OII PD 105HP/151HP
Moderátoři: šulda, JasteR, Moderátoři
- subz3ro_tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3307
- Registrován: 18 zář 2007, 08:17
- Bydliště: Žilina
Pokial mu tam len flashne program a nejedna sa o ladenie na mieru tak si myslim ze prisiel akurat o relevantny graf, nic viac Inak si osobne nemyslim ze to je nejake tragicke, treba si uvedomit ze to je cista seria. Krivka krutiaceho momentu aj vykonu je v celom pasme vyssia, cize pokial je zakaznik spokojny, ziadne placebo nedostal. Priebeh ako taky je vec vkusu kazdeho z nas, aj ked nepisane pravidlo hovori ze maximum vykonu u TDI by malo byt aspon okolo tych 4 tis.ot.
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
- Forest
- Aktivista
- Příspěvky: 7023
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
... to kde jsme? Klasika duvod, proc je to v CR tak v prdeli. Vice, proc v Lidlu nekoupite v CR to same jako v Nemecku? Protoze dle nejakych pruzkumu lidi z CR vyzaduji aby veci byly levne a ne ze prijimaji ale ocekavaji, ze to bude na ukor ceny. Pak nemame byt tak v prdeli. Clovek nedava auto na chip kazdy den, tak by si mel dovolit kvalitu. Pokud na ni nema, mel by holt o mesic, dva pockat.Vigo píše:Holt za méně peněz méně muziky
Mi to pripomina myslenku prosoulozeneho casu s absenci vyvrcholeni - jakoze prijemne, ale bez orgasmu to neni ono, nebo se mylim?
@subzero : ale kua, je urcity standart a tohle opravdu neni nic, co bych byl ochoten byt i zadarmo v aute snaset, natoz se tim chlubit
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Tak ještě budu reagovat. To auto je opravdu čistá série. Nemám potřebu jakkoli vychvalovat TDIChip a nijak ho neznám. Nadruhou stranu zatím, nemám důvod ho pomlouvat. Hledal jsem reference na netu a na ně byly vcelku dobré, cena proti DP rozumná. Jakkoli vím, že DP je jednička tak pro mne bohužel to bylo moc peněz. Jako zákazníkovi mi poradili s jinými věcmi a působlili příjemně. Dohodli jsme se i na dalším grafu po posunu vačky. Chip nebo jeho základ je podle mě standardní co používají pro OII. Ten předpokládám ladili na "zdravý" motor a seřízením toho mého jak už tu někdo psal to spíš vylepším. Jasné, že každý motor je trochu jiný, ale jako normální nezávodní jezdec třeba 5 koní nepoznám. Jistě DP by to vyladili na konkrétní auto, ale cena je jinde. Zabralo by jim to mnohem víc času. Výsledek by ovšem ceně odpovídal.
Přiznám se, že z toho jak auto jede mám radost a tak jsem se pochlubil. Že bych se cítil jako mistr světa to ne. Naopak jsem rád, že zase vím něco víc. A tak jak to jede jsem spokojený (alespoň teď)
Jo a ta regulace není zas až tak šílená, ale porovnával jsem teď sjinou OII a reaguje mi později. Auto by takhle asi jezdilo v klidu dál, ale chci čistit sání a tak to turbo asi vyčistím taky. Podle VAGU se pak pozná. Jediné co mě mzí, je že nebudu mít odbržděný ten rozdíl.
P.S. není někdo z Prahy s podobnýma koněma a jiným průběhem? Docela bych to chtěl v praxi porovnat
Přiznám se, že z toho jak auto jede mám radost a tak jsem se pochlubil. Že bych se cítil jako mistr světa to ne. Naopak jsem rád, že zase vím něco víc. A tak jak to jede jsem spokojený (alespoň teď)
Jo a ta regulace není zas až tak šílená, ale porovnával jsem teď sjinou OII a reaguje mi později. Auto by takhle asi jezdilo v klidu dál, ale chci čistit sání a tak to turbo asi vyčistím taky. Podle VAGU se pak pozná. Jediné co mě mzí, je že nebudu mít odbržděný ten rozdíl.
P.S. není někdo z Prahy s podobnýma koněma a jiným průběhem? Docela bych to chtěl v praxi porovnat
Škodka Octavia 1.9 PD 105HP/151HP
Ono je to tak, že většina lidí co hledá úpravu softwaru, tak prioritní pro ně je cena, poté maximální hodnoty a až poté kvalita a někde hluboko jsou ostatní služby. To, že ten chip není ideální je na první pohled jasné, už v 1400ot. vyšší kroutící moment, nemluvě o tom, že špička výkonu je v 3500ot., to bych bral ještě u rotačky, ale ne u PD.
Jinak tady platí pravidlo, za co sis zaplatil, to dostaneš.
Ale věřím, že to jede určitě pěkně, o tom žádná
Jinak tady platí pravidlo, za co sis zaplatil, to dostaneš.
Ale věřím, že to jede určitě pěkně, o tom žádná
Je urcite dobre, ze jsi to sem postnul. Trochu jsem vypichnul vety, ktere me zaujaly a hledal bych v nich hlubsi souvislosti. Mozna by bylo lepsi dat auto asi nejdriv do stavu, kdy bude v serii regulace fungovat jak ma, protoze jinak je to o tom, ze osedlavas porad jen kulhavyho kone, kterymu jsi dal lepsi oves. Nakonec jsi jako zakaznik spokojeny a to je hlavni.Vigo píše: ... Podle logu turba nestoupnulo ani maximum plnícího tlaku
... Mám zatuhlou regulaci turba a reaguje dost zpožděně
... Cena byla cca 60% ceny od DP
Ono ta regulace je tu o pár příspěvků vedle. Není to zase taková tragédie, ale vliv to určitě má. To že jsem to měl udělat před chipem je jasné, holt unáhlený krok, ale přinejhorším vyhodím 1200 za další brzdu. To že nestoupnul maximální plnící tlak považuji jednoznačně za pozitivum.
Dnes jsem s autem zase byl pryč a jezdí to opravdu pěkně (proti původnímu výkonu brutální rozdíl). Ale docela dobrá příležitost vliv křivek porovnat. Kontaktoval mě jeden člen fora s Golfem IV 81/149HP (jen chip). Průběhy má dle zdejších vyjádření ideální. Má na trubce video se zrychlením na stovku. Schválně zkusím udělat to samé. OII je o cca 100-120Kg těžší a je to neprůkazný test, ale mě to zajímá spíš ze zvědavosti. Pokud je to taková tragédie, pak se jeho času nepřiblížím Výsledek sem pak postnu.
Dnes jsem s autem zase byl pryč a jezdí to opravdu pěkně (proti původnímu výkonu brutální rozdíl). Ale docela dobrá příležitost vliv křivek porovnat. Kontaktoval mě jeden člen fora s Golfem IV 81/149HP (jen chip). Průběhy má dle zdejších vyjádření ideální. Má na trubce video se zrychlením na stovku. Schválně zkusím udělat to samé. OII je o cca 100-120Kg těžší a je to neprůkazný test, ale mě to zajímá spíš ze zvědavosti. Pokud je to taková tragédie, pak se jeho času nepřiblížím Výsledek sem pak postnu.
Škodka Octavia 1.9 PD 105HP/151HP