Ford TDDI - vadná elektronika nebo celé čerpadlo?

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
hrabcy
Nováček
Příspěvky: 10
Registrován: 21 led 2011, 02:25

Ford TDDI - vadná elektronika nebo celé čerpadlo?

Příspěvek od hrabcy »

Nazdar všem.
Mohl by mi někdo znalý poradit, jestli se dá jinak než na diagnostice poznat, je-li vadné čerpadlo nebo jen jeho jednotka u vozu 1999 FOCUS TDDI?
Plus mě zajímá, kterou diagnostikou lze přesně určit závada, jestli stačí i nějaká lepší univerzálka a nebo funguje na tento Ford nějaká "free" diagnostika na obyčejný OBDII kabel (bez hardwareového klíče)?
Auto normálně zastavilo, vypnul se motor, znovu už natočit nešlo. Rozvod je OK, bylo to někde v malém servisu -prý čerpadlo. Ale nic víc jsem se od bývalého majitele auta nedozvěděl.

Možná se mně někdo vysměje, ale s Fordem nemám nejmenší zkušenosti, takže díky moc za fundovanou odpověď :)
Případně prosím o odpověď nebo nabídku pomoci (diagnostikování, popř. repasování, popř. oprava řídící jednotky čerpadla -jsem z Moravskoslezského kraje, okr. Nový Jičín. Ale jen za "normální" ceny, nebo budu muset do Polska. Omlouvám se, ale částky, za které se to tady v ČR běžně nabízí, mě nezajímají :(


Děkuji!
Naposledy upravil(a) hrabcy dne 16 lis 2011, 16:22, celkem upraveno 1 x.
Zidane.10
Přispěvovatel
Příspěvky: 72
Registrován: 13 úno 2011, 16:15

cerpadlo

Příspěvek od Zidane.10 »

Tak nevim proc pises na cesky forum asi nezajimas nikoho ty (LOL)
Uživatelský avatar
adi
Aktivista
Příspěvky: 2434
Registrován: 11 čer 2009, 19:02

Re: Ford TDDI - vadná elektronika nebo celé čerpadlo?

Příspěvek od adi »

hrabcy píše:Nazdar všem.
Mohl by mi někdo znalý poradit, jestli se dá jinak než na diagnostice poznat, je-li vadné čerpadlo nebo jen jeho jednotka u vozu 1999 FOCUS TDDI?
Plus mě zajímá, kterou diagnostikou lze přesně určit závada, jestli stačí i nějaká lepší univerzálka a nebo funguje na tento Ford nějaká "free" diagnostika na obyčejný OBDII kabel (bez hardwareového klíče)?
Auto normálně zastavilo, vypnul se motor, znovu už natočit nešlo. Rozvod je OK, bylo to někde v malém servisu -prý čerpadlo. Ale nic víc jsem se od bývalého majitele auta nedozvěděl.

Možná se mně někdo vysměje, ale s Fordem nemám nejmenší zkušenosti, takže díky moc za fundovanou odpověď :)
Případně prosím o odpověď nebo nabídku pomoci (diagnostikování, popř. repasování, popř. oprava řídící jednotky čerpadla -jsem z Moravskoslezského kraje, okr. Nový Jičín. Ale jen za "normální" ceny, nebo budu muset do Polska. Omlouvám se, ale částky, za které se to tady v ČR běžně nabízí, mě nezajímají :(

mail: hrabcy@seznam.cz , tel 725 477 477


Děkuji!
A to jako chceš aby ti někdo takovýhle věci dělal zadarmo nebo co??(LOL) Podívej se kolik do toho stojí nový čerpadlo a pak zjistíš že opravou ušetříš mnohem víc (LOL)
vw passat b5,5 1,9tdi 96kw
Vw Golf III 1.9TDi 66kw,verze sociál se švihadlama
Vw Passat 1,9TDi PD 85kw
peugeot 405 1.8td
renault thalia 1,2 16V 2009
hrabcy
Nováček
Příspěvky: 10
Registrován: 21 led 2011, 02:25

Re: Ford TDDI - vadná elektronika nebo celé čerpadlo?

Příspěvek od hrabcy »

Tak Vám děkuji za slušné a fundované rady a odpovědi k mým otázkám! Opravdu moc jste mi pomohli!

Přesně se projevila malost typického českého člověka (omlouvám se té slušnější menšině). Raději arogance a hanění, než konstruktivní řešení. Mám na mysli zejména první odpověď.

Myslete si co chcete, ale stále tady převládá myšlení lidí založené na závisti a chamtivosti: co nejvíc se nabalit, ne-li rovnou nakrást a podvést blbého českého, věcí neznalého človíčka. To myslím obecně, jinak si nelze vysvětlit často až propastné rozdíly v cenách tuzemských "machrů" a zahraničních obchodníků (jen jeden obecný příklad- rok 2009 -poloosa na O2 TSI lift , cena použité v Čechách 16 000Kč (totální úlet), samozřejmě bez dokladu, jako vždy, v Německu 130euro , poštovné minimální, záruka a profi doklad naprostou samozřejmostí..... atd., atd.

