Stránka 1 z 5

Chip "na spotřebu"

Napsal: 18 led 2012, 19:36
od tiff
Zdravím, hledal jsem, ale kromě klasických témat o opicích a banánech, případně, že spotřeba pod 6l je super jsem nic nenašel, tak zakládám nové téma.
Snad na mě nebudete křičet :)

Je možné udělat úpravu ŘJ tak, aby měl motor při opravdu nízkém zatížení menší spotřebu?
Když jezdím uplně sériovou OII 77kW, tak při poprdlávání předpisovými rychlostmi a minimem ježdění po městě a po dálnici najedu na nádrž nějakých 1300km, což vychází na něco přes 4l/100km.
Moje Octa s dvoulitrem BKD a chipem od Dieselpoweru se k tomu při stejném stylu jízdy nepřiblíží ani zdaleka. Motor je v pořádku, startuje a jezdí uplně bez problémů a spotřeba je stejná jako u jiných dvoulitrů, tak by mě jen zajímalo, jestli je možné s tím něco udělat úpravou ŘJ, nebo je to motor v tomhle směru na houno a nezbývá mi nic než se s tím smířit.

Napsal: 18 led 2012, 19:43
od Ladas
není nafta nejni výkon takže je to buď a nebo

Napsal: 18 led 2012, 19:53
od tiff
To bych chápal, kdybych na to šlapal, ale když se táhnu jako smrad, tak žádný výkon nevyužívam,přesto si dvoulitr vezme o dost víc.
Oba jsou to čtyřválce skoro stejného objemu, hmotnost je stejná, obutí stejné, jednadevítka nemá šestku ... někde musí být zakopaný pes":)

Napsal: 18 led 2012, 20:02
od Misík
tiff píše:To bych chápal, kdybych na to šlapal, ale když se táhnu jako smrad, tak žádný výkon nevyužívam,přesto si dvoulitr vezme o dost víc.
Oba jsou to čtyřválce skoro stejného objemu, hmotnost je stejná, obutí stejné, jednadevítka nemá šestku ... někde musí být zakopaný pes":)
Co tak v tryskach napr ale je tam toho viacej napr stratovy vykon 6 kvalt prevodovky ale aj isto vacsie turbo a nastup turba atd...

Re: Chip "na spotřebu"

Napsal: 18 led 2012, 20:03
od vilozx6
4 litre? OKTA II ?to je na voľnobeh v garáži? (LOL) naposledy mi bral 4l peugeot 106 - 1,5D (noteeth)

Napsal: 18 led 2012, 20:06
od Ladas
to je fakt za 4 s 77 se to moc nedá rotačku bych ještě věřilale PD :roll:

Napsal: 18 led 2012, 20:08
od turbo kamna power
no já jsem se s 77kw oktou dostal na nějakých 5,2 litru a to byla 6q 4x4 kombi, předokolka liftback by asi o litr míň dala

Re: Chip "na spotřebu"

Napsal: 18 led 2012, 20:10
od Tomas.cz
tiff píše:Zdravím, hledal jsem, ale kromě klasických témat o opicích a banánech, případně, že spotřeba pod 6l je super jsem nic nenašel, tak zakládám nové téma.
Snad na mě nebudete křičet :)

Je možné udělat úpravu ŘJ tak, aby měl motor při opravdu nízkém zatížení menší spotřebu?
Když jezdím uplně sériovou OII 77kW, tak při poprdlávání předpisovými rychlostmi a minimem ježdění po městě a po dálnici najedu na nádrž nějakých 1300km, což vychází na něco přes 4l/100km.
Moje Octa s dvoulitrem BKD a chipem od Dieselpoweru se k tomu při stejném stylu jízdy nepřiblíží ani zdaleka. Motor je v pořádku, startuje a jezdí uplně bez problémů a spotřeba je stejná jako u jiných dvoulitrů, tak by mě jen zajímalo, jestli je možné s tím něco udělat úpravou ŘJ, nebo je to motor v tomhle směru na houno a nezbývá mi nic než se s tím smířit.
A kolik ti ten BKD žere?

Napsal: 18 led 2012, 20:11
od tiff
vilozx6: jezdim hlavně v noci, takže mi nikdo nepřekáží ani nikoho šnečí jízdou nebrzdím, takže v létě najezdím 1300 na nádrž pomalu i když nechci :)

Misík: třecí ztráty v motoru a v převodovce mě napadly, ale že by to udělalo až takový rozdil? Je pravda, že 1.9 hlásí na volnoběh 0.4l/h a dvoulitr 0.7l/h, ale měl jsem za to, že to je to spíš nějaký vrtoch palubáku.
Nový Superb 2.0 103kW mi hlásí klidně jenom 3.6l/100km,, ale s nim jsem zatím nikdy nenajezdil tolik, abych podle tankování zjistil jak moc se to liší od reality.

Napsal: 18 led 2012, 20:14
od tiff
Tomas.cz: s BKD se s vypětím všech sil dostanu na 4.6 a když mě to nebaví, tak kolem 5l. Jinak "normální" jízda je kolem šesti.

Napsal: 18 led 2012, 20:16
od vilozx6
turbo kamna power píše:no já jsem se s 77kw oktou dostal na nějakých 5,2 litru a to byla 6q 4x4 kombi, předokolka liftback by asi o litr míň dala

Tak to klobuk dole na 4x4 taká spotreba.Kamoš na 77kw pod 6l nemá šancu. Sice je rozdiel naša nafta a česká nafta.Kamoši keď natankujú v CZ urobia s plnou nádržou cca 150km viac - detto ked tankujú v Nemecku. :roll:

Napsal: 18 led 2012, 20:20
od kiklop32
No nevim ale kdyz mi jde o spotrebu tak bych si asi takovou motorizaci nekoupil.

Napsal: 18 led 2012, 20:21
od turbo kamna power
vilozx6: samozřejmě je to spotřeba hlavně mimo město při cca 100km/h, dálnice je kolem 6,5 litru a město i přes 8.

Napsal: 18 led 2012, 20:23
od Misík
tiff píše:Tomas.cz: s BKD se s vypětím všech sil dostanu na 4.6 a když mě to nebaví, tak kolem 5l. Jinak "normální" jízda je kolem šesti.
Ja som sa parkrat dostal na 5.2 ale to bola naj spotreba inak okolo 6 L je taka normalna jazda...Mal som aj 12 ;)

Napsal: 18 led 2012, 20:28
od tiff
kiklop32 píše:No nevim ale kdyz mi jde o spotrebu tak bych si asi takovou motorizaci nekoupil.
Já si to taky nekoupil, abych s tim vrtal koleno, ale kdyz už s tim koleno vrtám, přijde mi divný, že si to vezme skoro o litr víc než stejné auto se skoro stejným motorem.
A kdyby se náhodou zjistilo, že je v ŘJ nějaké kurvítko, které zbytečně pálí naftu kvůli emisím, nebo tak něco, nevidím důvod, proč ho neodstranit :)