Stránka 1 z 1
NISSAN TRADE 3,0D poradte množství nafty
Napsal: 07 lis 2011, 20:23
od Radek S
Je to motor bez turba a moc to netáhne.Majitel přede mnou hýbal šroubem na množství nafty na čerpadle auta,ani v největším tahu vůbec nefoukne černě.Myslím si že má málo nafty filtr je nový,když chci přidat naftu musím šroub zašroubovat nebo vytáčet?
Napsal: 07 lis 2011, 21:35
od jericho-3
Jestli je tam kopie Bosche, jako že asi jo, tak když zašroubováváš tak naftu přidáváš..Označ si výchozí polohu a otoč o půl otáčky dovnitř...
Napsal: 08 lis 2011, 19:52
od Radek S
Je to tak při zašroubování se zvyšují otáčky.Jelikož s tím už bylo přede mnou hýbáno tak půl otáčky bylo teměř stejné po další jedné otáčče vyskočil volnoběh na 1000ot.auto při jizde dost kouřilo tak jsem ubral čtvrt ot. auto ted jede slusne a kouří lehce jen v tahu při normální jízdě ne uvidim jaká bude spotřeba a podle toho bude další postup.Nebo je jiný způsob jak to dobre nastavit?
Napsal: 08 lis 2011, 19:54
od Radek S
Je to tak při zašroubování se zvyšují otáčky.Jelikož s tím už bylo přede mnou hýbáno tak půl otáčky bylo teměř stejné po další jedné otáčče vyskočil volnoběh na 1000ot.auto při jizde dost kouřilo tak jsem ubral čtvrt ot. auto ted jede slusne a kouří lehce jen v tahu při normální jízdě ne uvidim jaká bude spotřeba a podle toho bude další postup.Nebo je jiný způsob jak to dobre nastavit?
Napsal: 11 lis 2011, 19:46
od jericho-3
Ne je to dobré, jakmile se zvyšují otáčky, musí se zpátky, nebo to celé přeštelovat.Ale jak to popisuješ je to O.K.
Napsal: 12 lis 2011, 00:23
od origoš
Pokud je prasklá pružina, která vrací rotační píst, tak můžeš štelovat regulátor do aleluja, ale auto nepojede.
Napsal: 12 lis 2011, 12:33
od Radek S
Ted bych řekl že to funguje normálně nemyslím si že by byla prasklá nějaká pružinka na otačení regulačního šroubu to reaguje v pohodě.