Klidový odběr a vybíjení baterie...

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

ZOkYN
Přispěvovatel
Příspěvky: 121
Registrován: 03 srp 2009, 19:43

Příspěvek od ZOkYN »

No proměřoval mi to kamarád... a povídal,že to bere 0,8 ampéry... tím pádem, když jsem přišel po pěti dnech k autu, tak jsem neodemkl auto ani centrálem, musel jsem klíčkem, pak kabely a druhé vozidlo. Teď po odpojení toho centrálu to při měření ukazovalo 0,08 ampéry a to při zapojené i odpojené MFD navigaci, sem tam trochu ty setiny lítaly, ale to asi centrál. Ale i tak mi neříkejte, že odběr do 0,1 ampéry je nějaká tragédie. Když vemu v potaz centrál, MFD navigace atd.

Jinak Ampéry jsme brali ve fyzice... a možná jsem to špatně napsal, ale prostě když jsem za 5 dní, po týdnu, nebo tak nějak přišel k autu, tak jsme prostě nenastartoval ani za boha. A teď při odběru 0,08 A by s tím neměl být problém.

Jinak při odběru 800 mA, by do uplného vybití vydržela 3,75 dní.

Už si se nějak dostal na hodnoty 10 mA ???
VW Bora 1.9 TDI PD, asz 96 kw + chip
alfik
Aktivista
Příspěvky: 1842
Registrován: 05 led 2008, 14:08
Bydliště: Vsetin-Cz

Příspěvek od alfik »

kto chce mat odber 10mA tak nech z auta vyhadze vsetky elektricke veci. Ked si zoberiete,ze mate v aute zhruba 3-4 rj plus len blba diodka vam preblikne 10mA a rádio ktoré bere cca 40-80mA niektoré aj 130... No neviem,neviem.
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan Chip+EGR Off+Katik na majzel - EX
Passat Variant 1.8T APU
Uživatelský avatar
Rider.23
Aktivista
Příspěvky: 1453
Registrován: 15 úno 2010, 13:48
Bydliště: Miroslav

Příspěvek od Rider.23 »

ZOkYN píše:No proměřoval mi to kamarád... a povídal,že to bere 0,8 ampéry... tím pádem, když jsem přišel po pěti dnech k autu, tak jsem neodemkl auto ani centrálem, musel jsem klíčkem, pak kabely a druhé vozidlo. Teď po odpojení toho centrálu to při měření ukazovalo 0,08 ampéry a to při zapojené i odpojené MFD navigaci, sem tam trochu ty setiny lítaly, ale to asi centrál. Ale i tak mi neříkejte, že odběr do 0,1 ampéry je nějaká tragédie. Když vemu v potaz centrál, MFD navigace atd.

Jinak Ampéry jsme brali ve fyzice... a možná jsem to špatně napsal, ale prostě když jsem za 5 dní, po týdnu, nebo tak nějak přišel k autu, tak jsme prostě nenastartoval ani za boha. A teď při odběru 0,08 A by s tím neměl být problém.

Jinak při odběru 800 mA, by do uplného vybití vydržela 3,75 dní.

Už si se nějak dostal na hodnoty 10 mA ???
Jo dostal,tím že sem dal pryč pojistku z rádia, bliká mi 10-20mA (blikající dioda alarmu) místo 80-90mA, když tam ta pojistka je, zjistil sem, že mám špatně zapojené dráty v iso-konektoru... Akorát sem se ještě nedostal k tomu to zkusit opravit...
BMW e60 525d 2993ccm 145kW FL 2007- moje nová láska :punk: ...
BMW e46 320d 110kW Sport Edition 2004- nádherné vzpomínky...
Historie-Favorit,Uno 1.3D,Pony,Rover 414i,Panda 1.2i,Stilo 1.9M-JTD,Sorento,Mondeo 2.0LPG
Uživatelský avatar
Rider.23
Aktivista
Příspěvky: 1453
Registrován: 15 úno 2010, 13:48
Bydliště: Miroslav

Příspěvek od Rider.23 »

alfik píše:kto chce mat odber 10mA tak nech z auta vyhadze vsetky elektricke veci. Ked si zoberiete,ze mate v aute zhruba 3-4 rj plus len blba diodka vam preblikne 10mA a rádio ktoré bere cca 40-80mA niektoré aj 130... No neviem,neviem.
No já tam chci mít odběr 10mA, protože to auto žádné elektrické zařízení nemá, krom toho rádia a alarmu! Má jen jednu řj, možná dvě nevím, jestli něco řídí extra ABS a tomu je taky uzpůsobena elektroinstalace, slabší baterka atd., takže ten odběr 90mA je docela dost... Pokud budu mít novější, modernější a vybavenější auto, který má 10 řj, tak to bude tomu uzpůsobené a bude tam třeba baterie s větší kapacitou atd., tedy odběr 90mA bude OK...
BMW e60 525d 2993ccm 145kW FL 2007- moje nová láska :punk: ...
BMW e46 320d 110kW Sport Edition 2004- nádherné vzpomínky...
Historie-Favorit,Uno 1.3D,Pony,Rover 414i,Panda 1.2i,Stilo 1.9M-JTD,Sorento,Mondeo 2.0LPG
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“