Audi A4 2,7TDI-prosím o zkušenosti!Děkuji

co se jinam nevešlo/nehodilo - ohledně aut

Moderátoři: šulda, Moderátoři

ThrashTheTrash
Aktivista
Příspěvky: 2381
Registrován: 28 kvě 2007, 20:44
Odpovědi: 0

Audi A4 2,7TDI-prosím o zkušenosti!Děkuji

Příspěvek od ThrashTheTrash »

http://www.autocentrumslatina.cz/audi-a ... 61597.html

Prosím vás o nějaké zkušenosti s tímto vozidlem,co servis atd...děkuji :)
mara7518
Přispěvovatel
Příspěvky: 66
Registrován: 19 čer 2008, 11:58
Odpovědi: 0

Příspěvek od mara7518 »

MAM TAKY TENHLE MODEL A STEJNEJ MOTOR...
AUTO V POHODE ALE SERVIS NECO STOJI,ALE JAK SI JEDNOU ZVYKNES NENI CO RESIT:-)
OLEJ 8,2L LONGLIFE,JINAK DESTICKY A TAKOVY TY BEZNY VECI JSOU V POHODE..ODCHAZEJ SACI KLAPKY ALE DAJ SE VYRADIT,JINAK STOJI 10200KC/KS V ORIGINALE..TA CO SI NASEL JE HEZKA ALE NEMA XENONY,COZ ME OSOBNE BY VADILO..ODESLA MI LAMBDA A STALA KOLEM 3000KC ORIGOS..NENI TO NIC HROZNYHO,KDYZ TO NEZANEDBAS JE TO DOBRY AUTO(MISTO ALE NIC MOC,JA JEZDIM SAM TAK TO NERESIM),AKORAD 2,7TDI BEZ CHIPU NEJEDE OD SPODA,JE TO SPIS NA DALNICE NEZ PRO JEZDENI PO OKRESKACH,ALE PO CHIPU NEMAM PROBLEM A JEZDIM DENNE KOLEM KOMINA A SEM SPOKOJENEJ...
ThrashTheTrash
Aktivista
Příspěvky: 2381
Registrován: 28 kvě 2007, 20:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od ThrashTheTrash »

mara7518 píše:MAM TAKY TENHLE MODEL A STEJNEJ MOTOR...
AUTO V POHODE ALE SERVIS NECO STOJI,ALE JAK SI JEDNOU ZVYKNES NENI CO RESIT:-)
OLEJ 8,2L LONGLIFE,JINAK DESTICKY A TAKOVY TY BEZNY VECI JSOU V POHODE..ODCHAZEJ SACI KLAPKY ALE DAJ SE VYRADIT,JINAK STOJI 10200KC/KS V ORIGINALE..TA CO SI NASEL JE HEZKA ALE NEMA XENONY,COZ ME OSOBNE BY VADILO..ODESLA MI LAMBDA A STALA KOLEM 3000KC ORIGOS..NENI TO NIC HROZNYHO,KDYZ TO NEZANEDBAS JE TO DOBRY AUTO(MISTO ALE NIC MOC,JA JEZDIM SAM TAK TO NERESIM),AKORAD 2,7TDI BEZ CHIPU NEJEDE OD SPODA,JE TO SPIS NA DALNICE NEZ PRO JEZDENI PO OKRESKACH,ALE PO CHIPU NEMAM PROBLEM A JEZDIM DENNE KOLEM KOMINA A SEM SPOKOJENEJ...
Děkuji za názor :)
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

Neber to je to vrazda rovnako ako 2.5
ThrashTheTrash
Aktivista
Příspěvky: 2381
Registrován: 28 kvě 2007, 20:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od ThrashTheTrash »

TDI tech píše:Neber to je to vrazda rovnako ako 2.5
Děkuji :-),nemám pražádný zkušenosti,nechám si poradit do mistrů :-)
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14438
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Já jsem pro, svezení paráda, ale měj stranou tak 50-80tis který do toho můžeš jen tak střihnout ;)
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Každý to má jinak, někdo hází prachy do bedny, rulety nebo bordelu, jiný do těchto aut.. :)
nepropadat panice...
Zata S-line
Přispěvovatel
Příspěvky: 224
Registrován: 14 zář 2009, 20:56
Odpovědi: 0
Bydliště: Chomutov

audi

Příspěvek od Zata S-line »

