Stránka 1 z 2
Kódování vstřikovačů JTD -pomoc
Napsal: 13 pro 2011, 11:55
od Dolek
Zdravím, mám Punto 1.3JTD. Na palubce bliká kontrolka závady. Diagnostika píše chybu P1301 (identifikace vstřikovače).
V parametrech vstřikovače píše nesmyslný kód. viz obr.
Je možný, že se z ničeho nic takhle vymaže kód vstřikovačů????
Kde seženu ty kódy co tam mají být??? Něco je zhora na vstřikovačích, ale nevím jestli je to ono.
Napsal: 13 pro 2011, 15:34
od Dolek
Tak další poznatek:
ty čísla jsem našel zhora na vstřikovačích.
Na 1. 2. 4. vstřikovači to jde normálně přez diagnostiku přepsat, ale na 3. se to nechce uložit. Co s tím???
Napsal: 13 pro 2011, 17:00
od kecka
No stahni si novejsi vezri softu ta 2,5 je docela stará .....
A pak to zkus třebá to dělá soft... Nebo už si to někdy dělal ??
Napsal: 13 pro 2011, 18:07
od Dolek
No právě, že sem to nikdy nedělal... Na netu sem se nikde nic nedozvěděl a tak dělám co se dá....
Je mi jenom divný, proč tři vstřikovače nakódovat jdou a jeden se zaboha nechce uložit. Tohle kódování přeci nemá nic společnýho přímo se vstřikem ne??? Podle mě se to ukládá do paměti řídící jednotky.
Skusím ještě ten novější soft a uvidím...
Napsal: 13 pro 2011, 18:20
od origoš
Tohle kódování přeci nemá nic společnýho přímo se vstřikem ne???
Právě že má. Protože je velký rozptyl tolerancí ve výrobě, tak se kódovacím číslem nastavuje základní korekce možství paliva. Bez toho je jednotka schopna korigovat jen vyjímečně. V tom případě ukládá chybu.
Napsal: 14 pro 2011, 16:15
od Dolek
No jo, ale ten kód pro každý vstřikovač se ukládá do řídící jednotky ne???
Proč mi teda tři jdou uložit normálně a jeden ne?
Napsal: 14 pro 2011, 16:54
od alfik
Máš vsetky vstreky take isté. Myslím čísla.
Napsal: 16 pro 2011, 18:00
od Dolek
Tak závada odstraněna

.
Ty vstřikovače jsou tak blbě popsaný, že nejde rozeznat, zda je tam napsáno L nebo 1 . Je to taková jakoby jednička s fajfkou dole. Měl jsem za to, že je to L protože jsem tenhle samý znak našel v písmu ROMAN jako velký L.
Prostě řídící jednotka si to umí vyhodnotit zda tam píšeš kokotiny a v případě že jo, tak nedovolí dokončit kódování posledního válce.
Ale teď by mě ještě zajímala jedna věc. V položkách korekce vstřikování se mi na 1.,2.,a 4. válci pohybují hodnoty okolo -0,8. Na třetím válci je to ale za studenýho motoru něco okolo +1,9 a při zahřátí +1. Nevíte někdo v jakým rozmezí by se to mělo pohybovat???? Nebo kde najdu pro tenhle motor MJTD všechny hodnoty???
Napsal: 10 dub 2015, 20:15
od Kepii
Potřeboval bych poradit.Fiat Punto 1.9 JTD 59kw musí se u tohoto auta přizpůsobit vstřiky v ŘJ ? Mám KTS a píše mi to že nelze a ve skutečných hodnotách mám 3 čárky u každého vstřiku. Porádí mi někdo prosím ? Děkuji

Napsal: 10 dub 2015, 20:21
od Kepii
Dolek- Rozmezí je tuším -0.8 -- +0.8
>-0.8 nízká komprese, moc nafty znečištěný vstřik
a naopak když je hodnota velká komprese,netěsnost vstřiku málo nafty
Pokud kecám tak mě opravte

Napsal: 10 dub 2015, 23:06
od Torgan
Kepii píše:Potřeboval bych poradit.Fiat Punto 1.9 JTD 59kw musí se u tohoto auta přizpůsobit vstřiky v ŘJ ? Mám KTS a píše mi to že nelze a ve skutečných hodnotách mám 3 čárky u každého vstřiku. Porádí mi někdo prosím ? Děkuji

jaky to máš ročník?
Napsal: 11 dub 2015, 11:41
od Kepii
Je to 2000 rv.
Napsal: 11 dub 2015, 11:59
od Torgan
tam sa nekoduju vstrekovače
Napsal: 11 dub 2015, 20:08
od Tomas-Oaza
na ivecu 2,3 jtd sem je taky nemusel kodovat. to az novejsi jak mi bylo receno
Napsal: 07 úno 2021, 05:57
od leguan
chlapi je nutny kodovat vstřiky u ducata 2.3 jtd 88kw r.v. 2006?.