Fabia RS ostrá vačka

Toto fórum slouží ke zveřejnění výkonových grafů Vašich vozů.

Moderátoři: šulda, JasteR, Moderátoři

nejsem-naivka
Přispěvovatel
Příspěvky: 541
Registrován: 25 dub 2011, 21:21
Bydliště: Karlovy Vary

Příspěvek od nejsem-naivka »

Věci se mají tak, že je závada na čidle teploty vzduchu, ukazuje nesmysly a tudíž se upustilo od korekce, protože by byla k ničemu. Přesně jak jsem psal korigovaný výkon tam neni, mělo se to napsat hned, sorry. Ale na druhou stranu se stačí na ten graf podívat a zamyslet se, to platí pro Mouchu ;) Vačka tedy ovlivňuje výkon a ví se přesně o kolik, je to v mým i v tomhle grafu. U každého tedy jinak, ale s výkonem to hýbe nahoru. Tahle je od Krejbicha.
Naposledy upravil(a) nejsem-naivka dne 04 led 2012, 16:03, celkem upraveno 1 x.
:-@
moucha
Přispěvovatel
Příspěvky: 601
Registrován: 14 úno 2010, 14:39
Bydliště: Jindřichův Hradec

Příspěvek od moucha »

Díky za vysvětlení, neber to jako rýpání, jenom mi to přišlo divné...
Fabia ATD 74kW Powered by MoraviaTuning
nejsem-naivka
Přispěvovatel
Příspěvky: 541
Registrován: 25 dub 2011, 21:21
Bydliště: Karlovy Vary

Příspěvek od nejsem-naivka »

:)
:-@
Uživatelský avatar
JasteR
Aktivista
Příspěvky: 3295
Registrován: 30 srp 2006, 18:12

Příspěvek od JasteR »

pokud je tam opravdu 230hyb andre tak ten vrsek je luxusni... ale zarazi me ten extremne spatny spodek.. ten odpovida spise 300hp hyb..

..:: Octavia vRS TDI - 210HP @ 476Nm NA PRODEJ !!!
..:: Leon Cupra4 TDI - 270HP @ 580Nm

Obrázek
Uživatelský avatar
Indi
Přispěvovatel
Příspěvky: 462
Registrován: 27 led 2006, 18:54
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Indi »

subz3ro_tdi píše:Ten slaby spodok myslim nie je vecou vacky ale turba..... aj z grafu vidno ze pokial ide RJ s plniacim tlakom turba pod mapou tak je to takmer identicky priebeh vo vsetkych meranych modifikaciach....
Myslim ze som cital na "domacom" fore auta ze Andre pouzil nejake 'special' distancne podlozky pod regulaciu, aby to vydrzalo vyssie teploty, co ma samozrejme za nasledok neziaduce znizenie EMP v nizkych otackach a tym padom horsi spodok ale zase na druhej strane aj lepsiu stabilitu plnenia a lepsi vyplach na vrchu... myslim ze k ostrej vacke je to idealne, kedze je predpoklad ze to bude vyuzivat skor v hornom pasme otacok ;)
Pokud jsi to jen opsal OK, ale takové hovadiny co se tu lidem cpou to je opravdu nářez.

Z toho co jsi tu napsal vyplývá, že pokud neumím postavit nebo naladit turbo, tak tam nacpu podložky a tím ho vlastně celé rozladím, protože výfukové plyny začnou proudit kde se jim to bude hodit. Proč tu regulaci nevyhodíte úplně?

MEZERA A VŮLE JE DÁNA VÝROBCEM,
MAXIMÁLNÍ EMP A TEPLOTA TAKY.

Opravdu si myslíte , že nějaká podložka to přečůrá?
Audi cab AVF 190kW/518Nm
Seat Alhambra 190PS/420Nm
Audi A4 3.0TDI Q 150kW/450Nm
Uživatelský avatar
Thomy
Aktivista
Příspěvky: 1122
Registrován: 11 kvě 2008, 09:00
Bydliště: Benešovsko

Příspěvek od Thomy »

Vzhledem k průběhu by se myslim hodil víc obtok.. A nemuseli by se někam cpát podložky jak řiká Indi. Ale co já vím, třeba to má nějakej vyšší smysl :)
Octavia I ASV
Impreza WRX 195kW
Uživatelský avatar
toby66kw
Aktivista
Příspěvky: 2353
Registrován: 16 bře 2008, 10:35
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od toby66kw »

Indi píše:
subz3ro_tdi píše:Ten slaby spodok myslim nie je vecou vacky ale turba..... aj z grafu vidno ze pokial ide RJ s plniacim tlakom turba pod mapou tak je to takmer identicky priebeh vo vsetkych meranych modifikaciach....
Myslim ze som cital na "domacom" fore auta ze Andre pouzil nejake 'special' distancne podlozky pod regulaciu, aby to vydrzalo vyssie teploty, co ma samozrejme za nasledok neziaduce znizenie EMP v nizkych otackach a tym padom horsi spodok ale zase na druhej strane aj lepsiu stabilitu plnenia a lepsi vyplach na vrchu... myslim ze k ostrej vacke je to idealne, kedze je predpoklad ze to bude vyuzivat skor v hornom pasme otacok ;)
Pokud jsi to jen opsal OK, ale takové hovadiny co se tu lidem cpou to je opravdu nářez.