Podobných zkušeností mám za ta léta "milion" ze všech sfér (ať už se jedná o díly, tak i o služby). Takže díly musím nakupovat od Anglie po Polsko, za službami jezdit také často ven. Neříkám, že se i tady nedá pořídit levně, ale takových možností je tady pomálu a já nejsem z těch, kteří jsou ochotní tyto zlatokopecké manýry trpět.

Pak se není čemu divit, že nakonec musím problémy řešit u sousedů, kde bývají ceny jak dílů , tak práce 2-3krát levnější (absolutně ve všem, repase čerpadel nevyjímaje). Jen je třeba trochu hledat . A argument typu "polský šmejd" u mně neobstojí, jelikož letité zkušenosti mi takhle uvažovat nedovolí.

Chápu, že měřící a opravné zařízení není zadarmo, ale účtovat si hodinové sazby jako v renomované právní kanceláři a alibisticky se vymlouvat na ceny dilů, nebo softwaru mně irituje. Zvlášť, když k těmto informacím (o reálných cenách) nemám až tak daleko. Neříkám, že bych chtěl opravu zadarmo, ale je bláznivé dát do opravy auta v hodnotě 30-40tKč polovinu jeho hodnoty. Kdybych měl konkretizovat, tak například akceptovatelná cena repase čerpadla v mém případě (VP 30) je do max. 10 000Kč (ale jedu pro levnější). PS: Ohánět se cenou nového čerpadla v porovnání s opravou není u tohoto vozu na místě.

Vy, kteří nesouhlasíte s mým názorem, mě klidně můžete v odpovědích posílat do háje. Už na ně nebudu nijak reagovat, takže maximálně Vám mohou posloužit k exhibici Vašeho ega. :fuck: Je škoda, že v mém případě se najde více odpovědí těch popichujících, než dobře míněných, ale až na tyto výstřelky bývám s tímto fórem velmi spokojen a často v něm to "své" najdu. :kol111:
Okura
Aktivista
Příspěvky: 1484
Registrován: 17 dub 2006, 16:38
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Okura »

pokud chceš opravdu odhalit zavadu zdali je to čerpadlo.
nejlepe naměřit proud na skopu ventil dávky a uvidíš jestli je elektronika ko nebo je problém někde jinde.

Samo čerpadlo sice koupíš v pl ale je to loterie, bud budeš šlapat nebo ne.
Tak jako u nás. Z 90% jsou všechny čerpadla z vrakovišt před smrtí.
Tudíš se ti muže stát že to samé budeš řešit za měsíc zase.

Pokud by to bylo skutečně čerpadlo asi bych volil (pokud si plánuješ auto nechat delší dobu) komplet repas čerpadla, a budeš mít klid. Cena je kolem 20tis, ale bohužel je to diesel. To co ušetříš na naftě dáš potom do opravy, to tak bohužel chodí.
a to nemluvím o commonrailech.
řekneš si 20t to nedám, to je pulka ceny auta, Ano to je, ale co koupíš za 20t? Asi nic nebo další vrak do kterého budeš zase sypat.
Auto má nejenom penežní cenu ale i uživatelskou. A pokud chceš jezdit budeš muset něco investovat.
Většina lidí si myslí jo super jezdí za 4-5 litrů nafty, a ejhle padne nějaký vstřik, a potom teprve zjisití co stojí díly.
Uživatelský avatar
origoš
Aktivista
Příspěvky: 4148
Registrován: 23 led 2006, 14:21
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od origoš »

Samo čerpadlo sice koupíš v pl ale je to loterie, bud budeš šlapat nebo ne
Chceš mít auto v požontku?
Nekupuj nic u Pšontků!
Benzín patří do letlampy a taky do resistinu

www.mosaznevyrobky.cz
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

hrabcy- mám za to, že děláš rychlé závěry, protože jsou určité opravy různých vynálezů automobilek, které prostě bez toho, aby dotyčný mechanik ukradl ve firmě, kde dělá součástky , nejdou udělat levnějí..A přirovnání k advokátům je nespravedlivé, protože součást opravy jsou vždy díly, které prostě nejdou OKECAT..jako u právníků..Vždy je třeba vycházet z ceny opravy bez dílů..tam můžeš posuzovat okrádání za práci..A že v Polsku jsou levnější díly/patrně/, tak je i celková cena jiná....Ale máš asi svoje zkušenosti a v mnohém pravdu..Já to řeším tak, že když mne někdo podvede /třeba při postavení komína/ , stojí to sice peníze, ale je to NAPOSLED, kdy jsem využil jeho služeb a má u mne zdarma reklamu...A osobně bych doporučoval lidem, něž koupí nějaký levný i reklamou vychválený výrobek, který téměř naftu místo spotřeby vyrábí, aby se nejdřív informovali, kolik ta nejdražší součást/čerpadlo nebo turbo/ stojí při případné opravě, hlavně když má auto starší ročník výroby, což předpokládá i statisíce kilometrů proběhu...Teď dělám Mitsubishi Galant diesel, z roku 1997, který má 114000km a musím řadit s meziplyny jako ve V3S... :)
nepropadat panice...
joe
Aktivista
Příspěvky: 1544
Registrován: 22 pro 2006, 11:31