Kup 3.0tdi a mas klid!!!!!
Uživatelský avatar
cippis
Přispěvovatel
Příspěvky: 615
Registrován: 23 led 2006, 21:02
Odpovědi: 0
Bydliště: okolo Prahy

Příspěvek od cippis »

2,7 a 3,0 Tdi konstrukčně příbuzný motory a liší se jen zdvihem.
očekávané náklady´:
servis (8,5 l oleje)
swirl klapky na obou hlavách á 10000,-
může, ale nemusí se vyskytnout rozvodový řetěz ( napínáky), ( motor ven ) cena různá, ale drahá. Tady je na tom něco děláno, ptal bych se proč, jestli to náhodou nemá najeto o 100 tis víc. Některé verze mají řemen!! Zjistit podle VINu
V tvých km může umřít vstřik 5-12 k za ks
Superb 2,0 Tdi DSG Style, A6 3,0 TDI Q S-line, M. Pajero I. 2,5 Td do lesa
ThrashTheTrash
Aktivista
Příspěvky: 2381
Registrován: 28 kvě 2007, 20:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od ThrashTheTrash »

cippis píše:2,7 a 3,0 Tdi konstrukčně příbuzný motory a liší se jen zdvihem.
očekávané náklady´:
servis (8,5 l oleje)
swirl klapky na obou hlavách á 10000,-
může, ale nemusí se vyskytnout rozvodový řetěz ( napínáky), ( motor ven ) cena různá, ale drahá. Tady je na tom něco děláno, ptal bych se proč, jestli to náhodou nemá najeto o 100 tis víc. Některé verze mají řemen!! Zjistit podle VINu
V tvých km může umřít vstřik 5-12 k za ks
Děkuji za informace :)
Biimbo
Aktivista
Příspěvky: 4700
Registrován: 23 úno 2009, 12:03
Odpovědi: 0
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Biimbo »

rozvody jsou na 180 tis km, nevím jak u A4, ale u A6 motor ven nemusí, rozvody jsou zepředu, má to kámoš v A6 v manuálu, náhon na předek, ale lenoch je teda zdárnej, na můj vkus taky poměrně hlučnej, hlavně na volnoběh,má na tom asi 160 tis, průměrná spotřeba asi 7.2 a zatím žádný závady. Ale bez chipu bych s tim jezdit nechtěl. Jo a ještě to mám hrozně krátký kvalty. Jednička tam snad ani není potřeba..
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive


Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Alfons
Přispěvovatel
Příspěvky: 80
Registrován: 15 dub 2011, 09:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od Alfons »

Biimbo: Nepletes si 2,7tdi s 2,5 tdi?? 2,7 ma rozvody ze zadu a motor ven musi.
Biimbo
Aktivista
Příspěvky: 4700
Registrován: 23 úno 2009, 12:03
Odpovědi: 0
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Biimbo »

známej dělá v Audi v Rakousku a říkal že u 2.7 rozvody jsou zepředu a že to není špatná práce.. Já měl taky za to že jsou mezi skříní a motorem dokud mi neřekl tohle..
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive


Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
mara7518
Přispěvovatel
Příspěvky: 66
Registrován: 19 čer 2008, 11:58
Odpovědi: 0

Příspěvek od mara7518 »

Alfons píše:Biimbo: Nepletes si 2,7tdi s 2,5 tdi?? 2,7 ma rozvody ze zadu a motor ven musi.

TO SE TEDA SEREDNE PLETE:-)

2,5TDI MA ROZVODY REMENY ZEPREDU A S 2,7TDI(3,0TDI) MA DVAAPULKA STEJNY JEN TO ZE MAJ TY MOTORY 6VALCU...

JAK UZ BYLO RECENO 2,7TDI A 3,0TDI SOU KONSTRUKCNE STEJNY MOTORY S JINYM ZDVIHEM...
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

rozvody od setrváku, motor ven, krásnej orloj :D

Obrázek
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
Odpovědět

Zpět na „Diskuze o autech“