Fabia RS ostrá vačka

Toto fórum slouží ke zveřejnění výkonových grafů Vašich vozů.

Moderátoři: šulda, JasteR, Moderátoři

nejsem-naivka
Přispěvovatel
Příspěvky: 541
Registrován: 25 dub 2011, 21:21
Bydliště: Karlovy Vary

Fabia RS ostrá vačka

Příspěvek od nejsem-naivka »

Nejnižší výkon seriová, vyšší výkon s upravenou vačkou, nejvyšší výkon s upravenou vačkou a softem.Trysky Firad 1043/80 a turbo hybrid Andre 230k.
Graf dodá Forest
:)
:-@
Uživatelský avatar
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7023
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

... prijato na mail, ulozeno na FTP:

JPEG - 368 kB

BMP - 7,9MB
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
moucha
Přispěvovatel
Příspěvky: 601
Registrován: 14 úno 2010, 14:39
Bydliště: Jindřichův Hradec

Příspěvek od moucha »

Teplota nasávaného vzduchu 202,3 stupně? (LOL)
Graf se sériovou vačkou není?
Fabia ATD 74kW Powered by MoraviaTuning
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4710
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

asi je to třeba typem brzdy,ale na 230 turbo je ten spodek hodně blbej, 250Nm ve 2000 ot...
ale ten vrch vypadá slibně
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série (noteeth)
moucha
Přispěvovatel
Příspěvky: 601
Registrován: 14 úno 2010, 14:39
Bydliště: Jindřichův Hradec

Příspěvek od moucha »

Tak tomu bych se nedivil, že bude horší spodek, když to nahoře přidá tak to musí i dole ubrat...
Fabia ATD 74kW Powered by MoraviaTuning
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10039
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Líbí se mi ta rezerva turba - max. výkon jako prase, navíc pěkně až na 4500 rpm.....
Naposledy upravil(a) Marek77 dne 12 črc 2012, 14:02, celkem upraveno 1 x.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Uživatelský avatar
Jayson
Aktivista
Příspěvky: 1694
Registrován: 14 zář 2008, 16:01

Příspěvek od Jayson »

To je spíš rezerva motoru, respektive hlavy. :D
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4710
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

jestli jsem to pochopil, tak ty průběhy jsou i se sériovou vačkou, takže v těch nízkých ta vačka oproti sérii není horší, což je supr. Ale celkově spodek nic moc, já mám to samý turbo, motor bez úprav s katem a v 1900 mám 400 Nm.
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série (noteeth)
Uživatelský avatar
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7023
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Teplota nasavaneho vzduchu je opravdu neco, co zavani slendrianstvim.

Jak spravne MirekX podotkl, ten spodek je hodne spatny i pres trefne upozorneni Mouchy. Nejslabsi graf by mel byt dle slov Zizaly serie a tam je videt, ze se to od krouticiho momentu nasledne vacky moc nelisi, coz dava za pravdu MirkoviX.

Takze zavery z toho usuzuji takove, ze vacka je opravdu schopna ovlivnit vykon ... o kolik opravdu se muzeme jen domnivat. Snad muzeme hovorit v procentech, takze pokud spravne ctu, tak dejme tomu 225 jednotek serie a 246 jednotek s modifikovanou vackou, takze nejake 9,3% narust vykonu a narust krouticiho momentu je diskutabilni, nelze ho vsak opomijet. Jen dodam, ze jsem vychazel z predpokladu, ze ze "serie" chiptuner vyzdimal maximum co slo, stejne jako z vacky - jinak by vyse uvedene nemelo zadnou vahu.

Myslim si, ze clovek se nemuze divat na hodnoty ale musi koukat na podil navyseni za cenu snizeni, ktery hovori ve prospech modifikovane vacky.

Jeste se zeptam (pokud to neni tajemstvi) - kdo je tvurcem vacky?
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10039
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Ono zdaleka nezáleží jen na časování. Důležitější je zdvih a tvar vaček.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4710
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

když to odečtu z grafu, tak jen výměna vačky přinesla zvýšení z cca 225PS na cca 233 PS a jen na vršku, v průběhu je to do cca 4-5 koní
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série (noteeth)
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10039
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Opakuju znovu - jde o to, co je to za vačku. Ono se to musí umět.

Časování až tak důležité není, to je až druhořadá věc. Především záleží na tvaru a výšce vačky.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

Ten slaby spodok myslim nie je vecou vacky ale turba..... aj z grafu vidno ze pokial ide RJ s plniacim tlakom turba pod mapou tak je to takmer identicky priebeh vo vsetkych meranych modifikaciach....
Myslim ze som cital na "domacom" fore auta ze Andre pouzil nejake 'special' distancne podlozky pod regulaciu, aby to vydrzalo vyssie teploty, co ma samozrejme za nasledok neziaduce znizenie EMP v nizkych otackach a tym padom horsi spodok ale zase na druhej strane aj lepsiu stabilitu plnenia a lepsi vyplach na vrchu... myslim ze k ostrej vacke je to idealne, kedze je predpoklad ze to bude vyuzivat skor v hornom pasme otacok ;)
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
nejsem-naivka
Přispěvovatel
Příspěvky: 541
Registrován: 25 dub 2011, 21:21
Bydliště: Karlovy Vary

Příspěvek od nejsem-naivka »

moucha píše:Teplota nasávaného vzduchu 202,3 stupně? (LOL)
Graf se sériovou vačkou není?
Já se na to zeptám, ale neni tam korigovaný výkon, ale výkon motoru na brzdě bez korekce teploty vzduchu. Nebo se pletu? Graf na serii tam máš, koukej se pořádně než něco napíšeš :roll:
:-@
Jim
Site Admin
Příspěvky: 1249
Registrován: 23 led 2006, 12:35
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jim »

Když pomineme čísla z brzdy, je tam pocitově znát rozdíl? Ochota vytáčet se, apod?
Fabia RS - 274PS, 578N.m. - DIESELPOWER - EX
BMW 335Cd - 368PS, 790Nm - DIESELPOWER - EX
Lexus GS300
Obrázek
Odpovědět

Zpět na „Výsledky Vašeho měření - Grafy“