Ahoj,
potřebuju vyměnit vložky ve vchodových dveřích. Dveře nedosáhly ani BT3, ale chtěl bych nějaký slušnější zámek.
Mám tři podmínky:
Plochý klíč
Odemknutí z druhé strany i při zasunutém klíči.
Dva zámky jedním klíčem. (Chci přidat druhý zámek, který zevnitř na 1. západ supluje řetízek na druhý západ funguje jako další zamykací bod)
Cenově mi přišly akcepttovatelné:
Mul-T-Lock v kombinaci Integrator (hlavni) + 7x7 přídavnej
CISA Astral S 2x
Poklepové video na Mul T Lock jsem viděl a popravdě se toho nebojím. Dávají se různé pružinky a pokud by byl někdo takový démon, že vyklepe MulTLock, tak vyklepe jakýkoliv jiný ve stejné cenové relaci.
Znáte nekdo tu CISA? Jsou to Italové... Matroš na pohmat neposoudím, ale provedení laicky vypadalo dobře.
Zámky - bezp. vložky. Máte zkušenosti?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Zámky - bezp. vložky. Máte zkušenosti?
Dodge Challenger 6.4 V8
(Proč 6.4? Protože nedělaj 6.5!)
(Proč 6.4? Protože nedělaj 6.5!)
Re: Zámky - bezp. vložky. Máte zkušenosti?
Problém vložek je v tom že v místě kde je ten jazýček je zeslabená,proto neni problém to rozlomitlt.kubosh píše:Ahoj,
potřebuju vyměnit vložky ve vchodových dveřích. Dveře nedosáhly ani BT3, ale chtěl bych nějaký slušnější zámek.
Mám tři podmínky:
Plochý klíč
Odemknutí z druhé strany i při zasunutém klíči.
Dva zámky jedním klíčem. (Chci přidat druhý zámek, který zevnitř na 1. západ supluje řetízek na druhý západ funguje jako další zamykací bod)
Cenově mi přišly akcepttovatelné:
Mul-T-Lock v kombinaci Integrator (hlavni) + 7x7 přídavnej
CISA Astral S 2x
Poklepové video na Mul T Lock jsem viděl a popravdě se toho nebojím. Dávají se různé pružinky a pokud by byl někdo takový démon, že vyklepe MulTLock, tak vyklepe jakýkoliv jiný ve stejné cenové relaci.
Znáte nekdo tu CISA? Jsou to Italové... Matroš na pohmat neposoudím, ale provedení laicky vypadalo dobře.
Escalade EXT 6.2 AWD flexfuel
No to prave myslim řeší (alespoň částečně) tohle:
http://www.cisa.com/flex/cm/pages/Serve ... agina/2056
Nicméně zvenku je kování kryjící celý zámek, takže je to těžší.
http://www.cisa.com/flex/cm/pages/Serve ... agina/2056
Nicméně zvenku je kování kryjící celý zámek, takže je to těžší.
Dodge Challenger 6.4 V8
(Proč 6.4? Protože nedělaj 6.5!)
(Proč 6.4? Protože nedělaj 6.5!)
tak na to kování,maj udělaný stahováky,ku*vylt.kubosh píše:No to prave myslim řeší (alespoň částečně) tohle:
http://www.cisa.com/flex/cm/pages/Serve ... agina/2056
Nicméně zvenku je kování kryjící celý zámek, takže je to těžší.
Jináč ta vložka vypadá že by mohla něco vydržet,ale nevím no
Escalade EXT 6.2 AWD flexfuel