Kódování vstřikovačů JTD -pomoc

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Dolek
Nováček
Příspěvky: 14
Registrován: 14 úno 2009, 12:06

Kódování vstřikovačů JTD -pomoc

Příspěvek od Dolek »

Zdravím, mám Punto 1.3JTD. Na palubce bliká kontrolka závady. Diagnostika píše chybu P1301 (identifikace vstřikovače).
V parametrech vstřikovače píše nesmyslný kód. viz obr.

Obrázek

Je možný, že se z ničeho nic takhle vymaže kód vstřikovačů????
Kde seženu ty kódy co tam mají být??? Něco je zhora na vstřikovačích, ale nevím jestli je to ono.
Dolek
Nováček
Příspěvky: 14
Registrován: 14 úno 2009, 12:06

Příspěvek od Dolek »

Tak další poznatek:
ty čísla jsem našel zhora na vstřikovačích.
Na 1. 2. 4. vstřikovači to jde normálně přez diagnostiku přepsat, ale na 3. se to nechce uložit. Co s tím???
Uživatelský avatar
kecka
Přispěvovatel
Příspěvky: 545
Registrován: 19 kvě 2007, 21:24
Bydliště: Kousek od Ostravy

Příspěvek od kecka »

No stahni si novejsi vezri softu ta 2,5 je docela stará .....

A pak to zkus třebá to dělá soft... Nebo už si to někdy dělal ??
Fabia II RS 132kw Combi
Clio II 1.2 brutal 43kw
Polo 6R mazel ženy :-)

EX Roomster TDi 184ps
Moravia Tuning soft :-)
Dolek
Nováček
Příspěvky: 14
Registrován: 14 úno 2009, 12:06

Příspěvek od Dolek »

No právě, že sem to nikdy nedělal... Na netu sem se nikde nic nedozvěděl a tak dělám co se dá....

Je mi jenom divný, proč tři vstřikovače nakódovat jdou a jeden se zaboha nechce uložit. Tohle kódování přeci nemá nic společnýho přímo se vstřikem ne??? Podle mě se to ukládá do paměti řídící jednotky.

Skusím ještě ten novější soft a uvidím...
Uživatelský avatar
origoš
Aktivista
Příspěvky: 4148
Registrován: 23 led 2006, 14:21
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od origoš »

Tohle kódování přeci nemá nic společnýho přímo se vstřikem ne???
Právě že má. Protože je velký rozptyl tolerancí ve výrobě, tak se kódovacím číslem nastavuje základní korekce možství paliva. Bez toho je jednotka schopna korigovat jen vyjímečně. V tom případě ukládá chybu.
Benzín patří do letlampy a taky do resistinu

www.mosaznevyrobky.cz
Dolek
Nováček
Příspěvky: 14
Registrován: 14 úno 2009, 12:06

Příspěvek od Dolek »

No jo, ale ten kód pro každý vstřikovač se ukládá do řídící jednotky ne???
Proč mi teda tři jdou uložit normálně a jeden ne?
alfik
Aktivista
Příspěvky: 1842
Registrován: 05 led 2008, 14:08
Bydliště: Vsetin-Cz

Příspěvek od alfik »

Máš vsetky vstreky take isté. Myslím čísla.
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan Chip+EGR Off+Katik na majzel - EX
Passat Variant 1.8T APU
Dolek
Nováček
Příspěvky: 14
Registrován: 14 úno 2009, 12:06

Příspěvek od Dolek »

Tak závada odstraněna :P .
Ty vstřikovače jsou tak blbě popsaný, že nejde rozeznat, zda je tam napsáno L nebo 1 . Je to taková jakoby jednička s fajfkou dole. Měl jsem za to, že je to L protože jsem tenhle samý znak našel v písmu ROMAN jako velký L.
Prostě řídící jednotka si to umí vyhodnotit zda tam píšeš kokotiny a v případě že jo, tak nedovolí dokončit kódování posledního válce.

