Montáž hlavy čerpadla

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
JohnyFlat
Přispěvovatel
Příspěvky: 881
Registrován: 23 črc 2008, 16:06
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od JohnyFlat »

to by mě taky zajímalo, taky mě to napadlo, že když to nebude odpouštět něco do nádrže, pojede to pořád v podstatě jako když je zavtený ten termo vent. co je na paliváku... než se to zahřeje
Octavia TOUR 1.9 TDI ALH
Uživatelský avatar
Wena
Přispěvovatel
Příspěvky: 430
Registrován: 11 srp 2009, 17:02

Příspěvek od Wena »

gabo00000 píše:
toefuk píše:uz to tak vyzera...
na 11tke si s tym nemal problem?
11ku mam v okte na seriovom softe bez problemov...
12ku sme davali do A4...tam bola predtym 10ka a uz aj s 10kou sme mali problemi a to take ze auto po pridani plynu zacalo klepat motor isiel vyskocit z pod kapoty...davalo to zvuky ako keby vyletela ojnica....stacilo par sekund a vsetko OK...toto sa parkrat zopakovalo...po tom sme vymenili palivovy filter a vsetko OK...


Okrem toho som vcera nastavoval volnobeznu davku...co ma zarazilo tak ked som tlacil vrch cerpadal smerom k podavacej hlave tak davka klesala a ked som tlacil k rozvodu tak stupala....myslel som si ze to bude presne opacne....a dalsia vec...pisali ste tu ze ked je visoka davka tak to ide nekludne v nizkych otackach....ja som mal to iste...teda som zacal uberat...zo 4mg som zisiel na 2mg...bolo to este horsie....tak som zisiel na 1mg...este horsie...tak som to este doklepol a s 0,5mg to uz malo nepravidelny volnobeh...tak som zacal pridavat a nekludnosti prestali ked som nastavil volnobeznu davku na 6-7mg...nechapem...dal som vecsiu hlavu a este trebalo pridat na volnobeznej davke??? a co je este cudnejsie odkedy som pridal zda sa mi ze to menej huli...
čím máš na vagu nižší číslo tím tam jde víc nafty ja měl 1.6 a koktalo nastavili jsme 3.4 a volnoběch jak víno .... takže je to přesně naopak s těmi čísli zrovna včera mi to říkal Brouk ;) a sám jsem se o tom přesvědčil
GIV...1.9 AHF 12 mm Race 520,GTB1756VK,FMIC 230,Sání50/60,downpipe72/63,5 KAT OFF EGR OFF SOft....::MORAVIA-TUNING::...230 PS 520 NM

Golf MkI 1,6D-renovace
Uživatelský avatar
Wena
Přispěvovatel
Příspěvky: 430
Registrován: 11 srp 2009, 17:02

Příspěvek od Wena »

gabo00000 píše:
toefuk píše:uz to tak vyzera...
na 11tke si s tym nemal problem?
11ku mam v okte na seriovom softe bez problemov...
12ku sme davali do A4...tam bola predtym 10ka a uz aj s 10kou sme mali problemi a to take ze auto po pridani plynu zacalo klepat motor isiel vyskocit z pod kapoty...davalo to zvuky ako keby vyletela ojnica....stacilo par sekund a vsetko OK...toto sa parkrat zopakovalo...po tom sme vymenili palivovy filter a vsetko OK...


Okrem toho som vcera nastavoval volnobeznu davku...co ma zarazilo tak ked som tlacil vrch cerpadal smerom k podavacej hlave tak davka klesala a ked som tlacil k rozvodu tak stupala....myslel som si ze to bude presne opacne....a dalsia vec...pisali ste tu ze ked je visoka davka tak to ide nekludne v nizkych otackach....ja som mal to iste...teda som zacal uberat...zo 4mg som zisiel na 2mg...bolo to este horsie....tak som zisiel na 1mg...este horsie...tak som to este doklepol a s 0,5mg to uz malo nepravidelny volnobeh...tak som zacal pridavat a nekludnosti prestali ked som nastavil volnobeznu davku na 6-7mg...nechapem...dal som vecsiu hlavu a este trebalo pridat na volnobeznej davke??? a co je este cudnejsie odkedy som pridal zda sa mi ze to menej huli...
čím máš na vagu nižší číslo tím tam jde víc nafty ja měl 1.6 a koktalo nastavili jsme 3.4 a volnoběch jak víno .... takže je to přesně naopak s těmi čísli zrovna včera mi to říkal Brouk ;) a sám jsem se o tom přesvědčil
GIV...1.9 AHF 12 mm Race 520,GTB1756VK,FMIC 230,Sání50/60,downpipe72/63,5 KAT OFF EGR OFF SOft....::MORAVIA-TUNING::...230 PS 520 NM

