Fabia RS ostrá vačka
Moderátoři: šulda, JasteR, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 541
- Registrován: 25 dub 2011, 21:21
- Bydliště: Karlovy Vary
Věci se mají tak, že je závada na čidle teploty vzduchu, ukazuje nesmysly a tudíž se upustilo od korekce, protože by byla k ničemu. Přesně jak jsem psal korigovaný výkon tam neni, mělo se to napsat hned, sorry. Ale na druhou stranu se stačí na ten graf podívat a zamyslet se, to platí pro Mouchu Vačka tedy ovlivňuje výkon a ví se přesně o kolik, je to v mým i v tomhle grafu. U každého tedy jinak, ale s výkonem to hýbe nahoru. Tahle je od Krejbicha.
Naposledy upravil(a) nejsem-naivka dne 04 led 2012, 16:03, celkem upraveno 1 x.
:-@
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 541
- Registrován: 25 dub 2011, 21:21
- Bydliště: Karlovy Vary
Pokud jsi to jen opsal OK, ale takové hovadiny co se tu lidem cpou to je opravdu nářez.subz3ro_tdi píše:Ten slaby spodok myslim nie je vecou vacky ale turba..... aj z grafu vidno ze pokial ide RJ s plniacim tlakom turba pod mapou tak je to takmer identicky priebeh vo vsetkych meranych modifikaciach....
Myslim ze som cital na "domacom" fore auta ze Andre pouzil nejake 'special' distancne podlozky pod regulaciu, aby to vydrzalo vyssie teploty, co ma samozrejme za nasledok neziaduce znizenie EMP v nizkych otackach a tym padom horsi spodok ale zase na druhej strane aj lepsiu stabilitu plnenia a lepsi vyplach na vrchu... myslim ze k ostrej vacke je to idealne, kedze je predpoklad ze to bude vyuzivat skor v hornom pasme otacok
Z toho co jsi tu napsal vyplývá, že pokud neumím postavit nebo naladit turbo, tak tam nacpu podložky a tím ho vlastně celé rozladím, protože výfukové plyny začnou proudit kde se jim to bude hodit. Proč tu regulaci nevyhodíte úplně?
MEZERA A VŮLE JE DÁNA VÝROBCEM,
MAXIMÁLNÍ EMP A TEPLOTA TAKY.
Opravdu si myslíte , že nějaká podložka to přečůrá?
Audi cab AVF 190kW/518Nm
Seat Alhambra 190PS/420Nm
Audi A4 3.0TDI Q 150kW/450Nm
Seat Alhambra 190PS/420Nm
Audi A4 3.0TDI Q 150kW/450Nm
Indi píše:Pokud jsi to jen opsal OK, ale takové hovadiny co se tu lidem cpou to je opravdu nářez.subz3ro_tdi píše:Ten slaby spodok myslim nie je vecou vacky ale turba..... aj z grafu vidno ze pokial ide RJ s plniacim tlakom turba pod mapou tak je to takmer identicky priebeh vo vsetkych meranych modifikaciach....
Myslim ze som cital na "domacom" fore auta ze Andre pouzil nejake 'special' distancne podlozky pod regulaciu, aby to vydrzalo vyssie teploty, co ma samozrejme za nasledok neziaduce znizenie EMP v nizkych otackach a tym padom horsi spodok ale zase na druhej strane aj lepsiu stabilitu plnenia a lepsi vyplach na vrchu... myslim ze k ostrej vacke je to idealne, kedze je predpoklad ze to bude vyuzivat skor v hornom pasme otacok
Z toho co jsi tu napsal vyplývá, že pokud neumím postavit nebo naladit turbo, tak tam nacpu podložky a tím ho vlastně celé rozladím, protože výfukové plyny začnou proudit kde se jim to bude hodit. Proč tu regulaci nevyhodíte úplně?
MEZERA A VŮLE JE DÁNA VÝROBCEM,
MAXIMÁLNÍ EMP A TEPLOTA TAKY.
Opravdu si myslíte , že nějaká podložka to přečůrá?
Šlo o tu podlošku ,po které ( se třou ) lopatky regulace . Ne o tři vymezovací položky. Řeč byla o použitém materialu a jeho tepelné odolnosti.
