Montáž hlavy čerpadla
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Taky jsem měnil hlavu z 10 na 12 (motor byl původně bez turba) je to 4.2 komůrka. Po výměně horzně špatně chýtá studený jen na start sprej jde tvrdě a hodně bíle čoudí. Vstřiky jsou ted po kontrole, předvstřikem jsem hýbal furt stejný. Co jsem mohl udělat špatně při montáži? Čerpadlo mechanika na lanko.
Než se to naladilo, tak o trochu horší starty a štiplavý smrad z výfuku. Pak když to bylo na brzdě nechtěla dávat naftu, ikdyž bylo čerpadlo na max. A navíc spotřeba vylezla na 6.5l.toefuk píše: Akyze si mal problem stou 11mm hlavou?? Ja som mal problem, ze ked sa zohrial motor tak bol problem nastartovat, ale o prietoku neviem teda nic
Už tam je zpět 10mm a snad bude klid.
Audi A6 Avant 3.0 tdi ASB
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 349
- Registrován: 08 črc 2012, 09:15
- Bydliště: Netolice, 30 km od Českých Budějovic
Jestli má smysl dávat 12mm hlavu do tyhle stavby...
Motor původně alh 1.9 66kw rotacka
Teď spodek motoru ARL (Klika, ojnice, písty blok) nový kroužky, komplet ložiska, těsnění, rozvody, hlava po repasu
komplet sání ALR i s vahou
vstriky 764 fratelli
Turbo hybrid 1752 vrtule na sání odlehčená(materiál) s drážkama
Podavacka v nádrži
FMIC cooler - vedení 54mm
Vejfuk bude průchozí 60mm vepředu širší 70mm
Snimac tlaku sání C
Jednohmota preoblozena z ATD
Jde mi o to aby to nebylo na škodu, v budoucnu se možná bude ještě posilovat. Aby to teď nehulilo nebo nedělalo nějakou neplechu
Motor původně alh 1.9 66kw rotacka
Teď spodek motoru ARL (Klika, ojnice, písty blok) nový kroužky, komplet ložiska, těsnění, rozvody, hlava po repasu
komplet sání ALR i s vahou
vstriky 764 fratelli
Turbo hybrid 1752 vrtule na sání odlehčená(materiál) s drážkama
Podavacka v nádrži
FMIC cooler - vedení 54mm
Vejfuk bude průchozí 60mm vepředu širší 70mm
Snimac tlaku sání C
Jednohmota preoblozena z ATD
Jde mi o to aby to nebylo na škodu, v budoucnu se možná bude ještě posilovat. Aby to teď nehulilo nebo nedělalo nějakou neplechu
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 349
- Registrován: 08 črc 2012, 09:15
- Bydliště: Netolice, 30 km od Českých Budějovic
Je to takovej můj nekonečnej příběh, do kteryho se cpou peníze z nezkusenosti.
Původně odešlo turbo nebo spíš auto začalo padat kvůli němu do nouzaku, tak sem si řek dobře, dáme trošku větší a větší vstriky.
Když sem prijel na soft řekli mi, vstriky máš 764, turbo bylo tuším do 103kw, máš větší cooler, spojka by to mohla dnes, co sání a vejfuk... Vše bylo originál. Bylo mi doporučeno dát aspoň větší cooler a kdybych tomu jo chtěl dát péči tak větší sání z arl a vyriznout kat....
Když jsem tu procent všechny možný vlákna usoudil jsem že to udělám jednou a pořádně..... VIZ sestava co jsem psal s tím že turbo budu muset nechat ještě trochu zvětšit. Vstriky maj najeto 500km zbytek ještě nebyl nastartovanej
Teď mi řekněte ať dám větší vstriky Race 520, k tomu bude třeba už hlava 12mm ale myslím že hybrid 1752 už bude malej ne??
A to už mě asi trefí 🤣. Co na to řeknou poloosy a převodovka? S brzdama a podvozkem z TT počítám.
Původně odešlo turbo nebo spíš auto začalo padat kvůli němu do nouzaku, tak sem si řek dobře, dáme trošku větší a větší vstriky.
Když sem prijel na soft řekli mi, vstriky máš 764, turbo bylo tuším do 103kw, máš větší cooler, spojka by to mohla dnes, co sání a vejfuk... Vše bylo originál. Bylo mi doporučeno dát aspoň větší cooler a kdybych tomu jo chtěl dát péči tak větší sání z arl a vyriznout kat....
Když jsem tu procent všechny možný vlákna usoudil jsem že to udělám jednou a pořádně..... VIZ sestava co jsem psal s tím že turbo budu muset nechat ještě trochu zvětšit. Vstriky maj najeto 500km zbytek ještě nebyl nastartovanej
Teď mi řekněte ať dám větší vstriky Race 520, k tomu bude třeba už hlava 12mm ale myslím že hybrid 1752 už bude malej ne??
A to už mě asi trefí 🤣. Co na to řeknou poloosy a převodovka? S brzdama a podvozkem z TT počítám.