Golf MkI 1,6D-renovace
Uživatelský avatar
gabo00000
Aktivista
Příspěvky: 1128
Registrován: 13 lis 2010, 06:58
Bydliště: Košice-okolie

Příspěvek od gabo00000 »

Wena píše:
gabo00000 píše:
toefuk píše:uz to tak vyzera...
na 11tke si s tym nemal problem?
11ku mam v okte na seriovom softe bez problemov...
12ku sme davali do A4...tam bola predtym 10ka a uz aj s 10kou sme mali problemi a to take ze auto po pridani plynu zacalo klepat motor isiel vyskocit z pod kapoty...davalo to zvuky ako keby vyletela ojnica....stacilo par sekund a vsetko OK...toto sa parkrat zopakovalo...po tom sme vymenili palivovy filter a vsetko OK...


Okrem toho som vcera nastavoval volnobeznu davku...co ma zarazilo tak ked som tlacil vrch cerpadal smerom k podavacej hlave tak davka klesala a ked som tlacil k rozvodu tak stupala....myslel som si ze to bude presne opacne....a dalsia vec...pisali ste tu ze ked je visoka davka tak to ide nekludne v nizkych otackach....ja som mal to iste...teda som zacal uberat...zo 4mg som zisiel na 2mg...bolo to este horsie....tak som zisiel na 1mg...este horsie...tak som to este doklepol a s 0,5mg to uz malo nepravidelny volnobeh...tak som zacal pridavat a nekludnosti prestali ked som nastavil volnobeznu davku na 6-7mg...nechapem...dal som vecsiu hlavu a este trebalo pridat na volnobeznej davke??? a co je este cudnejsie odkedy som pridal zda sa mi ze to menej huli...
čím máš na vagu nižší číslo tím tam jde víc nafty ja měl 1.6 a koktalo nastavili jsme 3.4 a volnoběch jak víno .... takže je to přesně naopak s těmi čísli zrovna včera mi to říkal Brouk ;) a sám jsem se o tom přesvědčil

zaujmave...ale som rad ze som nerobil blbost...akurat neviem ci este netreba ubrat viac...neviem presne co treba sledovat aby som vedel ze je volnobezna davka OK
O1,1.9TDI,03, Collection,ASV,KAT OFF, EGR OFF,PP520,11mm
WWW.GTENGINES.SK
arlie
Přispěvovatel
Příspěvky: 703
Registrován: 01 led 2011, 21:08
Bydliště: Hnátnice

Příspěvek od arlie »

Tak mám za sebou výměnu hlavy čerpadla na AFN motoru. Z 10 na 11mm. Vše děláno na autě, pěkně v klidu a čistotě celé odpoledne. Auto jsem nijak nezvedal, dělal jsem to na rovným. Na přidržení vačky jsem si vymyslel takový udělátko, abych ji nemusel pořád držet když jsem přehazoval některé části z původní hlavy.
Hlavu jsem pořídil z renaulta dti, celé čerpadlo za litr a hlava v super stavu.
Přikládám nějaké fotky z výměny. Stručně postup: trubky dolů, víko dolů, část s elektronikou taky dolů a daná bokem na kabelu, nechal jsem dva protější šrouby na hlavě a ty pak postupně ven, přitom přidržet vačku a pak tam prdnout to udělátko.

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Audi A6 Avant 3.0 tdi ASB
Uživatelský avatar
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2864
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

sikula, a co spokojny? pocitovo to ide lepsie a ma to aj lepsi priebeh vsakze?
Aj spotreba ti pojde dole o 0,5l ak mas vsetko dobre nastavene a trysky OK.
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF
arlie
Přispěvovatel
Příspěvky: 703
Registrován: 01 led 2011, 21:08
Bydliště: Hnátnice

Příspěvek od arlie »

toefuk píše:sikula, a co spokojny? pocitovo to ide lepsie a ma to aj lepsi priebeh vsakze?
Aj spotreba ti pojde dole o 0,5l ak mas vsetko dobre nastavene a trysky OK.
Mam z toho takovy smiseny pocity. Jelikoz jsem to dal na auto, ktery uz ma chip, tak to tolik citit neni. Navis jsem zaroven daval trysky, tak jsem hodne ubral na davce a hur to startuje, ale nekouri. Ale zvuk a chod je cistejsi a plynulejsi. Uvidime po softu. Jeste turbo a bude to.
Audi A6 Avant 3.0 tdi ASB
veksll
Přispěvovatel
Příspěvky: 138
Registrován: 25 črc 2013, 21:15

