Ventil LPG - je možno použít ?

..jak jezdit na Slunečnicový, Řepkový, Olivový a podobné oleje ... a nebo, jestli někdo ještě jezdí na naftu, tak o naftě :-) či bionaftě

Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři

Romikk
Nováček
Příspěvky: 7
Registrován: 04 bře 2006, 20:49
Bydliště: Bruntálsko

Ventil LPG - je možno použít ?

Příspěvek od Romikk »

Čauky , jsem tady nový , i když diskusi sleduji již delší dobu a taky mám za sebou už nějaké testy " lukany "......U nás v práci se chystáme na " přestavbu " samo-domo , máme již vymyšlený výměník z chladiče oleje uzavřený v hliníkové nádobě a dnes jsme narazili na ventily . Má někdo zkušenost s použítím elektromagnetického ventilu z LPG ? Myslíte , že by to fungovalo ?
Ropák
Sběrač informací
Příspěvky: 36
Registrován: 03 úno 2006, 22:14

Příspěvek od Ropák »

Mám je tam od září, najeto asi 10tis na olej a zatím bez poruchy.
Romikk
Nováček
Příspěvky: 7
Registrován: 04 bře 2006, 20:49
Bydliště: Bruntálsko

Příspěvek od Romikk »

Takže to fuguje a průtok vystačí ? Proč to nikdo neprezentuje ?Kolik jich tam máš ?
Ropák
Sběrač informací
Příspěvky: 36
Registrován: 03 úno 2006, 22:14

Příspěvek od Ropák »

Mám je tam čtyři, motor 81kw a jenom při zatížení u posledních 200 otáčkách před červeným polem malinko horší výkon než předtím a jnak stejný. Zapojené to mám takto- http://img437.imageshack.us/my.php?imag ... 0027ey.jpg
JanCI
Přispěvovatel
Příspěvky: 124
Registrován: 27 úno 2006, 19:23

Příspěvek od JanCI »

cez to iste cerpadlo tlacis naftu aj olej?
Uživatelský avatar
Apfel
Sběrač informací
Příspěvky: 32
Registrován: 24 led 2006, 13:45
Bydliště: Praha

Příspěvek od Apfel »

na LPG ventily to jezdí úplně stejně jako na ty z toho Peveka. Možná tolik nevydrží,ale určitě svoje odpracujou. A mám to vyzkoušený i ve velkých mrazech.. ;)
Renault Scenic 1.9dti
Ropák
Sběrač informací
Příspěvky: 36
Registrován: 03 úno 2006, 22:14

Příspěvek od Ropák »

Máte snad někdo nějakou zkušenost, že by se stím ventilem z LPG něco při použití na olej stalo? Já jsem to našel jenom u toho Peveka, že se na pohon olejem se nehodí měděné a nosazné materiály, ale nějaký důkaz nebo vysvětlení proč už tam není. Přitom většina nových bagrů má měděné chladiče hydraulického oleje a poůžívají nějaké ekologické oleje vyrobené s rostlinného.
Uživatelský avatar
Tomas-Oaza
Přispěvovatel
Příspěvky: 420
Registrován: 24 led 2006, 12:28
Bydliště: Nikol-City

Příspěvek od Tomas-Oaza »

taky jsem to nekde cetl,ze ty ventily na lpg se na to nehodi,kvuli malemu prutoku a hlavne kvuli medi,jestli to nekde najdu tak dam odkaz
Lancia Kappa 2,4 TDS
Renault Master
Iveco daily 2,3
Uživatelský avatar
Apfel
Sběrač informací
Příspěvky: 32
Registrován: 24 led 2006, 13:45
Bydliště: Praha

Příspěvek od Apfel »

jediný,co se stane,je,že se porouchá ten magnet nebo co tam je v důsledku toho,že to má několik x tisíc sepnutí. Potom to pude do kopru. Ale to budu mít metrový fousy! Já na to jezdil v -8 na 100% a úplně v pohodě! (noteeth)
Renault Scenic 1.9dti
no-fosil
Přispěvovatel
Příspěvky: 84
Registrován: 01 bře 2006, 00:33

LPG ventily jsou LEVNY to je pravda

Příspěvek od no-fosil »

