Prosím vás o nějaké zkušenosti s tímto vozidlem,co servis atd...děkuji

Moderátoři: šulda, Moderátoři
Děkuji za názormara7518 píše:MAM TAKY TENHLE MODEL A STEJNEJ MOTOR...
AUTO V POHODE ALE SERVIS NECO STOJI,ALE JAK SI JEDNOU ZVYKNES NENI CO RESIT:-)
OLEJ 8,2L LONGLIFE,JINAK DESTICKY A TAKOVY TY BEZNY VECI JSOU V POHODE..ODCHAZEJ SACI KLAPKY ALE DAJ SE VYRADIT,JINAK STOJI 10200KC/KS V ORIGINALE..TA CO SI NASEL JE HEZKA ALE NEMA XENONY,COZ ME OSOBNE BY VADILO..ODESLA MI LAMBDA A STALA KOLEM 3000KC ORIGOS..NENI TO NIC HROZNYHO,KDYZ TO NEZANEDBAS JE TO DOBRY AUTO(MISTO ALE NIC MOC,JA JEZDIM SAM TAK TO NERESIM),AKORAD 2,7TDI BEZ CHIPU NEJEDE OD SPODA,JE TO SPIS NA DALNICE NEZ PRO JEZDENI PO OKRESKACH,ALE PO CHIPU NEMAM PROBLEM A JEZDIM DENNE KOLEM KOMINA A SEM SPOKOJENEJ...
Děkuji za informacecippis píše:2,7 a 3,0 Tdi konstrukčně příbuzný motory a liší se jen zdvihem.
očekávané náklady´:
servis (8,5 l oleje)
swirl klapky na obou hlavách á 10000,-
může, ale nemusí se vyskytnout rozvodový řetěz ( napínáky), ( motor ven ) cena různá, ale drahá. Tady je na tom něco děláno, ptal bych se proč, jestli to náhodou nemá najeto o 100 tis víc. Některé verze mají řemen!! Zjistit podle VINu
V tvých km může umřít vstřik 5-12 k za ks
Alfons píše:Biimbo: Nepletes si 2,7tdi s 2,5 tdi?? 2,7 ma rozvody ze zadu a motor ven musi.