Příspěvek od joe »

ND na VP cerpadla (a nielen tie) su v Polsku a Madarsku o 5-40% (!!) lacnejsie, nez v nasej distribucnej sieti - podotykam, ze ide o ceny v oficialnych distribucnych kanaloch Bosch.
Bohuzial, to je politika Boschu, ze cim mensi trh, tym vacsie ceny.
Takze osocovat niekoho z nenazranosti bez znalosti situacie je dost trufale.
hrabcy
Nováček
Příspěvky: 10
Registrován: 21 led 2011, 02:25

Příspěvek od hrabcy »

OKURA - děkuji moc za radu, takhle jsem si to představoval! Jednoduše, věcně (a snad i správně! ) : ) Co se týče čerpadla- nechci v PL koupit použité, přesně - taky tomu říkám loterie. Mám tam rozjednané 3 nejbližší firmy na repas (výměnným způsobem).
Já jen potřebuji, aby auto bylo zaručeně v pořádku a můžu ho s klidným svědomím a se ziskem prodat. Proto všude honím ceny. Je to jeden ze způsobů mé obživy (pro rýpaly- legální, na živnost)

jericho-3 - asi máš pravdu, že když mají Poláci sklady dílů pro celou Evropu a dodávají i Němcům, že mají třebas od výrobců tak dobré ceny, že si mohou dovolit levnější opravy.

To ale nic nemění na tom, že polští lakýrníci dělají často za polovic, než u nás, polští opraváři alu kol srovnají i to , co v Česku není nikdo schopen srovnat a za super cenu (na kterou se můj známý-levný opravář alu kol prý nedostane), čerpadla VP repasují na stolici BOSCH EPS 815 i za méně než polovic a se zárukou 12 měsíců, polský výrobce betonových balustrád mně dělal velký balkón na zakázku za 1/3 (!) ceny , za kterou mi to nabízely firmy v Česku (a to prodává a montuje své výrobky i v Německu a Maďarsku, kde má zakázky na opravy historických objektů), polský výrobce silikátových cihel je prodává za polovic, než jsou k mání v Česku, atd. atd. Na českých vrakovištích chtějí občas za některé díly více, než stojí díl nový přímo u dealera (např kryt motoru TSI : vrakoviště 1000Kč za použitý, špinavý a poškrábaný, ve Škodovce 630Kč za funglovku, to je jen jeden z mnoha příkladů). V Česku některé firmy na plastová okna (např. DEC-PLAST) odrazují v inzerci v tisku od nákupu levnějších oken z PL. A hádejte, kde např. sídlí centrální sklad profilů Deceuninck pro východní Evropu?

V ČR je velmi často vše vyšponované na max: Od Poláků beru díly jako obchodník (z velkoskladu), ceny mám za polovic i za třetinu než stojí u předražené autokelly. Autokelly je přitom bere od stejných dodavatelů za ještě nižší ceny, protože mají velké objemy (já jen po kusech). Dobří velcí obchodníci prodávají ND v Polsku za ceny s asi 10procentím rabatem a jede jim to proto skvěle. Autokelly, která taky asi funguje dobře, když má tolik poboček, má rabat 100 a více procent. Jistě, na netu je situace jiná, ale jinak mně to hlava nebere.

A je toho mnohem více, ale už fakt nebudu zasírat tohle fórum stěžováním si na ceny. Jen mě to prostě štve! Ale už jsem od jednoho z Vás dostal SZ, kde je konečně zajímavá nabídka na můj problém.
Naposledy upravil(a) hrabcy dne 16 lis 2011, 16:25, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34705
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

pozor i repase z DE stojej za hovno osobně jsem měl jedno Delfi do TDCI co tejden jezdilo a šlo ven protože tlak na hranici normy a extrémně se hřálo u forda je to spíš o štestí...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
K3nny
Sběrač informací
Příspěvky: 42
Registrován: 01 říj 2009, 21:09
Bydliště: Unkovice

Příspěvek od K3nny »

(offtopic) Hrabcy:A kde se profily deceunick vyrábí?

Okna z polska bych nedal ani prasatům do chlivku.

Sry ale dělám s oknama 12let a shodou okolností dělám pro dec-plast a můžu porovnávat jejich výrobky a polsé výrobky rozdíl je opravdu velký.
Uživatelský avatar
JOKINO1982
Přispěvovatel
Příspěvky: 253
Registrován: 15 úno 2009, 20:14
Bydliště: SOBRANCE

Příspěvek od JOKINO1982 »

odchadza tam elektricka cast na cerpadle
AUTOBOSS V30,LEXIA PP2000,RENAULT CLIP,VAG,OPEL COM,OSCILOSKOP,327 ELM,BDM 100,MPPS,DECODER TMS 374,WILLEM 7,1, DIAGNOSTIKA, SERVIS, PREDAJ NAHRADNYCH DIELOV, AUTOFOLIE,GEOMETRIA PODVOZKOV
Odpovědět

Zpět na „Evropské vozy - ostatní“