Ale teď by mě ještě zajímala jedna věc. V položkách korekce vstřikování se mi na 1.,2.,a 4. válci pohybují hodnoty okolo -0,8. Na třetím válci je to ale za studenýho motoru něco okolo +1,9 a při zahřátí +1. Nevíte někdo v jakým rozmezí by se to mělo pohybovat???? Nebo kde najdu pro tenhle motor MJTD všechny hodnoty???
Kepii
Sběrač informací
Příspěvky: 33
Registrován: 10 dub 2015, 19:54
Bydliště: Vysocany

Příspěvek od Kepii »

Potřeboval bych poradit.Fiat Punto 1.9 JTD 59kw musí se u tohoto auta přizpůsobit vstřiky v ŘJ ? Mám KTS a píše mi to že nelze a ve skutečných hodnotách mám 3 čárky u každého vstřiku. Porádí mi někdo prosím ? Děkuji :?
Oct 1.9TDi, AHF, Kat Off, Egr Off + chip, sprint 764
Kepii
Sběrač informací
Příspěvky: 33
Registrován: 10 dub 2015, 19:54
Bydliště: Vysocany

Příspěvek od Kepii »

Dolek- Rozmezí je tuším -0.8 -- +0.8
>-0.8 nízká komprese, moc nafty znečištěný vstřik
a naopak když je hodnota velká komprese,netěsnost vstřiku málo nafty

Pokud kecám tak mě opravte
:roll:
Oct 1.9TDi, AHF, Kat Off, Egr Off + chip, sprint 764
Uživatelský avatar
Torgan
Přispěvovatel
Příspěvky: 961
Registrován: 01 kvě 2009, 14:40
Bydliště: Senica Slovakia

Příspěvek od Torgan »

Kepii píše:Potřeboval bych poradit.Fiat Punto 1.9 JTD 59kw musí se u tohoto auta přizpůsobit vstřiky v ŘJ ? Mám KTS a píše mi to že nelze a ve skutečných hodnotách mám 3 čárky u každého vstřiku. Porádí mi někdo prosím ? Děkuji :?
jaky to máš ročník?
Fiat Bravo 1,9JTD GT- velky IC,vyfuk,Turbo I.H.I RHF5 1,1-1,5 Bar, 235 dvojhmota+ kovokeramika,Vacsie kotuce v predu v zadu, soft BH motor 160ps 360Nm
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
Kepii
Sběrač informací
Příspěvky: 33
Registrován: 10 dub 2015, 19:54
Bydliště: Vysocany

Příspěvek od Kepii »

Je to 2000 rv.
Oct 1.9TDi, AHF, Kat Off, Egr Off + chip, sprint 764
Uživatelský avatar
Torgan
Přispěvovatel
Příspěvky: 961
Registrován: 01 kvě 2009, 14:40
Bydliště: Senica Slovakia

Příspěvek od Torgan »

tam sa nekoduju vstrekovače
Fiat Bravo 1,9JTD GT- velky IC,vyfuk,Turbo I.H.I RHF5 1,1-1,5 Bar, 235 dvojhmota+ kovokeramika,Vacsie kotuce v predu v zadu, soft BH motor 160ps 360Nm
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
Uživatelský avatar
Tomas-Oaza
Přispěvovatel
Příspěvky: 420
Registrován: 24 led 2006, 12:28
Bydliště: Nikol-City

Příspěvek od Tomas-Oaza »

na ivecu 2,3 jtd sem je taky nemusel kodovat. to az novejsi jak mi bylo receno
Lancia Kappa 2,4 TDS
Renault Master
Iveco daily 2,3
leguan
Aktivista
Příspěvky: 2020
Registrován: 11 črc 2010, 15:53
Bydliště: pelhřimov

Příspěvek od leguan »

chlapi je nutny kodovat vstřiky u ducata 2.3 jtd 88kw r.v. 2006?.
Passat CC 2.0 tdi
Odpovědět

Zpět na „Fiat“