Kódování vstřikovačů JTD -pomoc
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Kódování vstřikovačů JTD -pomoc
Zdravím, mám Punto 1.3JTD. Na palubce bliká kontrolka závady. Diagnostika píše chybu P1301 (identifikace vstřikovače).
V parametrech vstřikovače píše nesmyslný kód. viz obr.
Je možný, že se z ničeho nic takhle vymaže kód vstřikovačů????
Kde seženu ty kódy co tam mají být??? Něco je zhora na vstřikovačích, ale nevím jestli je to ono.
V parametrech vstřikovače píše nesmyslný kód. viz obr.
Je možný, že se z ničeho nic takhle vymaže kód vstřikovačů????
Kde seženu ty kódy co tam mají být??? Něco je zhora na vstřikovačích, ale nevím jestli je to ono.
No právě, že sem to nikdy nedělal... Na netu sem se nikde nic nedozvěděl a tak dělám co se dá....
Je mi jenom divný, proč tři vstřikovače nakódovat jdou a jeden se zaboha nechce uložit. Tohle kódování přeci nemá nic společnýho přímo se vstřikem ne??? Podle mě se to ukládá do paměti řídící jednotky.
Skusím ještě ten novější soft a uvidím...
Je mi jenom divný, proč tři vstřikovače nakódovat jdou a jeden se zaboha nechce uložit. Tohle kódování přeci nemá nic společnýho přímo se vstřikem ne??? Podle mě se to ukládá do paměti řídící jednotky.
Skusím ještě ten novější soft a uvidím...
Tak závada odstraněna .
Ty vstřikovače jsou tak blbě popsaný, že nejde rozeznat, zda je tam napsáno L nebo 1 . Je to taková jakoby jednička s fajfkou dole. Měl jsem za to, že je to L protože jsem tenhle samý znak našel v písmu ROMAN jako velký L.
Prostě řídící jednotka si to umí vyhodnotit zda tam píšeš kokotiny a v případě že jo, tak nedovolí dokončit kódování posledního válce.
Ale teď by mě ještě zajímala jedna věc. V položkách korekce vstřikování se mi na 1.,2.,a 4. válci pohybují hodnoty okolo -0,8. Na třetím válci je to ale za studenýho motoru něco okolo +1,9 a při zahřátí +1. Nevíte někdo v jakým rozmezí by se to mělo pohybovat???? Nebo kde najdu pro tenhle motor MJTD všechny hodnoty???
Ty vstřikovače jsou tak blbě popsaný, že nejde rozeznat, zda je tam napsáno L nebo 1 . Je to taková jakoby jednička s fajfkou dole. Měl jsem za to, že je to L protože jsem tenhle samý znak našel v písmu ROMAN jako velký L.
Prostě řídící jednotka si to umí vyhodnotit zda tam píšeš kokotiny a v případě že jo, tak nedovolí dokončit kódování posledního válce.
Ale teď by mě ještě zajímala jedna věc. V položkách korekce vstřikování se mi na 1.,2.,a 4. válci pohybují hodnoty okolo -0,8. Na třetím válci je to ale za studenýho motoru něco okolo +1,9 a při zahřátí +1. Nevíte někdo v jakým rozmezí by se to mělo pohybovat???? Nebo kde najdu pro tenhle motor MJTD všechny hodnoty???
jaky to máš ročník?Kepii píše:Potřeboval bych poradit.Fiat Punto 1.9 JTD 59kw musí se u tohoto auta přizpůsobit vstřiky v ŘJ ? Mám KTS a píše mi to že nelze a ve skutečných hodnotách mám 3 čárky u každého vstřiku. Porádí mi někdo prosím ? Děkuji
Fiat Bravo 1,9JTD GT- velky IC,vyfuk,Turbo I.H.I RHF5 1,1-1,5 Bar, 235 dvojhmota+ kovokeramika,Vacsie kotuce v predu v zadu, soft BH motor 160ps 360Nm
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
- Tomas-Oaza
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 420
- Registrován: 24 led 2006, 12:28
- Bydliště: Nikol-City