Z toho co jsi tu napsal vyplývá, že pokud neumím postavit nebo naladit turbo, tak tam nacpu podložky a tím ho vlastně celé rozladím, protože výfukové plyny začnou proudit kde se jim to bude hodit. Proč tu regulaci nevyhodíte úplně?

MEZERA A VŮLE JE DÁNA VÝROBCEM,
MAXIMÁLNÍ EMP A TEPLOTA TAKY.

Opravdu si myslíte , že nějaká podložka to přečůrá?

Šlo o tu podlošku ,po které ( se třou ) lopatky regulace . Ne o tři vymezovací položky. Řeč byla o použitém materialu a jeho tepelné odolnosti.

PS. jen objasnění
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp

G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

Indi píše: MEZERA A VŮLE JE DÁNA VÝROBCEM,
MAXIMÁLNÍ EMP A TEPLOTA TAKY.
Indi, ale toto je uz obohrata pesnicka - kupujte len originalne vyrobky, lebo vsetky presustruzene statory a podlozky su nahouby a sposobuju pretacanie turbiny........
Vedz ze aj ja mam na mojom hybride neoriginalnu podlozku spolu s regulaciou (tie 'distancne podlozky' v mojom prispevku je preklep, jednalo sa o kruzok pod regulaciou) a ver ze taky spodok nema ani VB turbo z fabriky, takze ma vobec nezaujimaju pracovne otacky rotora lebo na vrchu to horsie urcite nebude. Ak sa ti teda jednalo o tuto nepresnost, dakujem za upozornenie.... kazdopadne to co pises v citacii je u hybridnych turbin demagogia a dost zasadna a verim ze ty to vies. ;)
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Uživatelský avatar
Indi
Přispěvovatel
Příspěvky: 462
Registrován: 27 led 2006, 18:54
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Indi »

Nechci to tu zasírat a proto napíši jen tohle a pak už reagovat nebudu.
Do doby než pochopíš jak jednotlivé komponenty fungují a jaký mají význam jejich části, tak si budeš vždy myslet , že je to demagogie.
Já mám taky hybrida a dost věci "neorigo", ale žádné mechanické problémy nemám a např. turbo je v autě cca dva roky.

Každopádně klobouk dolu, že má Žížala čas a nervy na takové experimenty, s PD vačkama.
Audi cab AVF 190kW/518Nm
Seat Alhambra 190PS/420Nm
Audi A4 3.0TDI Q 150kW/450Nm
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

Indi píše:Do doby než pochopíš jak jednotlivé komponenty fungují a jaký mají význam jejich části, tak si budeš vždy myslet , že je to demagogie.
Já mám taky hybrida a dost věci "neorigo", ale žádné mechanické problémy nemám a např. turbo je v autě cca dva roky.
Demagogiu som mal na mysli v zmysle ze podla tejto teorie mozeme rovno zrusit sekundarny trh s turbinami (ale plati to vseobecne), lebo technologicky to nikdy nedosiahne kvalitu originalneho dielu. :) Je to presne o tom ako naznacujes posledne - ako je technologicky zvladnuty ten modfikovany hardware a ako je ku tomu robeny software a co to potom vydrzi, resp. ako sa s autom zaobchadza. Chce to skusat a skusat kym nieco "vypustis" na trh. Ale to uz je trochu ina 'literatura' a Zizala je odjakziva kapitola sama o sebe ktory ide svojou vlastnou cestou, co si tiez zasluzi respekt presne ako pises ;)
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
nejsem-naivka
Přispěvovatel
Příspěvky: 541
Registrován: 25 dub 2011, 21:21
Bydliště: Karlovy Vary

Příspěvek od nejsem-naivka »

Počkat počkat, tak teď tomu teda vůbec nerozumim. Jakej trh a kapitola sama pro sebe (LOL) Normal tady mate graf s vačkou a softem k tý vačce. Tuhle jsem ani nemontoval já, dával jsem tu do "naší" Octy a pak do te Fabie na které to nic neudělalo, ta stále čeká na turbo. Nikdo sem nic už nechce nic vložit, protože je z toho nakonec hádka a narážky na zvládnutí úprav a podobně. Ale jinak děkuju, stále mě to baví ;)
:-@
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

nejsem-naivka píše:Nikdo sem nic už nechce nic vložit, protože je z toho nakonec hádka a narážky na zvládnutí úprav a podobně.
Ved prave.... :( Presne si to vystihol.
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
peug
Přispěvovatel
Příspěvky: 153
Registrován: 10 úno 2009, 14:38
Bydliště: K.Vary

Příspěvek od peug »

subz3ro_tdi trochu nechápu teď to tvoje -Ved prave.... Presne si to vystihol. Protože bych řekl že zrovna ty nejsi moc ukázka toho jak někoho v ladění pochválit (rofl) (rofl)
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

Ja trochu nechapem minimalne polovici tvojich 'konstruktivnych' prispevkov, ale co narobime 8)
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
peug
Přispěvovatel
Příspěvky: 153
Registrován: 10 úno 2009, 14:38
Bydliště: K.Vary

Příspěvek od peug »

V pohodě (LOL)
Odpovědět

Zpět na „Výsledky Vašeho měření - Grafy“