Montáž hlavy čerpadla

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
mottom
Přispěvovatel
Příspěvky: 71
Registrován: 22 čer 2010, 15:58

Příspěvek od mottom »

Taky jsem měnil hlavu z 10 na 12 (motor byl původně bez turba) je to 4.2 komůrka. Po výměně horzně špatně chýtá studený jen na start sprej jde tvrdě a hodně bíle čoudí. Vstřiky jsou ted po kontrole, předvstřikem jsem hýbal furt stejný. Co jsem mohl udělat špatně při montáži? Čerpadlo mechanika na lanko. :?
Uživatelský avatar
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2863
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

s mechanickym cerpadlom nemam skusenosti, neporadim...
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF
arlie
Přispěvovatel
Příspěvky: 703
Registrován: 01 led 2011, 21:08
Bydliště: Hnátnice

Příspěvek od arlie »

toefuk píše: Akyze si mal problem stou 11mm hlavou?? Ja som mal problem, ze ked sa zohrial motor tak bol problem nastartovat, ale o prietoku neviem teda nic
Než se to naladilo, tak o trochu horší starty a štiplavý smrad z výfuku. Pak když to bylo na brzdě nechtěla dávat naftu, ikdyž bylo čerpadlo na max. A navíc spotřeba vylezla na 6.5l.
Už tam je zpět 10mm a snad bude klid.
Audi A6 Avant 3.0 tdi ASB
Uživatelský avatar
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2863
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

tak to musela byt jebka hlava, mne sa tiez podarilo taku kupit...
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF
P4V3LS
Přispěvovatel
Příspěvky: 91
Registrován: 28 kvě 2013, 20:25

Příspěvek od P4V3LS »

Poprosil bych o radu :D Měnil jsem hlavu, z 11ky na sérii. Po nastartování vyletí otáčky do nesmyslu a zůstane to tam. Mám za to, že se netrefím tím výstupkem co jde z el. hlavy do toho šoupátka na hřídeli v čerpadle. Mohlo by to být ono? Zkoušel jsem to už asi 3x a pořád dokola :/ Díky
arlie
Přispěvovatel
Příspěvky: 703
Registrován: 01 led 2011, 21:08
Bydliště: Hnátnice

Příspěvek od arlie »

A reaguje to na plyn? Jestli to teda není až na omezovači.
Pokud to nereaguje, tak ses netrefil tím pinďourkem do dírky.
Audi A6 Avant 3.0 tdi ASB
P4V3LS
Přispěvovatel
Příspěvky: 91
Registrován: 28 kvě 2013, 20:25

Příspěvek od P4V3LS »

Hele nevím, zítra zkusím. Měl jsem trochu prdel staženou, když ty otáčky vyletěly až kdo ví kam a šlapat na plyn jsem v tu chvíli rozhodně nechtěl :D když to udělalo poprvé, tak motor nešel ani chcípnout, musel jsem to zhasnout přes kvalt.
M4rt4s
Přispěvovatel
Příspěvky: 349
Registrován: 08 črc 2012, 09:15
Bydliště: Netolice, 30 km od Českých Budějovic

Příspěvek od M4rt4s »

Žije tady ještě to vlákno? Potřeboval bych radu :roll:
burton.b22

Příspěvek od burton.b22 »

jakou?
M4rt4s
Přispěvovatel
Příspěvky: 349
Registrován: 08 črc 2012, 09:15
Bydliště: Netolice, 30 km od Českých Budějovic

Příspěvek od M4rt4s »

Jestli má smysl dávat 12mm hlavu do tyhle stavby...
Motor původně alh 1.9 66kw rotacka

Teď spodek motoru ARL (Klika, ojnice, písty blok) nový kroužky, komplet ložiska, těsnění, rozvody, hlava po repasu
komplet sání ALR i s vahou
vstriky 764 fratelli
Turbo hybrid 1752 vrtule na sání odlehčená(materiál) s drážkama
Podavacka v nádrži
FMIC cooler - vedení 54mm
Vejfuk bude průchozí 60mm vepředu širší 70mm
Snimac tlaku sání C
Jednohmota preoblozena z ATD

Jde mi o to aby to nebylo na škodu, v budoucnu se možná bude ještě posilovat. Aby to teď nehulilo nebo nedělalo nějakou neplechu
Uživatelský avatar
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2863
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

nema, mal si dat rovno trysky 0,260
so 764 moc vody nenamutis, ale mozes to skusit s 11mm hlavou+764 a modlit sa aby tam bolo 190ps
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF
M4rt4s
Přispěvovatel
Příspěvky: 349
Registrován: 08 črc 2012, 09:15
Bydliště: Netolice, 30 km od Českých Budějovic

Příspěvek od M4rt4s »

Když se dá ta 12mm tak to ale vadit nebude ne? Budu mít rezerbu do budoucna...
Náhodou objednávaci čísla hlav Bosch nevíš?
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2358
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32

Příspěvek od standa123 »

Souhlasím s toefukem, na tuhle sestavu bych automaticky dal 0.260trysky......
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
aktuál : leon cupra R310 CDLA - 310ps+ 450NM
M4rt4s
Přispěvovatel
Příspěvky: 349
Registrován: 08 črc 2012, 09:15
Bydliště: Netolice, 30 km od Českých Budějovic

Příspěvek od M4rt4s »

Je to takovej můj nekonečnej příběh, do kteryho se cpou peníze z nezkusenosti.
Původně odešlo turbo nebo spíš auto začalo padat kvůli němu do nouzaku, tak sem si řek dobře, dáme trošku větší a větší vstriky.

Když sem prijel na soft řekli mi, vstriky máš 764, turbo bylo tuším do 103kw, máš větší cooler, spojka by to mohla dnes, co sání a vejfuk... Vše bylo originál. Bylo mi doporučeno dát aspoň větší cooler a kdybych tomu jo chtěl dát péči tak větší sání z arl a vyriznout kat....

Když jsem tu procent všechny možný vlákna usoudil jsem že to udělám jednou a pořádně..... VIZ sestava co jsem psal s tím že turbo budu muset nechat ještě trochu zvětšit. Vstriky maj najeto 500km zbytek ještě nebyl nastartovanej :D

Teď mi řekněte ať dám větší vstriky Race 520, k tomu bude třeba už hlava 12mm ale myslím že hybrid 1752 už bude malej ne??

A to už mě asi trefí 🤣. Co na to řeknou poloosy a převodovka? S brzdama a podvozkem z TT počítám.
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2358
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32

Příspěvek od standa123 »

Já měl na toledu VB + 12mm + Race 520 0.260 průtok a výsledek 197 PS a fungovalo to suprove... ;)
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
aktuál : leon cupra R310 CDLA - 310ps+ 450NM
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“