EGT budik DEPO

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Champion
Přispěvovatel
Příspěvky: 293
Registrován: 08 zář 2009, 20:38
Bydliště: Slovakia-NR
Kontaktovat uživatele:

EGT budik DEPO

Příspěvek od Champion »

co si mysliste o tomto budiku , je za super cenu 119€

http://www.fusion.sk/katalog/product/36266/

Obrázek

- vysokokvalitné LED podsvietenie budíkov
- možnosť zvoliť biele ,alebo červené podsvietenie
- nastavenie maximálnej pri ktorej sa rozsvieti varovná LED kontrolka a zaznie varovné zvukové znamenie.
- ovládanie pomocou priloženého ovládacieho panela
- vyvolanie maximálnej dosiahnutej hodnoty po jazde
- otváracia a ukončovacia ceremónia
- nastavenie úrovne stmavenia pri zapnutí svetiel
- možnosť pripojiť externú varovnú kontrolku PK-WL
- balenie obsahuje montážny materiál, stojan na palubnú dosku, proti slnečnú clonu 52GV a snímač ak je potrebný
Golf IV 1.9TDI ATD PD, EGR-KAT=OFF, spojka VR6+ kovokeramika, prevodka dlha EWT, vstreky AL, turbo hybrid, sanie ARL, custom FMIC 60mm, custom NEREZ vyfuk 63mm, brzdy RS 312/256 , Lowtec stelovak -6cm , 18" REPLICA RS4 carbon, look R32, soft by DTech
Uživatelský avatar
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7023
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Funkce vypadaji skvele, otazkou je, jaka bude kvalita provedeni, presnost. Neco takoveho se velice spatne testuje, resp. overuje funkcnost a ono 50°C "hore-dole" muze znamenat rozdil mezi zdravym a na repas turbem. Navic, jsou mi znamy pripady, kdy cidlo nezvladlo dlouhodobejsi zatizeni a proste uhorelo.

Takze je to sazka do loterie.

Pozn.: kdyby nekoho napadlo, jak s odchylkou max 20°C pri teplotach nad 800° takoveto zarizeni otestovat, tak prosim nevahejte napsat, velice by me to zajimalo. Predem diky.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Uživatelský avatar
jipi
Přispěvovatel
Příspěvky: 477
Registrován: 23 led 2006, 14:30
Bydliště: Slovensko-Bratislava

Příspěvek od jipi »

prevedenie OK

kvalita záleží kde to vyrobili , ja mam Swiss made, kupoval som made in Japan a tie moc presné niesu :(

príslušenstvo fajn, jediné čo by som ešte vytkol su pripojne konektory priamo do budíka, na druhej strane je to úplne iná liga oproti DTS, Autometer a podobne.

Dalšia vec je že príslušenstvo je oveľa kvalitnejšie ako ma Stack (čo ma u tohoto produktu dosť sklamalo)
VW Passat B5 TDI xxxPS , EGR off, Kat off, Turbo by BH, FMIC custom,exhaust custom ,330x30 4 piest predné brzdy, 312x22mm zadok
Uživatelský avatar
johny
Přispěvovatel
Příspěvky: 752
Registrován: 16 čer 2006, 16:21

Příspěvek od johny »

jj STACK taky není žádná výhra
seat toledo 1M - tak trochu série
Uživatelský avatar
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7023
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

johny píše:jj STACK taky není žádná výhra
Neni? Ja myslel, ze neni pomalu lepsi volby.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
dali
Přispěvovatel
Příspěvky: 168
Registrován: 06 říj 2007, 16:11

Příspěvek od dali »

A co byste mohli doporučit jako ověřenou slušnou kvalitu? Jak budík tak příslušenství? STRI?
Nedávno jsem mě zaujalo tohle, tváří se to taky celkem kvalitně, ale levný to neni ani náhodou:
http://www.spa-uk.co.uk/design/productd ... ?objid=205
Obrázek
Zaujala mě hlavně šikovná kombinace Boost/EGT.
Volvo V70 2,5D
Uživatelský avatar
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7023
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Digitalni ukazatel nedoporucuji - clovek nezvlada vnimat hodnoty a soucasne je porovnavat, pokud ano, zbytecne to cloveka zamestnava. To je duvod, proc jsou treba ukazatele otacek a rychlosti zobrazovany analogove. Je to to same, jako rozdil mezi digitalkama a klasickejma hodinkama. Staci pak periferni vnimani nebo rychly pohled.

Jedine opodstatneni pro ciste digitalni budik bych spatroval v pripade, ze by menil barvy v pripade prekroceni nastavitelneho maxima (nekoukal jsem na detialy, mozna to tam je).
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
dali
Přispěvovatel
Příspěvky: 168
Registrován: 06 říj 2007, 16:11

Příspěvek od dali »

Forest píše:Digitalni ukazatel nedoporucuji - clovek nezvlada vnimat hodnoty a soucasne je porovnavat, pokud ano, zbytecne to cloveka zamestnava.
Souhlas, jediná výjimka AFR na benzínovým autě. Tam mi připadá, že digitální budík je na místě a má smysl.

V případě odkazovanýho budíku pokud by byl tlak analogovej a EGT digitál, bylo by to podle mě OK.
Volvo V70 2,5D
Uživatelský avatar
matesfox
Přispěvovatel
Příspěvky: 958
Registrován: 29 kvě 2014, 20:13

Příspěvek od matesfox »

Doporučujete tento budík? chtěl bych koupit tenhle,co si myslíte ?
https://www.escape6.cz/pridavny-budik-d ... hvEALw_wcB
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2358
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32

Příspěvek od standa123 »

matesfox píše:Doporučujete tento budík? chtěl bych koupit tenhle,co si myslíte ?
https://www.escape6.cz/pridavny-budik-d ... hvEALw_wcB
ja osobne bych sel do stacku....uz není o tolik dražší.... ;)
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
aktuál : leon cupra R310 CDLA - 310ps+ 450NM
Uživatelský avatar
matesfox
Přispěvovatel
Příspěvky: 958
Registrován: 29 kvě 2014, 20:13

Příspěvek od matesfox »

jde mi o estetiku,už dva mám od depa..proto se ptám jestli je tam kvalita :)
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2358
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32

Příspěvek od standa123 »

Obnovím trochu tohle téma. Nemáte někdo foto budíků stack jak vypadají za tmy? Myslím osvětlení...hlavně ty bílý.... díky za kazdou fotku. Na netu sem nikde poradnou fotku nenasel.......
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
aktuál : leon cupra R310 CDLA - 310ps+ 450NM
sCitem
Přispěvovatel
Příspěvky: 297
Registrován: 09 zář 2015, 08:15
Bydliště: Bílina

Příspěvek od sCitem »

Obrázek

Tohle?
O2 BXE 4x4, GTB 1756V
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2358
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32

Příspěvek od standa123 »

dík moc....ty mas ale spodek černej ne?
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
aktuál : leon cupra R310 CDLA - 310ps+ 450NM
sCitem
Přispěvovatel
Příspěvky: 297
Registrován: 09 zář 2015, 08:15
Bydliště: Bílina

Příspěvek od sCitem »

Bohužel nemám nic.... strejda google ☺
O2 BXE 4x4, GTB 1756V
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“