OII PD 105HP/151HP

Toto fórum slouží ke zveřejnění výkonových grafů Vašich vozů.

Moderátoři: šulda, JasteR, Moderátoři

Vigo
Sběrač informací
Příspěvky: 40
Registrován: 17 kvě 2011, 14:25

OII PD 105HP/151HP

Příspěvek od Vigo »

Obrázek
Škodka Octavia 1.9 PD 105HP/151HP
Uživatelský avatar
dolar100
Aktivista
Příspěvky: 1147
Registrován: 09 říj 2008, 13:33
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od dolar100 »

(crazy) no neviem
Mercdes C cdi
Uživatelský avatar
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3497
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

To nemělo v sérii ani sto koní? :?
Oct asv 2000, DieselPower
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10039
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Výkon při malých otáčkách, točivý moment naopak ve vyšších - navíc nic moc hodnota.

Tohle mě neoslovuje, sorry.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Uživatelský avatar
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7023
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Pája 19 píše:To nemělo v sérii ani sto koní? :?
Kdo vi jak se to merilo ;) Mozna by to chtelo dodat v jakem stavu to bylo pred upravou a co vsechno uprava obsahovala, protoze takto se to chce tvarit, ze to udelali chipem :D

Na muj vkus hodne podezrely prubeh obou velicin.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10039
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Moje řeč...
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Uživatelský avatar
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7023
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Vazeni, k pochopeni tohoto grafu jsem vymyslel figl - musite to brat tak, ze je to graf slozeny z mereni dvou odlisnych aut. Prvni polovina (leva) je z jednoho auta, ktere ma velky hybrid, tudiz je jeho nabeh pozvolny. Druha (prava) polovina je z auta, ktere ma male turbo, takze vse, co melo probehnout uz probehlo.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10039
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Aha...
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Uživatelský avatar
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7510
Registrován: 07 srp 2008, 09:14

Příspěvek od Vici »

"opravdu ideální" kombinace - pokud je to skutečný graf auta, tak bych se s tím rád svezl, protože si myslím, že to víceméně pořádně nepojede/bude to skoro nepoužitelné
Uživatelský avatar
marena tdi
Aktivista
Příspěvky: 3597
Registrován: 02 dub 2009, 09:39
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od marena tdi »

osobne -karastrofa ,spatny spodek a maximalni koutak ve 2700?
Audi A3 Sportback 1.9 PD BXE 186 ps , sw TDI FUN , TSB 220 Turbosport , exhaust by Marena
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
Uživatelský avatar
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

na sérii mi nejvíc vadí, že jede jen od 2700 do 3500ot., a tady koukám, že je to furt stejný, jen ty hodnoty jsou pěkné... podle mě nepovedená úprava, kdyby to bylo moje auto, byl bych s průběhem nespokojen
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Uživatelský avatar
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7023
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Jak tak ctu ty komentare, tak muzeme byt radi, ze nam to tu Vigo odprezentoval. Tak si alespon kazdy uvedomi rozdil mezi "zrnem a plevou" ;)

Jinak byt Tebou Vigo, necham si vratit penize, dat auto do puvodniho stavu a jdu nekam jinam - ale to je jen muj subjektivni dojem podporeny komentari zde.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Vigo
Sběrač informací
Příspěvky: 40
Registrován: 17 kvě 2011, 14:25

Příspěvek od Vigo »

Tak jsem tu rozepsal román ale asi to nemá cenut, takže věcně:

1) JJ je to jen chip bez uprav. Cena byla cca 60% ceny od DP. Holt za méně peněz méně muziky což už tak bývá. To jak auto jede mi vyrazilo dech. Nejezdím nikam závodit a auto používám jako dopravní prostředek. Chápu, že to může být lepší a právě proto mě zajímal názor ostatních. Od 1600 otáček se tah stupňuje a auto lineárně zrychluje. To mě pocitově moc vyhovuje, ale jak píšu odborník ani závodník nejsem. Auto nekouří a co jsem zatím jel tak žere podobně, spíš méně. Podle logu turba nestoupnulo ani maximum plnícího tlaku z čehož jsem měl strach.

2) 95 HP tam bylo protže jsem se vrtal v časování vačky. Po nastavení zpět stoupul o 8 koní a točivý moment o 20Nm. Mám zatuhlou regulaci turba a reaguje dost zpožděně. O víkendu budu čistit. Nevím jak moc se to projeví v grafech, ale znát to asi bude. Mrkněte na původní průběhy.

Díky za info i objektivní kritiku. Možná je moje spojenost daná tím, že nemohu posuzovat, možná tím, že jezdím spíš od 1800 otáček výš (naučil jsem se kvůli dvojhmotě), ale teď mi to nerozmlouvejte, protože rozdíl v tom jak auto jede je opravdu velký což je pro mne zatím dostatečný důkaz :D

P.S. Chlapi beru vše, ale nepište mi, že se v tom chcete projet že to nemůže jezdit, to je fakt moc :D Aspoň vlastnímu zadku pořád věřím.
Škodka Octavia 1.9 PD 105HP/151HP
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 4643
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

No nejdřív dám dohromady regulaci a pak jdu na chip,né?Až bude chodit,chip už nebude sedět.Vyhozené peníze takto.Už v sérii to letí jako drak.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
Uživatelský avatar
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7510
Registrován: 07 srp 2008, 09:14

Příspěvek od Vici »

Přesně tak, chtělo to mít vše v pořádku, včetně nastavení rozvodů a regulace a pak něco ladit :) - vždyť to jinak ani nemá smysl, ladit něco co nefunguje jak by mělo
Odpovědět

Zpět na „Výsledky Vašeho měření - Grafy“