Máslo je hořlavina II.třídy? Tak budeš moct po vytvoření ho*na, když sníš chleba s máslem, s tím pak topit? Nebo to rovnou lifrovat do kamen!elit píše:Tomas-Oaza píše:da se jedit skoro na vsechno co maze a je horlavina II tridy,takze skorem vsechny oleje . ale jiste ti tady par ekologu vynada ale z toho si nesmis nic delat
maslo maze taky...pujde to?? Mam moznost mit z mlekarny za docela dobry koruny
Naco sa da vlastne s dieslom jazdit?
Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři
nemám žádné auto na naftu
No jednou mi maslo na panvi chytlo, tak proc by to na to nemohlo jet? Hm?kartmen píše:Máslo je hořlavina II.třídy? Tak budeš moct po vytvoření ho*na, když sníš chleba s máslem, s tím pak topit? Nebo to rovnou lifrovat do kamen!elit píše:Tomas-Oaza píše:da se jedit skoro na vsechno co maze a je horlavina II tridy,takze skorem vsechny oleje . ale jiste ti tady par ekologu vynada ale z toho si nesmis nic delat
maslo maze taky...pujde to?? Mam moznost mit z mlekarny za docela dobry koruny
VW Passat 3C 2008 BMP
Nebudete tomu věřit pánové, ale i na máslo se jezdit dá, pokud neobsahuje nepřípustně vysoký obsah vody !!! Existují profíci, kteří jezdí na tuhý živočišný tuk !!!! Sám jsem takovou přestavbičku jednoho teréňáku na jednom srazíku v Německu viděl. To už ale nestačí předehřívat filtr nějákym výměníčkem a tak. V nádrži je spirála, která vede od topení, navíc se tomu někdy pomáhá elektricky - tzn. celá nádrž se předehřívá na nějákých 35 - 45 st. C, předehřívá se i celý potrubí až k motoru a tam se to eště extra vyhřívá výměníkem na min. 80 st. C. Pak to ( po úpravě vstřikovačů ) fachčí jak víno !!!
Průser je, když to vypnete a nepropláchnete předtim naftou - to v zimě už za nějákých 5 min. odstávky neodjedeje . Pak máte máslo ne na hlavě, ale v čerpadle
Průser je, když to vypnete a nepropláchnete předtim naftou - to v zimě už za nějákých 5 min. odstávky neodjedeje . Pak máte máslo ne na hlavě, ale v čerpadle
VW BORA 1,9 TDI PD, 96 kW
ako a na co bez upravy?
Zdravim
Tak ako a na co mozem jazdit bez toho aby som poskodil motor a cerpadlo? Nechcem robit ziadne upravy. Len nieco napr olej, petrolej miesat z naftou.... Da sa to? A v akom pomere to mozem spravit?
Mam 1,6 hladky diesel - cerpadlo LUCAS....
Tak ako a na co mozem jazdit bez toho aby som poskodil motor a cerpadlo? Nechcem robit ziadne upravy. Len nieco napr olej, petrolej miesat z naftou.... Da sa to? A v akom pomere to mozem spravit?
Mam 1,6 hladky diesel - cerpadlo LUCAS....
