Montáž hlavy čerpadla

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
M4rt4s
Přispěvovatel
Příspěvky: 349
Registrován: 08 črc 2012, 09:15
Bydliště: Netolice, 30 km od Českých Budějovic

Příspěvek od M4rt4s »

To zní jako plán :D ale doma o tom nesmím říkat (LOL)
Je škoda těch 764 mám i vstriky serizeny od BOSCH Rada.


Už dávno jsem přestal řešit peníze, už chci aby to začalo jezdit... Pořádně na to nejni čas, tak to chci udělat jednou a pořádně.

Převodovka to teda s poloosama z 66kw snese?

Objednáváci číslo Bosch na tu hlavu 12 mm nemáte?
Trysky fratelli nebo delaj i jiný výrobci?
Uživatelský avatar
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2864
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

hybrid 1752 a 200 koni je velmi optimisticky ciel.
12mm ti bude zbytocne namahat rozvod, maximalne 11mm hlavu+soft=180ps.
na 200ps je GT17 mala na vyfukovej strane.
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2358
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32

Příspěvek od standa123 »

197 na VBcku a výfuk série ;)
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
aktuál : leon cupra R310 CDLA - 310ps+ 450NM
M4rt4s
Přispěvovatel
Příspěvky: 349
Registrován: 08 črc 2012, 09:15
Bydliště: Netolice, 30 km od Českých Budějovic

Příspěvek od M4rt4s »

Asi budu muset napsat přímo TDIfunovi co by, doporučil, taky jde o to že všechno je nový a chvíli bude trvat než si vše sedne, kroužky, trysky atd...
Idealni by asi bylo to nejdřív sladit, najezdit nějaký kilometry a pak to doladit.

To objednávací číslo na hlavu nikdo nemáte?
Uživatelský avatar
DIESELPOWER office
uživatel
Příspěvky: 672
Registrován: 18 říj 2012, 20:23
Bydliště: office
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DIESELPOWER office »

Obrázek
M4rt4s
Přispěvovatel
Příspěvky: 349
Registrován: 08 črc 2012, 09:15
Bydliště: Netolice, 30 km od Českých Budějovic

Příspěvek od M4rt4s »

DIESELPOWER office píše:Dobrý den, viz.: https://shop.dieselpower.cz/rotacni-cer ... el--bosch/
Nebojte se nic o vás vím, bohužel jsem na tyto hlavy slyšel i záporné recenze.... Takže je beru jako poslední možnost


Od jednoho člena jsem získal objednává i číslo hlavy Bosch 12mm 1468374058

Teď mě spíš zajímá, jak je to s pruzinama v hlavě a axiální kladkou.
Někde jsem cet že je třeba dát silnější pružiny z 12mm hlavy, člen z klubu co dělá čerpadla říkal, nechat jak vacku tak pružiny původní.
A TDIfun se někde k výměny hlavy vyjádřil nějak takto: záleží jakou axiální vacku použiješ...
burton.b22

Příspěvek od burton.b22 »

Mám tady komplet 12mm hlavu Origo Bosch ve výborném stavu. Klidně prodám pokud by byl zájem i váčku. Je to z iveca 2.8tdi. Nemám pro ní využití mám bohužel 5-ti válec.
M4rt4s
Přispěvovatel
Příspěvky: 349
Registrován: 08 črc 2012, 09:15
Bydliště: Netolice, 30 km od Českých Budějovic

Příspěvek od M4rt4s »

burton.b22 píše:Mám tady komplet 12mm hlavu Origo Bosch ve výborném stavu. Klidně prodám pokud by byl zájem i váčku. Je to z iveca 2.8tdi. Nemám pro ní využití mám bohužel 5-ti válec.
Záleží na stavu a ceně, už mám nabídku od jednoho člena co čerpadla opravuje... Napiš mi prosím tě SZ.
M4rt4s
Přispěvovatel
Příspěvky: 349
Registrován: 08 črc 2012, 09:15
Bydliště: Netolice, 30 km od Českých Budějovic

Příspěvek od M4rt4s »

Tak vstriky Race 520 mám doma.
Kdyby někdo chtěl nový trysky 764 (najeto 300km) na vstrikach TDI ALH seriseny v Bosch servisu tak pište.

