Fabia RS ostrá vačka
Moderátoři: šulda, JasteR, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 541
- Registrován: 25 dub 2011, 21:21
- Bydliště: Karlovy Vary
Fabia RS ostrá vačka
Nejnižší výkon seriová, vyšší výkon s upravenou vačkou, nejvyšší výkon s upravenou vačkou a softem.Trysky Firad 1043/80 a turbo hybrid Andre 230k.
Graf dodá Forest
Graf dodá Forest
:-@
asi je to třeba typem brzdy,ale na 230 turbo je ten spodek hodně blbej, 250Nm ve 2000 ot...
ale ten vrch vypadá slibně
ale ten vrch vypadá slibně
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série
Líbí se mi ta rezerva turba - max. výkon jako prase, navíc pěkně až na 4500 rpm.....
Naposledy upravil(a) Marek77 dne 12 črc 2012, 14:02, celkem upraveno 1 x.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
jestli jsem to pochopil, tak ty průběhy jsou i se sériovou vačkou, takže v těch nízkých ta vačka oproti sérii není horší, což je supr. Ale celkově spodek nic moc, já mám to samý turbo, motor bez úprav s katem a v 1900 mám 400 Nm.
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série
- Forest
- Aktivista
- Příspěvky: 7023
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Teplota nasavaneho vzduchu je opravdu neco, co zavani slendrianstvim.
Jak spravne MirekX podotkl, ten spodek je hodne spatny i pres trefne upozorneni Mouchy. Nejslabsi graf by mel byt dle slov Zizaly serie a tam je videt, ze se to od krouticiho momentu nasledne vacky moc nelisi, coz dava za pravdu MirkoviX.
Takze zavery z toho usuzuji takove, ze vacka je opravdu schopna ovlivnit vykon ... o kolik opravdu se muzeme jen domnivat. Snad muzeme hovorit v procentech, takze pokud spravne ctu, tak dejme tomu 225 jednotek serie a 246 jednotek s modifikovanou vackou, takze nejake 9,3% narust vykonu a narust krouticiho momentu je diskutabilni, nelze ho vsak opomijet. Jen dodam, ze jsem vychazel z predpokladu, ze ze "serie" chiptuner vyzdimal maximum co slo, stejne jako z vacky - jinak by vyse uvedene nemelo zadnou vahu.
Myslim si, ze clovek se nemuze divat na hodnoty ale musi koukat na podil navyseni za cenu snizeni, ktery hovori ve prospech modifikovane vacky.
Jeste se zeptam (pokud to neni tajemstvi) - kdo je tvurcem vacky?
Jak spravne MirekX podotkl, ten spodek je hodne spatny i pres trefne upozorneni Mouchy. Nejslabsi graf by mel byt dle slov Zizaly serie a tam je videt, ze se to od krouticiho momentu nasledne vacky moc nelisi, coz dava za pravdu MirkoviX.
Takze zavery z toho usuzuji takove, ze vacka je opravdu schopna ovlivnit vykon ... o kolik opravdu se muzeme jen domnivat. Snad muzeme hovorit v procentech, takze pokud spravne ctu, tak dejme tomu 225 jednotek serie a 246 jednotek s modifikovanou vackou, takze nejake 9,3% narust vykonu a narust krouticiho momentu je diskutabilni, nelze ho vsak opomijet. Jen dodam, ze jsem vychazel z predpokladu, ze ze "serie" chiptuner vyzdimal maximum co slo, stejne jako z vacky - jinak by vyse uvedene nemelo zadnou vahu.
Myslim si, ze clovek se nemuze divat na hodnoty ale musi koukat na podil navyseni za cenu snizeni, ktery hovori ve prospech modifikovane vacky.
Jeste se zeptam (pokud to neni tajemstvi) - kdo je tvurcem vacky?
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
když to odečtu z grafu, tak jen výměna vačky přinesla zvýšení z cca 225PS na cca 233 PS a jen na vršku, v průběhu je to do cca 4-5 koní
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série
- subz3ro_tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3307
- Registrován: 18 zář 2007, 08:17
- Bydliště: Žilina
Ten slaby spodok myslim nie je vecou vacky ale turba..... aj z grafu vidno ze pokial ide RJ s plniacim tlakom turba pod mapou tak je to takmer identicky priebeh vo vsetkych meranych modifikaciach....
Myslim ze som cital na "domacom" fore auta ze Andre pouzil nejake 'special' distancne podlozky pod regulaciu, aby to vydrzalo vyssie teploty, co ma samozrejme za nasledok neziaduce znizenie EMP v nizkych otackach a tym padom horsi spodok ale zase na druhej strane aj lepsiu stabilitu plnenia a lepsi vyplach na vrchu... myslim ze k ostrej vacke je to idealne, kedze je predpoklad ze to bude vyuzivat skor v hornom pasme otacok
Myslim ze som cital na "domacom" fore auta ze Andre pouzil nejake 'special' distancne podlozky pod regulaciu, aby to vydrzalo vyssie teploty, co ma samozrejme za nasledok neziaduce znizenie EMP v nizkych otackach a tym padom horsi spodok ale zase na druhej strane aj lepsiu stabilitu plnenia a lepsi vyplach na vrchu... myslim ze k ostrej vacke je to idealne, kedze je predpoklad ze to bude vyuzivat skor v hornom pasme otacok
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 541
- Registrován: 25 dub 2011, 21:21
- Bydliště: Karlovy Vary