PS. jen objasnění
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp
G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
- subz3ro_tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3307
- Registrován: 18 zář 2007, 08:17
- Bydliště: Žilina
Indi, ale toto je uz obohrata pesnicka - kupujte len originalne vyrobky, lebo vsetky presustruzene statory a podlozky su nahouby a sposobuju pretacanie turbiny........Indi píše: MEZERA A VŮLE JE DÁNA VÝROBCEM,
MAXIMÁLNÍ EMP A TEPLOTA TAKY.
Vedz ze aj ja mam na mojom hybride neoriginalnu podlozku spolu s regulaciou (tie 'distancne podlozky' v mojom prispevku je preklep, jednalo sa o kruzok pod regulaciou) a ver ze taky spodok nema ani VB turbo z fabriky, takze ma vobec nezaujimaju pracovne otacky rotora lebo na vrchu to horsie urcite nebude. Ak sa ti teda jednalo o tuto nepresnost, dakujem za upozornenie.... kazdopadne to co pises v citacii je u hybridnych turbin demagogia a dost zasadna a verim ze ty to vies.
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Nechci to tu zasírat a proto napíši jen tohle a pak už reagovat nebudu.
Do doby než pochopíš jak jednotlivé komponenty fungují a jaký mají význam jejich části, tak si budeš vždy myslet , že je to demagogie.
Já mám taky hybrida a dost věci "neorigo", ale žádné mechanické problémy nemám a např. turbo je v autě cca dva roky.
Každopádně klobouk dolu, že má Žížala čas a nervy na takové experimenty, s PD vačkama.
Do doby než pochopíš jak jednotlivé komponenty fungují a jaký mají význam jejich části, tak si budeš vždy myslet , že je to demagogie.
Já mám taky hybrida a dost věci "neorigo", ale žádné mechanické problémy nemám a např. turbo je v autě cca dva roky.
Každopádně klobouk dolu, že má Žížala čas a nervy na takové experimenty, s PD vačkama.
Audi cab AVF 190kW/518Nm
Seat Alhambra 190PS/420Nm
Audi A4 3.0TDI Q 150kW/450Nm
Seat Alhambra 190PS/420Nm
Audi A4 3.0TDI Q 150kW/450Nm
- subz3ro_tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3307
- Registrován: 18 zář 2007, 08:17
- Bydliště: Žilina
Demagogiu som mal na mysli v zmysle ze podla tejto teorie mozeme rovno zrusit sekundarny trh s turbinami (ale plati to vseobecne), lebo technologicky to nikdy nedosiahne kvalitu originalneho dielu. Je to presne o tom ako naznacujes posledne - ako je technologicky zvladnuty ten modfikovany hardware a ako je ku tomu robeny software a co to potom vydrzi, resp. ako sa s autom zaobchadza. Chce to skusat a skusat kym nieco "vypustis" na trh. Ale to uz je trochu ina 'literatura' a Zizala je odjakziva kapitola sama o sebe ktory ide svojou vlastnou cestou, co si tiez zasluzi respekt presne ako pisesIndi píše:Do doby než pochopíš jak jednotlivé komponenty fungují a jaký mají význam jejich části, tak si budeš vždy myslet , že je to demagogie.
Já mám taky hybrida a dost věci "neorigo", ale žádné mechanické problémy nemám a např. turbo je v autě cca dva roky.
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 541
- Registrován: 25 dub 2011, 21:21
- Bydliště: Karlovy Vary
Počkat počkat, tak teď tomu teda vůbec nerozumim. Jakej trh a kapitola sama pro sebe Normal tady mate graf s vačkou a softem k tý vačce. Tuhle jsem ani nemontoval já, dával jsem tu do "naší" Octy a pak do te Fabie na které to nic neudělalo, ta stále čeká na turbo. Nikdo sem nic už nechce nic vložit, protože je z toho nakonec hádka a narážky na zvládnutí úprav a podobně. Ale jinak děkuju, stále mě to baví
:-@
- subz3ro_tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3307
- Registrován: 18 zář 2007, 08:17
- Bydliště: Žilina
Ved prave.... Presne si to vystihol.nejsem-naivka píše:Nikdo sem nic už nechce nic vložit, protože je z toho nakonec hádka a narážky na zvládnutí úprav a podobně.
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
- subz3ro_tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3307
- Registrován: 18 zář 2007, 08:17
- Bydliště: Žilina
Ja trochu nechapem minimalne polovici tvojich 'konstruktivnych' prispevkov, ale co narobime
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.