Příspěvek od veksll »

ta hlava z 1.9dti pasuje v pohodě nebo si musel něco přerobit mám doma jedno plonkovní čerpadlo tak že bych to tam vrsknul a pak mám ještě čerpadlo z renault 2.2d a tam nevím jaka je hlava neví z vás náhodou někdo?
Octavia kombi 1.9 tdi AHF 81 kw, bosh brazil 764, 11mm hlava, egr off. CHIP BY BROUK.......
arlie
Přispěvovatel
Příspěvky: 703
Registrován: 01 led 2011, 21:08
Bydliště: Hnátnice

Příspěvek od arlie »

veksll píše:ta hlava z 1.9dti pasuje v pohodě nebo si musel něco přerobit mám doma jedno plonkovní čerpadlo tak že bych to tam vrsknul a pak mám ještě čerpadlo z renault 2.2d a tam nevím jaka je hlava neví z vás náhodou někdo?
Upravit se musi akorat drzak, pac ma jinak diry. Nebo vyvrtat zavit do hlavy. To jsem delal ja
Audi A6 Avant 3.0 tdi ASB
arlie
Přispěvovatel
Příspěvky: 703
Registrován: 01 led 2011, 21:08
Bydliště: Hnátnice

Příspěvek od arlie »

Ahoj,
tak se mi vyskytl problém. Byl jsem s tou hlavou na naladění a nějak nám blokovala naftu.
Tak jsem teď dával zpět původní hlavu a ne a ne chytnout. Vše jsem odvzdušnil, nafta ze vstřiků lítá ale nechytne. Má to snahu, ale když to skoro chytne, tak hned zdechne, a pak zase znovu. Vše je dotažený a nikde nafta neteče. Baterka to samozřejmě nedala, tak ještě musím dobíjet.
Kde se stát problém? Napadlo mě akorát ten hajzlík jak nastavuje dávku, že nezapadl do díry na kroužku. Ale to jsem dvakrát rozebáral mělo by ta sedět.
Zkoušel jsem dát zpět i tu 11mm a to samé.
Kde je ten zakopanej pes?
Audi A6 Avant 3.0 tdi ASB
Uživatelský avatar
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2864
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

naklep el. hlavu dalej od rozvodov.
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF
arlie
Přispěvovatel
Příspěvky: 703
Registrován: 01 led 2011, 21:08
Bydliště: Hnátnice

Příspěvek od arlie »

toefuk píše:naklep el. hlavu dalej od rozvodov.
Zkoušel jsem klepat spíš k rozvodům, aby tam jelo víc nafty.
Už jsem to teda odvezl k mechošovi, už na to nemám nervy.
Audi A6 Avant 3.0 tdi ASB
Uživatelský avatar
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2864
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

arlie píše:
toefuk píše:naklep el. hlavu dalej od rozvodov.
Zkoušel jsem klepat spíš k rozvodům, aby tam jelo víc nafty.
Už jsem to teda odvezl k mechošovi, už na to nemám nervy.
Ak to bolo v stadiu ze to blaflo ale hned skapalo, tak ti stacil uz len 0,5mm od rozvodov a motor by ti bezal ;)
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF
arlie
Přispěvovatel
Příspěvky: 703
Registrován: 01 led 2011, 21:08
Bydliště: Hnátnice

Příspěvek od arlie »

Takž milý kolego, přiběhl jsem k mechanikovi s posledním nápadem - zkusit posunout vrchem od rozvodů. A naskočilo. Vše jsme seřídili a šlape to.

Tímto ti upřímně děkuju za radu, už jsem pomalu sháněl nový čerpadlo.
DÍKY!!!
Audi A6 Avant 3.0 tdi ASB
Uživatelský avatar
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2864
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

arlie píše:Takž milý kolego, přiběhl jsem k mechanikovi s posledním nápadem - zkusit posunout vrchem od rozvodů. A naskočilo. Vše jsme seřídili a šlape to.

Tímto ti upřímně děkuju za radu, už jsem pomalu sháněl nový čerpadlo.
DÍKY!!!
Akyze si mal problem stou 11mm hlavou?? Ja som mal problem, ze ked sa zohrial motor tak bol problem nastartovat, ale o prietoku neviem teda nic
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“