4...tam bola predtym 10ka a uz aj s 10kou sme mali problemi a to take ze auto po pridani plynu zacalo klepat motor isiel vyskocit z pod kapoty...davalo to zvuky ako keby vyletela ojnica....stacilo par sekund a vsetko OK...toto sa parkrat zopakovalo...po tom sme vymenili palivovy filter a vsetko OK...


Okrem toho som vcera nastavoval volnobeznu davku...co ma zarazilo tak ked som tlacil vrch cerpadal smerom k podavacej hlave tak davka klesala a ked som tlacil k rozvodu tak stupala....myslel som si ze to bude presne opacne....a dalsia vec...pisali ste tu ze ked je visoka davka tak to ide nekludne v nizkych otackach....ja som mal to iste...teda som zacal uberat...zo 4mg som zisiel na 2mg...bolo to este horsie....tak som zisiel na 1mg...este horsie...tak som to este doklepol a s 0,5mg to uz malo nepravidelny volnobeh...tak som zacal pridavat a nekludnosti prestali ked som nastavil volnobeznu davku na 6-7mg...nechapem...dal som vecsiu hlavu a este trebalo pridat na volnobeznej davke??? a co je este cudnejsie odkedy som pridal zda sa mi ze to menej huli...
O1,1.9TDI,03, Collection,ASV,KAT OFF, EGR OFF,PP520,11mm
WWW.GTENGINES.SK
Uživatelský avatar
JohnyFlat
Přispěvovatel
Příspěvky: 881
Registrován: 23 črc 2008, 16:06
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od JohnyFlat »

o tlaku jsi nemluvil... jinak Téčko neznám, nemám s tím zkušenost, ale když tam dá nějaký ten ventil v Téču, tak to fungovat může... ale říkám, nemám s tím zkušenost a nevím jak je to konstrukčně řešené... čistě teoreticky, když přivede k čerpadlu naftu z tý zpátečky, tak minimálně ušetří to, že podávačka tahne naftu tou trubičkou až z nádrže, což má odpor a o to víc pak bude plnit čerpadlo, když nebude tratit na tom vytahnout to z nádrže... ale pro velký výkony jsem určitě pro podávačku...
Octavia TOUR 1.9 TDI ALH
Uživatelský avatar
gabo00000
Aktivista
Příspěvky: 1128
Registrován: 13 lis 2010, 06:58
Bydliště: Košice-okolie

Příspěvek od gabo00000 »

a aku podavacku dat do A4...tiez sa da pouzit podavacka z PD? pasne to do nadrze?
O1,1.9TDI,03, Collection,ASV,KAT OFF, EGR OFF,PP520,11mm
WWW.GTENGINES.SK
Uživatelský avatar
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2864
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

MemphisR píše:borci, nemusíte dávat podávací čerpadlo do nádrže, stačí dát "T"kus na vratku a tím ju hnat zpátka do čerpadla. Jednak tím tomu čerpadlu značně ulehčíte a navíc nebude mít nedostatek nafty. Mám to tak už 2 roky ;-) On se na to prodává takovej spešl ventil, ale pro vyzkoušení stačí ten "T"kus.
a aku teplotu nafty ti to ukazuje v lete?
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“