vstřikovací trysky FIRDS

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Marek A6C5
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 07 bře 2016, 22:57

Příspěvek od Marek A6C5 »

Zdravím chci se zeptat jaké jsou seřizovací tlaky na trysky Frids 764 Sprint motor AFN 81KW Děkuji
A6 C5 1.9 TDI 81KW ANF r.v2000 EGR OF
Alu 8Jx18 MAM
Trysky DLS 764 Sprint - čeká se :D
Chcip na 105KW čeká se :D
Vedo125
Přispěvovatel
Příspěvky: 68
Registrován: 10 úno 2016, 17:08
Bydliště: Plzenský kraj

Příspěvek od Vedo125 »

Otvírací tlak by měl být myslím standartní jako u origo trysek, kdyžtak mě opravte. Jinak Firds je taková sázka do loterie, pokud by byly na stolici OK.. Tak doporučuju i po několika naježděných km je přezkoušet.
Octavia II TDi RS CEGA
Leon FR TDi ARL
Octavia I TDi AHL - EX
Octavia I AGU EnginePower 1.8T K03s/Saab injector/fmic - EX
Passat B6 TDi BXE - EX
Golf IV TDi AGR MoraviaTuning FB sprint 502 - EX
Octavia I 1.6 AKL - EX
kamikaze5110
Sběrač informací
Příspěvky: 21
Registrován: 03 kvě 2017, 21:38

Příspěvek od kamikaze5110 »

A s týmito tryskami už máte dakto skúsenosti? https://auto.bazos.sk/inzerat/72928090/ ... nt-764.php SOm sa ich snažil vygoogliť ale bez úspechu.
Golf MK2 1.9mTDi AFN + obtokové turbo
Uživatelský avatar
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2864
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

vyskusaj a daj vediet :)
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF
Ondra_TDI
Přispěvovatel
Příspěvky: 144
Registrován: 22 lis 2014, 15:43

Příspěvek od Ondra_TDI »

do těch bych teda nešel, ale tak ...hlavně že jsou levné :D
borecjaxvine
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 27 úno 2018, 11:58

Příspěvek od borecjaxvine »

Ahoj, mám golf IV 66kw alh a chtěl bych do něj dát ty trysky firds. Chci se zeptat, jaké jsou vhodné do toho typu motoru a proč? a jaký výkon z jakých trysek dosáhnu? (bez chipu, a u jakých trysek je potřeba seřízení?) 502,520, nebo 764?

Děkuji za odpověď.
Golf IV 1.9tdi 66kw rv:1999
Uživatelský avatar
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2864
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

nastavenie u vsetkych, aj keby si menil za velkostou rovnake.
Na seriu alh 520, alebo 502.
Ak chces, tak 502jky mam FIRADy.
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF
borecjaxvine
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 27 úno 2018, 11:58

Příspěvek od borecjaxvine »

A jakej je v nich rozdíl? :) a proč né 764? jen mě zajímá proč. :)
Golf IV 1.9tdi 66kw rv:1999
Uživatelský avatar
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2864
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

764 maju dierky 0,216 a 502 maju 0,210.
502 daju malinko menej nafty a preto budu trosku lepsie rozprasovat naftu, menej zanasat regulaciu na turbe ak to nedas doladit.
Mam aj 764 od sevendiesel. Tiez talianksa vyroba ako FIRAD. Oblubena nahrada za BOSCHky.
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF
borecjaxvine
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 27 úno 2018, 11:58

Příspěvek od borecjaxvine »

A co by jsi dal radsi? 520 nebo 502?
Golf IV 1.9tdi 66kw rv:1999
Uživatelský avatar
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2864
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

Ja? do seriovej ALH 520.
Ale radsej by som to urobil soft+502

A do tretice, mam aj nove 520. Vyrobca je polsky wuzetem. Nieco ako vas motorpal. Kvalita ok. Mal som z kazdej sady (FIRAD, Sevendiesel, aj wuzetem) jednu na skusacke na kontrolu oboch otvaracich tlakov.
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF
NOVON
Aktivista
Příspěvky: 1784
Registrován: 09 zář 2009, 20:10
Odpovědi: 1
Bydliště: Kopr

Příspěvek od NOVON »

toefuk: 520 jsou origi v AFN a AHF 81 kw? Mohl bys nastínit cenovky?Dík
VW Touran 1.6 MPI BSE 75 kw,LPG
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
Uživatelský avatar
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2864
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

ano, origo su v AFN a AHF
SZ
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF
borecjaxvine
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 27 úno 2018, 11:58

Příspěvek od borecjaxvine »

Toefuk: a kolik stoji tak doladeni? Nebo to uz by se resilo rovnou s chipem? Dalo by se s tim jezdit nez by se udelal chip?
Golf IV 1.9tdi 66kw rv:1999
Uživatelský avatar
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2864
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

doladenie si musis zistit sam kolko stoji, podaktory maju ceny ich strankach. Jazdit sa da aj bez doladenia.
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“