Ventil LPG - je možno použít ?
Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři
Ventil LPG - je možno použít ?
Čauky , jsem tady nový , i když diskusi sleduji již delší dobu a taky mám za sebou už nějaké testy " lukany "......U nás v práci se chystáme na " přestavbu " samo-domo , máme již vymyšlený výměník z chladiče oleje uzavřený v hliníkové nádobě a dnes jsme narazili na ventily . Má někdo zkušenost s použítím elektromagnetického ventilu z LPG ? Myslíte , že by to fungovalo ?
Mám je tam čtyři, motor 81kw a jenom při zatížení u posledních 200 otáčkách před červeným polem malinko horší výkon než předtím a jnak stejný. Zapojené to mám takto- http://img437.imageshack.us/my.php?imag ... 0027ey.jpg
Máte snad někdo nějakou zkušenost, že by se stím ventilem z LPG něco při použití na olej stalo? Já jsem to našel jenom u toho Peveka, že se na pohon olejem se nehodí měděné a nosazné materiály, ale nějaký důkaz nebo vysvětlení proč už tam není. Přitom většina nových bagrů má měděné chladiče hydraulického oleje a poůžívají nějaké ekologické oleje vyrobené s rostlinného.
- Tomas-Oaza
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 420
- Registrován: 24 led 2006, 12:28
- Bydliště: Nikol-City
LPG ventily jsou LEVNY to je pravda
Taky jsem to zkousel na Citroenu BX, na LPG ventily to sice chvili jezdilo ale po 25tis km se jeden zadrel a u druhyho se za chvili spalila civka. Kamos to zkousel taky do vetsiho turbodieslu a tam zase nestacil prutok takze nedosahl maximalky. Tak jsme to vymenili za ventily SIRAI ktery jsou osvedceny a je na ne zaruka a facha to v pohode.Apfel píše:jediný,co se stane,je,že se porouchá ten magnet nebo co tam je v důsledku toho,že to má několik x tisíc sepnutí. Potom to pude do kopru. Ale to budu mít metrový fousy! Já na to jezdil v -8 na 100% a úplně v pohodě!
Kdyz kamos ty LPG ventily rozebral, bylo pry vevnitr videt ze jsou unitr potazeny nejakym nanosem svinstva co se tam usadilo a proto se asi ten jeden zadrel.
Kdo ma casu a penez nazbyt at si experimentuje.. a pak zustane nekde viset na sluzebni ceste nebo na dovoleny to je kazdyho vec jestli mu to za to stoji.
Mimochodem co jsme porovnavali parametry SIRAI a ventilu Pevekoil, tak ty ceske jsou pry jeste do vetsich tlaku (naprilkad common rail) a hlavne naco kupovat od cizaku (ty LPG asi taky sypou nekde v Cine a ani ne v Italii). Do nasech dalsich aut uz pujdou jenom cesky ventily ktery na to jsou delany
no-fossil_fuel // A6 TDI r.v. 2000 81kW (motorcode AVG)
mosaz a měd ?
Nekde tady na tech produktových stránkach k těm českým ventilům se o tom píšeTomas-Oaza píše:taky jsem to nekde cetl,ze ty ventily na lpg se na to nehodi,kvuli malemu prutoku a hlavne kvuli medi,jestli to nekde najdu tak dam odkaz
www.pevekoil.net
no-fossil_fuel // A6 TDI r.v. 2000 81kW (motorcode AVG)
Re: LPG ventily jsou LEVNY to je pravda
To je duvod, proc o oleji vubec nepremejslim. (I ten oser s jeho shanenim mi za ty penize nestoji) Stejny nazor mam na LPG.no-fosil píše: Kdo ma casu a penez nazbyt at si experimentuje.. a pak zustane nekde viset na sluzebni ceste nebo na dovoleny to je kazdyho vec jestli mu to za to stoji.
Re: LPG ventily jsou LEVNY to je pravda
lt.kubosh píše:No tak to je hodnotny prispevek. Mne za ty penize stoji.no-fosil píše: To je duvod, proc o oleji vubec nepremejslim. (I ten oser s jeho shanenim mi za ty penize nestoji) Stejny nazor mam na LPG.
Imho ma LPG ventil tu vyhodu, ze se da i zapnout mechanicky, je na nem packa, kdyby se neco podelalo.Jina vec je, pokud nestaci davat.Pro zrouty to neni.Ja je pouzivam a zatim v poho.Mozna, ze ale taky zmenim nazor.
- Tkevlar
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 178
- Registrován: 23 led 2006, 17:29
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Zahrnu vas dotazy. Co ty LPG ventily, jeste vam fungují? Mam asi moznost je sehnat vsechny 4 za 800,-. Tak o tom premyslim.
Jeste jsem tu cetl neco o tom, ze jen peveko ventily vyrzi system common-rail. Ja teda nevim jak je to tam delany, ale stejnak tam musi byt nejake vstrikovaci cerpadlo, a pred nim nebude takovy tlak. Proste jako normal D, TD. To je jen dotaz.
Jeste jsem tu cetl neco o tom, ze jen peveko ventily vyrzi system common-rail. Ja teda nevim jak je to tam delany, ale stejnak tam musi byt nejake vstrikovaci cerpadlo, a pred nim nebude takovy tlak. Proste jako normal D, TD. To je jen dotaz.
AR 155 1.8TS
ex. Fiat Tipo 1.7D
ex. Fiat Tipo 1.7D
Ja je tam mam asi dva mesice a zatim pohoda, se mi zda, ze se na nich nema co pokazit, je to velice jednoduche zarizeni , a navic si myslim, ze zadreni hrozi spis u benzinu, ke kteremu jsou primarne urceny, nez kdyz tim honim naftu a olej.A moznost mechanickyho ovladani taky neni k zahozeni.Tkevlar píše:Zahrnu vas dotazy. Co ty LPG ventily, jeste vam fungují? Mam asi moznost je sehnat vsechny 4 za 800,-. Tak o tom premyslim.
Jeste jsem tu cetl neco o tom, ze jen peveko ventily vyrzi system common-rail. Ja teda nevim jak je to tam delany, ale stejnak tam musi byt nejake vstrikovaci cerpadlo, a pred nim nebude takovy tlak. Proste jako normal D, TD. To je jen dotaz.