Tak to máš špatný. Pokud máš rotační čerpadlo LUCAS, pak se provoz na rostlinný olej nedoporučuje vůbec. Ani na směs, ani na řádně předehřátý olej. Ostatně ani čerpadla DELPHI či ROTODIESEL nejsou vhodná. Jedině BOSCH řadové či rotační čerpadlo či system PD nebo common-rail. Důvodem je jinak řešená rozdělovací hlava v čerpadlech LUCAS, kteríá je tím pádem velmi náchylná na byť krátkodobé "stržení" olejového filmu resp. naftového, ke kterému může dojít při provozu na hustší palivo než je nafta. A i rostlináč předehřátý na 80 st. C je stále trošku viskoznější než diesel. Pak by se Ti Tvůj LUCAS mohl "kousnout", což se u těhle typů stává dost často !!![/b]
VW BORA 1,9 TDI PD, 96 kW
- Tomas-Oaza
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 420
- Registrován: 24 led 2006, 12:28
- Bydliště: Nikol-City
Tak to je fakt mazecKuba píše: Nebudete tomu věřit pánové, ale i na máslo se jezdit dá, pokud neobsahuje nepřípustně vysoký obsah vody !!! Existují profíci, kteří jezdí na tuhý živočišný tuk !!!! Sám jsem takovou přestavbičku jednoho teréňáku na jednom srazíku v Německu viděl. To už ale nestačí předehřívat filtr nějákym výměníčkem a tak. V nádrži je spirála, která vede od topení, navíc se tomu někdy pomáhá elektricky - tzn. celá nádrž se předehřívá na nějákých 35 - 45 st. C, předehřívá se i celý potrubí až k motoru a tam se to eště extra vyhřívá výměníkem na min. 80 st. C. Pak to ( po úpravě vstřikovačů ) fachčí jak víno !!!
Průser je, když to vypnete a nepropláchnete předtim naftou - to v zimě už za nějákých 5 min. odstávky neodjedeje . Pak máte máslo ne na hlavě, ale v čerpadle
nemám žádné auto na naftu
- Marta.Viky
- Nováček
- Příspěvky: 3
- Registrován: 24 led 2006, 23:31
- Bydliště: Ceske Budejovice
- Tkevlar
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 178
- Registrován: 23 led 2006, 17:29
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Kubo: Ja si myslim, ze system common-rail neni dobry na olej. Vzdyt se rikalo, ze mu nedela dobre ani spatna nafta. Je tam nejaky ten piezo ventil. Jaky odchazi. Je to tak?? DIKKuba píše: Tak to máš špatný. Pokud máš rotační čerpadlo LUCAS, pak se provoz na rostlinný olej nedoporučuje vůbec. Ani na směs, ani na řádně předehřátý olej. Ostatně ani čerpadla DELPHI či ROTODIESEL nejsou vhodná. Jedině BOSCH řadové či rotační čerpadlo či system PD nebo common-rail. Důvodem je jinak řešená rozdělovací hlava v čerpadlech LUCAS, kteríá je tím pádem velmi náchylná na byť krátkodobé "stržení" olejového filmu resp. naftového, ke kterému může dojít při provozu na hustší palivo než je nafta. A i rostlináč předehřátý na 80 st. C je stále trošku viskoznější než diesel. Pak by se Ti Tvůj LUCAS mohl "kousnout", což se u těhle typů stává dost často !!![/b]
AR 155 1.8TS
ex. Fiat Tipo 1.7D
ex. Fiat Tipo 1.7D
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 95
- Registrován: 02 úno 2006, 20:57
- Bydliště: nitra
Asi by to nešlo,ono sa totiž bez emulgátoru nedajú zmiešať.Ja mám bandasky na olej z izobutanolu a keď ju poriadne neodkvapám ,vždy ho nájdem pri vylievaní oleja na spodku.Marta.Viky píše:Mam takovej dotam mohu si opatril nejaky mnozstvi lihu nebo izoprapanolu dalo by se to michat s olejem a s naftou?! Diky za rady
Ďalšia vec je že menované média nemažú a čerpadlo by dostalo na bendžo a vstreky tak isto. julio
Skús poštudovať www.bioauto.sk
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 95
- Registrován: 02 úno 2006, 20:57
- Bydliště: nitra
Kubo: Ja si myslim, ze system common-rail neni dobry na olej. Vzdyt se rikalo, ze mu nedela dobre ani spatna nafta. Je tam nejaky ten piezo ventil. Jaky odchazi. Je to tak?? DIK[/quote]
Ak môžem vyjadriť svoje skúsenosti,tak čo sa môže pokaziť sa vždy aj pokazí.Problémom nie sú trysky ako také ale tá kopa nezmyslov okolo.
