Chip od TDIchip.cz...zkusenosti?

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
JHBullit
Přispěvovatel
Příspěvky: 447
Registrován: 20 bře 2011, 08:26
Bydliště: Pardubice

Chip od TDIchip.cz...zkusenosti?

Příspěvek od JHBullit »

ne¨jake reference a zkusenosti s touto firmou? diky vsem a nez bude nekdo cyhtrej psat at zkusim nejdriv hledat ve foru tak uz sem to prolez ale chci vice info diky
Lusťa
blázen
Příspěvky: 1417
Registrován: 23 led 2006, 17:42
Bydliště: okolí Prahy

Příspěvek od Lusťa »

ve zkratce : Pokud ti jde jen o cenu, tak tam klidně jdi. Pokud požaduješ i kvalitu pro svoje auto a chceš aby dlouho fungovalo, tak hledej jinde.
Uživatelský avatar
JHBullit
Přispěvovatel
Příspěvky: 447
Registrován: 20 bře 2011, 08:26
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od JHBullit »

tak mi prosim tedy poradte kam jsem z pardubic ale kolem 10tis na chip nenam rad si necham poradit diky
Lusťa
blázen
Příspěvky: 1417
Registrován: 23 led 2006, 17:42
Bydliště: okolí Prahy

Příspěvek od Lusťa »

Pro tvoje auto je u firmy Dieselpower katalogová cena 5900 bez DPH ve variantě EKONOM, teď jsem se na to díval.
Což myslim neni vůbec špatný s ohledem, jakou kvalitu za ty peníze dostaneš.
Doporučuju je, protože jsem dlouhý roky využíval jejich služeb. Předtim jsem měl zkušenost s dalšíma dvěma a kvalita spolu s přístupem a následnou odpovědností na bodu mrazu.

Jinak abys nemyslel,že tě někam tlačim, žádnej profit mi z toho nekouká, o tuning se už nezajímám :)

A další příšpěvky zakládat nemusíš, kvůli jednomu tématu jsi už udělal 3 tady
Seidl
Přispěvovatel
Příspěvky: 421
Registrován: 02 úno 2006, 06:37
Bydliště: Vysoké M.

Příspěvek od Seidl »

Souhlas. Taky mám od Dieselpower jak octu,tak scenica 1,5 dci. Je to bomba.
Jims1
Přispěvovatel
Příspěvky: 58
Registrován: 12 dub 2009, 17:06

Příspěvek od Jims1 »

mám chip od TDichip.cz přes rok.. z 1.9 TDi 81 kw ASV mi odbrzdili 104 Kw 139 Ps .. najel jsem více jak 25000 km, zvlášt v létě výlet po evropě..vozidlo o dost mín papá, když netlačím na pilu, ale občas autu nakládám a to dost i za studena a stále jsem neměl problém..jsi na Dp foru, tady ti nikdo jinej nic jiného než DP nedoporučí, stačí hledat a zjistíš koliks e tady toho nahádalo.. pokud chceš TDichip.cz Já za sebe mohu jen doporučit..dokonce již mám nové trysky a plánuji k nim zajet na přeladění softu..
a ted do mě od DP :-)
Seat Leon 1.9 TDi 81 Kw, kat+egr off...

1/4 míle
Příbram 17.759
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

Jims1 píše:jsi na Dp foru, tady ti nikdo jinej nic jiného než DP nedoporučí, stačí hledat a zjistíš koliks e tady toho nahádalo
Polozme otazku inak... toto je forum DP, ludia tu riesia problematiku zvysovania vykonu, chcu a vo vela pripadoch dostavaju rady a doporucenia ktore poniektorych z nas stali kopec casu, nervov a penazi, atd. A teraz si zober ze clovek potom polozi otazku komu si dat urobit chiptuning - pochopim to v pripadoch kde nie je alternativa (niektore regiony), aj ked si myslim ze (s vynimkou niektorych nas sialencov) nemenis software v RJ kazdy rok, cize riesit tu cestu niekolko sto km ci 2-3 tisic rozdielu ceny mi, nehnevaj sa na mna, pride trochu komicke. Nikto sa netvari ze DP je jediny upravca co robi kvalitne upravy, u chiptuningu serioveho auta sa ti moze zdat vela upravcov "kvalitnych", osobne by som celkom rad videl graf z brzdy po uprave na tie vacsie trysky co planujes.... v pripade ze ten software niekto upravi zo softu co ti vycital z RJ, mozeme sa bavit o tom ze upravca vie co robi.... to ze ti tam niekto nieco flashne a auto chodi dobre z neho kvalitneho upravcu nerobi, toto si skus uvedomit :)
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Jims1
Přispěvovatel
Příspěvky: 58
Registrován: 12 dub 2009, 17:06