Jak je to teda s tou hlavou 12mm, musím měnit i pružiny a vacku nebo stačí jen hlava, pístek a regulační soupatko?
Uživatelský avatar
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10231
Registrován: 16 říj 2007, 23:18

Příspěvek od TDI tech »

Staci hlava, piest a reg. objimka. Pruziny mozes vymenit skor z preventivnych dovodov. Obcas prasknu, ale to sa jedna skor o sporadicku zalezitost. Ax. vacku neodporucam menit, pokial nevies co a ako a aky ciel chces presne dosahnut. Nemusi to byt vzdy iba pozitivny prinos. To uz je pomerne specificka zalezitost a moze sa ti to skomplikovat. Je to nieco za nieco. To aku vacku ( casovanie a zdvih ) a zcoho prenechaj radsej niekomu kto to uz ma vyskusane, ze to ma zarucene pozitivny prinos.
M4rt4s
Přispěvovatel
Příspěvky: 349
Registrován: 08 črc 2012, 09:15
Bydliště: Netolice, 30 km od Českých Budějovic

Příspěvek od M4rt4s »

Tak jsem se přes TDIfuna dostal k členovi Holz-tdi... Bylo mi řečeno, že hlava 12mm je budoucí problém pro čerpadlo, vlivem vysokých tlaků ve vysokých otáčkách odchází v čerpadle kříže (hnací hřídel - kříž - vačka) takže mi byla doporučená jen hlava 11mm z důvodu dlouhodobé životnosti.
M4rt4s
Přispěvovatel
Příspěvky: 349
Registrován: 08 črc 2012, 09:15
Bydliště: Netolice, 30 km od Českých Budějovic

Příspěvek od M4rt4s »

Jak to máte s těma hlavama 12mm jakej na ně máte nájezd?
burton.b22

Příspěvek od burton.b22 »

Normálně existují čerpadla bosch s 12mm hlavou a malou hřídeli 17mm a nejspíš to funguje jinak by to nevyráběly. V těch čerpadlech je nejvíce opotřebený obal od rolen. Ale jak jsem psal čerpadlo 12mm hlava, vysoká váčka (TDI) a obal jako nový. Pak třeba z 1.9d z 8mm pístkem a obal vymačkaný tak si vyber.
M4rt4s
Přispěvovatel
Příspěvky: 349
Registrován: 08 črc 2012, 09:15
Bydliště: Netolice, 30 km od Českých Budějovic

Příspěvek od M4rt4s »

burton.b22 píše:Normálně existují čerpadla bosch s 12mm hlavou a malou hřídeli 17mm a nejspíš to funguje jinak by to nevyráběly. V těch čerpadlech je nejvíce opotřebený obal od rolen. Ale jak jsem psal čerpadlo 12mm hlava, vysoká váčka (TDI) a obal jako nový. Pak třeba z 1.9d z 8mm pístkem a obal vymačkaný tak si vyber.
Jasně chápu ;) jen jsem zmatenej z informací co jsem dostal. Vstriky jsem kupoval do chlapíka co měl vše montované v dieselpoweru, halvu zexel 12mm a říkal že po 10 000km prdla.
Když už, tak chci bosch...

A co jsem tu řešil hlavy s dvouma lidma z vlákna co dělají čerpadla, tak jeden říkal jako ty, jsou čerpadla, který je maj montovany originál a druhej říkal co jsme psal vejš... že vnitřnosti pak trpí a že jich kopici opravoval.

Nejspíš to bude i o tom kdo pak udělá soft a jak se vše nastaví.... Zkušenosti s tím nemám, proto se ptám, hledám a otravuju :roll:
M4rt4s
Přispěvovatel
Příspěvky: 349
Registrován: 08 črc 2012, 09:15
Bydliště: Netolice, 30 km od Českých Budějovic

Příspěvek od M4rt4s »

Tak čerpadlo je na stole a rozebral jsem rovnou 2 co sem měl na dílně a skládám z nich jedno.
Vyznáte se ve vačkách a jejich značení?
Mám obě DE110, každá má ale jinej styl označení, moje původní (vpravo) má i nižší výstupky o 0,15 mm (opotřebená)
Z druhé strany jsou taky jiný čísla 8595 a 440.
Zaměnit půjdou jen mi jde o to, aby jedna nebyla z horšího materiálu a nepohoršil jsem si. (vím že novější verze maj různý úpravy, např povrchový úpravy)

Věnec s kladkama má taky trochu jiný označení
030DE N030DE (původní) po změření výšky věnce od posni hrany na kladku je původní taky nižší, ale už jen o 0,02mm.
Druhe čerpadlo má ale válečky do modra... Nevím jestli vyhřatý, nebo povrchová úprava. V čerpadle by neměla bejt taková teplota...

A poslední dotaz.. planzety na čerpadle maj být zároveň nebo maj přesahovat? Z druhyho čerpadla hřídel sundaval nechci abych to porovnal.
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“