Snímač teploty nafty pokiaľ sa prepadom dostatočne v nádrži neochladí odstaví motor,snímač vyskozity odstaví odstaví motor pokiaľ nábeh vyskozity vyhodnotí počítač ako nedostatočný.Chce to špičkového fachmana čo obalamutí riadenie.Osobne som videl 10 valec TOUREG na olej. Úprava bola robená tuším v írsku a fachčí už rok a to už nie je zetor s radovým čerpadlom.julio
Ak môžem vyjadriť svoje skúsenosti,tak čo sa môže pokaziť sa vždy aj pokazí.Problémom nie sú trysky ako také ale tá kopa nezmyslov okolo.
Snímač teploty nafty pokiaľ sa prepadom dostatočne v nádrži neochladí odstaví motor,snímač vyskozity odstaví odstaví motor pokiaľ nábeh vyskozity vyhodnotí počítač ako nedostatočný.Chce to špičkového fachmana čo obalamutí riadenie.Osobne som videl 10 valec TOUREG na olej. Úprava bola robená tuším v írsku a fachčí už rok a to už nie je zetor s radovým čerpadlom.julio
To Tkevlar :
No i common-rail je možný provozovat na rostlináč. Profi firmy v Německu i na tyhle motory dělaj přestavby a daj Ti na to záruku. Pochopitelně jsou to 2-nádržový systémy. Je ale pravda, že pokud si člověk dělá na tyhle motory přestavbu sám, pak by se měl informovat, co ten který system potřebuje. Např některé typy VW PD tj. čerpadlo-tryska ( nebo to byla ještě ta poslední rotační čerpadla??) hlásily poruchu, pokud se předehřívalo palivo - nebo teda rostlináč - na určitou teplotu. I to šlo a jde ošetřit korekcí programu nebo nějákým odporem či tak - jsou na to přesné návody.
No i common-rail je možný provozovat na rostlináč. Profi firmy v Německu i na tyhle motory dělaj přestavby a daj Ti na to záruku. Pochopitelně jsou to 2-nádržový systémy. Je ale pravda, že pokud si člověk dělá na tyhle motory přestavbu sám, pak by se měl informovat, co ten který system potřebuje. Např některé typy VW PD tj. čerpadlo-tryska ( nebo to byla ještě ta poslední rotační čerpadla??) hlásily poruchu, pokud se předehřívalo palivo - nebo teda rostlináč - na určitou teplotu. I to šlo a jde ošetřit korekcí programu nebo nějákým odporem či tak - jsou na to přesné návody.
VW BORA 1,9 TDI PD, 96 kW
To Kuba:
Urcite je sposob ako prekopat commonrail na veg oil no ked som sa sanzil zistit co je k tomu potrebne tazko-tazko.
zatial sa mi nepodarilo dostat k relevantnym info o aplikaciach pre commonrail.
problem okolo elektroniky je aj v tom ze je to system dost nachylny na zmenu viskozity takze udrzat v celej palivovej sustave min 70 stupnov nieje asi jednoduche...respektivne dostupne kity na klasicky diesel pouzit na prestavbu asi nestaci..
dalsia zabava bude urcite to ako sa bude spravat cerpadlo ktore tlaci uz ine tlaky na common raily..
takze ak mas nejake info ako prekopat commonrail..daj vediet
Urcite je sposob ako prekopat commonrail na veg oil no ked som sa sanzil zistit co je k tomu potrebne tazko-tazko.
zatial sa mi nepodarilo dostat k relevantnym info o aplikaciach pre commonrail.
problem okolo elektroniky je aj v tom ze je to system dost nachylny na zmenu viskozity takze udrzat v celej palivovej sustave min 70 stupnov nieje asi jednoduche...respektivne dostupne kity na klasicky diesel pouzit na prestavbu asi nestaci..
dalsia zabava bude urcite to ako sa bude spravat cerpadlo ktore tlaci uz ine tlaky na common raily..
takze ak mas nejake info ako prekopat commonrail..daj vediet