Příspěvek od Jims1 »

Já neposuzuju kdo je kvalitní kdo ne.dle mě je DP špička u nás v tomto oboru, ale jako běžný člověk toto posuzuju dle referencí..či že sem pátral a hledal a nejvíc kladů když to seřadím má DP, TDIchip.cz a mvoleskooo (sry za ty ocka ale zobrazují se hvězdičky) ..ti to jediný úpravci jsou na netu nejvíce prezentováni s nejméně zápornými příspěvky..
když se mě někdo zeptá na některého z těch tří úpravců, doporučil bych Dp, když někdo napíše že je omezen penězi doporučim zbylé dva :-) Je krize, svět se točí kolem peněz..pokud úprava vydrží a nedoje**be vozidlo..je mi jedno zda někde budu mít krouták +- 10 bo +- 10 Hp
Seat Leon 1.9 TDi 81 Kw, kat+egr off...

1/4 míle
Příbram 17.759
Uživatelský avatar
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7023
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

@Jims:
1) prave tom, ze neposuzujes kvalitu je chyba ... a je to chyba nas v CR - jsme schopni a ochotni kvuli cene akceptovat cokoliv. Proto zereme takove sracky. Aneb jak rikaji Nemci - Co by u nas ani prasata nezrala, Cesi s radosti koupi.

2) TDIchip je malo muziky za malo penez ... ostatne sam to zminil jeden jejich zakaznik. Nevim no, nicmene ja osobne bych to videl tak, ze clovek se snazi spis o hodne muziky za malo penez. A paklize nemuze dostat hodne muziky za malo penez, pak by nemel volit malo muziky za malo penez, protoze pri stejne pomeru je hodne muziky, tedy kvalita smerodatnym ukazatelem.

3) Libi se mi, ze jsi zminil krizi - prave v krizi bychom se meli zamerit na kvalitu, ktera je zarukou minimalizace nakladu budoucnosti a ne se usporami dneska zadluzovat do budoucnosti.

4) Neni to o +-Nm a +-Kw ... je to o prubehu, hodnotach EGT, EMP, kourivosti, pozadavcich na tlak ... proste komplexni.

Jak uz napsal Subzero, chip neni spotrebni zbozi, takze v pripade chipu se vyplati si chvilku pockat, nasetrit a pote si doprat kvalitu... aneb nevlezu na prvni oplzlou stestku, radeji si pockam a mam hezkou, prijemnou, chytrou holku s prijatelnou sexualni minulosti.
Naposledy upravil(a) Forest dne 16 úno 2020, 19:32, celkem upraveno 1 x.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

Forest píše:vyplati si chvilku pockat, nasetrit a pote si doprat kvalitu... aneb nevlezu na prvni oplzlou stestku, radeji si pockam a mam hezkou, prijemnou, chytrou holku s prijatelnou sexualni minulosti.
.. a ako vzdy Forest skoncil pri sexe - teda pri priklade (LOL)
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Uživatelský avatar
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7023
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

subz3ro_tdi píše:.. a ako vzdy Forest skoncil pri sexe - teda pri priklade (LOL)
Od cloveka, co uz je zenaty a ma dite bych takovou upjatost necekal, nicmene dobra, specialne pro deti, slabsi povahy a Stana: , nez abych si koupil ojete francouzske auto, radeji budu jezdit jeste chvilku na kole, abych si nasetril na poradny auto.