Apfel píše:jediný,co se stane,je,že se porouchá ten magnet nebo co tam je v důsledku toho,že to má několik x tisíc sepnutí. Potom to pude do kopru. Ale to budu mít metrový fousy! Já na to jezdil v -8 na 100% a úplně v pohodě! (noteeth)
Taky jsem to zkousel na Citroenu BX, na LPG ventily to sice chvili jezdilo ale po 25tis km se jeden zadrel a u druhyho se za chvili spalila civka. Kamos to zkousel taky do vetsiho turbodieslu a tam zase nestacil prutok takze nedosahl maximalky. Tak jsme to vymenili za ventily SIRAI ktery jsou osvedceny a je na ne zaruka a facha to v pohode.
Kdyz kamos ty LPG ventily rozebral, bylo pry vevnitr videt ze jsou unitr potazeny nejakym nanosem svinstva co se tam usadilo a proto se asi ten jeden zadrel.
Kdo ma casu a penez nazbyt at si experimentuje.. a pak zustane nekde viset na sluzebni ceste nebo na dovoleny to je kazdyho vec jestli mu to za to stoji.
Mimochodem co jsme porovnavali parametry SIRAI a ventilu Pevekoil, tak ty ceske jsou pry jeste do vetsich tlaku (naprilkad common rail) a hlavne naco kupovat od cizaku (ty LPG asi taky sypou nekde v Cine a ani ne v Italii). Do nasech dalsich aut uz pujdou jenom cesky ventily ktery na to jsou delany (LOL)
no-fossil_fuel // A6 TDI r.v. 2000 81kW (motorcode AVG)
no-fosil
Přispěvovatel
Příspěvky: 84
Registrován: 01 bře 2006, 00:33

mosaz a měd ?

Příspěvek od no-fosil »

Tomas-Oaza píše:taky jsem to nekde cetl,ze ty ventily na lpg se na to nehodi,kvuli malemu prutoku a hlavne kvuli medi,jestli to nekde najdu tak dam odkaz
Nekde tady na tech produktových stránkach k těm českým ventilům se o tom píše
www.pevekoil.net
no-fossil_fuel // A6 TDI r.v. 2000 81kW (motorcode AVG)
lt.kubosh
Aktivista
Příspěvky: 2052
Registrován: 23 led 2006, 19:23

Re: LPG ventily jsou LEVNY to je pravda

Příspěvek od lt.kubosh »

no-fosil píše: Kdo ma casu a penez nazbyt at si experimentuje.. a pak zustane nekde viset na sluzebni ceste nebo na dovoleny to je kazdyho vec jestli mu to za to stoji.
To je duvod, proc o oleji vubec nepremejslim. (I ten oser s jeho shanenim mi za ty penize nestoji) Stejny nazor mam na LPG.
alda164
Přispěvovatel
Příspěvky: 161
Registrován: 16 úno 2006, 11:25

Re: LPG ventily jsou LEVNY to je pravda

Příspěvek od alda164 »

lt.kubosh píše:
no-fosil píše: To je duvod, proc o oleji vubec nepremejslim. (I ten oser s jeho shanenim mi za ty penize nestoji) Stejny nazor mam na LPG.
No tak to je hodnotny prispevek. Mne za ty penize stoji.:)

Imho ma LPG ventil tu vyhodu, ze se da i zapnout mechanicky, je na nem packa, kdyby se neco podelalo.Jina vec je, pokud nestaci davat.Pro zrouty to neni.Ja je pouzivam a zatim v poho.Mozna, ze ale taky zmenim nazor.
Uživatelský avatar
Tkevlar
Přispěvovatel
Příspěvky: 178
Registrován: 23 led 2006, 17:29
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tkevlar »

Zahrnu vas dotazy. Co ty LPG ventily, jeste vam fungují? Mam asi moznost je sehnat vsechny 4 za 800,-. Tak o tom premyslim.
Jeste jsem tu cetl neco o tom, ze jen peveko ventily vyrzi system common-rail. Ja teda nevim jak je to tam delany, ale stejnak tam musi byt nejake vstrikovaci cerpadlo, a pred nim nebude takovy tlak. Proste jako normal D, TD. To je jen dotaz.
AR 155 1.8TS
ex. Fiat Tipo 1.7D
alda164
Přispěvovatel
Příspěvky: 161
Registrován: 16 úno 2006, 11:25

Příspěvek od alda164 »

Tkevlar píše:Zahrnu vas dotazy. Co ty LPG ventily, jeste vam fungují? Mam asi moznost je sehnat vsechny 4 za 800,-. Tak o tom premyslim.
Jeste jsem tu cetl neco o tom, ze jen peveko ventily vyrzi system common-rail. Ja teda nevim jak je to tam delany, ale stejnak tam musi byt nejake vstrikovaci cerpadlo, a pred nim nebude takovy tlak. Proste jako normal D, TD. To je jen dotaz.
Ja je tam mam asi dva mesice a zatim pohoda, se mi zda, ze se na nich nema co pokazit, je to velice jednoduche zarizeni , a navic si myslim, ze zadreni hrozi spis u benzinu, ke kteremu jsou primarne urceny, nez kdyz tim honim naftu a olej.A moznost mechanickyho ovladani taky neni k zahozeni.
Odpovědět

Zpět na „Jak se jezdí na rostlinu, nebo i na naftu“