Prijatelna verze Stano? :havaj:
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
otapa
Přispěvovatel
Příspěvky: 405
Registrován: 23 led 2006, 18:38
Bydliště: Moravské Budějovice

Příspěvek od otapa »

Nedá mi to taky se neozvat a možná trošku pomoci těm ,kteří se nemohou rozhodnout.Na obou autech mám čip od DP.Na té Oktávce jsem s tím najezdil už 140 000 km. Celkem je na autě 185 000. Kromě výměny jakého čidla výf.sp. (které se údajně stejně s..e ) absolutně žádný problém.Já s tím jezdím kolem 5,8 syn za 5.2 a manželka často pod 5. Když to vezmu do švýcarska a zpět - tak je tam 6,2 - 6,4 při průměrné rychlosti na celou cestu 120 - 125 km/hod.
Myslím že víc není potřeba komentovat.....
Jo kdyby někdo náhodou - nejedná se o placenou reklamu a i ten čip jsem si normálka zaplatil -:)))
VW Transporter T5,čip Reesha-Huml
VW Passat 2,0 CR 103kW /zásluhou TDIfuna 184PS,400 Nm
Uživatelský avatar
Motorpower
Aktivista
Příspěvky: 1144
Registrován: 15 říj 2006, 23:39
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Motorpower »

otapa píše:Nedá mi to taky se neozvat a možná trošku pomoci těm ,kteří se nemohou rozhodnout.Na obou autech mám čip od DP.Na té Oktávce jsem s tím najezdil už 140 000 km. Celkem je na autě 185 000. Kromě výměny jakého čidla výf.sp. (které se údajně stejně s..e ) absolutně žádný problém.Já s tím jezdím kolem 5,8 syn za 5.2 a manželka často pod 5. Když to vezmu do švýcarska a zpět - tak je tam 6,2 - 6,4 při průměrné rychlosti na celou cestu 120 - 125 km/hod.
Myslím že víc není potřeba komentovat.....
Jo kdyby někdo náhodou - nejedná se o placenou reklamu a i ten čip jsem si normálka zaplatil -:)))
Nemohu nezareagovat. A proč jsi to čipoval?? :)
Pořád se řeší grafy, atd.. ale tyhle údaje vznikly v úplně jiném spektru otáček než o kterých diskutujete.
Uživatelský avatar
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7023
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Motorpower píše:Nemohu nezareagovat. A proč jsi to čipoval?? :)
Pořád se řeší grafy, atd.. ale tyhle údaje vznikly v úplně jiném spektru otáček než o kterých diskutujete.
Myslis ty udaje o nizke spotrebe predpokladam. Pockej, oprav me, Ty chipujes, ze? Ja jen, ze tomu zjevne nerozumis a sam jsi se k tomu priznal pokud jsem to dobre pochopil. Protoze praveze chip na hodne priznivy vliv na spotrebu - obema smery.

Na jednu stranu, kdyz bude mit stale plynovy pedal na podlaze, tak bude mit vyssi spotrebu (aby ne, kone musej zrat), nicmene na druhou stranu, chip dava moznost dosahnout pozadovaneho vykonu nebo krouticiho momentu (v pripade nizsi spotreby hraje roli predevsim kroutici moment) v nizsich otackach.

A co dela spotrebu? Davka paliva, ovsem je nutno doplnit, ze se primo vztahuje k poctu pracovnich ukonu, tedy otacek. A pokud sice vstrikujeme vyssi davku, ale menekrat (chapejme v mensich hodnotach opakovani), pak je spotreba mensi.

Muj otec taky nejezdi pilu a na Superbu mu po nachipovani klesla spotreba o vice, nezli litr ... a to je prosim PDcko v Superbu. Dlouhodoba spotreba kolem 5,4. Ja jezdim pomerne pilu, takze se spotreba vysvihla na 6,6, nicmene stale je to mene, nezli to bylo na seriovem softu s mensi uzitnou hodnotou. Pro tu hrstku lidi, kteri nesleduji me prispevky, jen dodam, ze soft je praci Richarda z Dieselpoweru.

Takze ted me vyved z omylu, ze jsem Te spatne pochopil, protoze netusim, jak jinak by jsi to mohl (v souvislosti s tema hodnotama) myslet.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Uživatelský avatar
BH motor
Aktivista
Příspěvky: 2368
Registrován: 28 led 2007, 18:17
Bydliště: turany

Příspěvek od BH motor »

jeeeeej zasa spotreba. davka je aj o tom nie kolko ale kedy..... A to je pre spotrebu dolezitejsie ako kolko... Apropo nedivajme sa na NOx ked znizujeme spotrebu. Narastom krutaku dole zvysujeme dynamiku a vyuzitelne spektum otacok.... A dalsia vec. nerieste spotrebu podla palubaku ale REAL....
MAHA 4x4 LPS 3000
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“