Stránka 1 z 5
Chip "na spotřebu"
Napsal: 18 led 2012, 19:36
od tiff
Zdravím, hledal jsem, ale kromě klasických témat o opicích a banánech, případně, že spotřeba pod 6l je super jsem nic nenašel, tak zakládám nové téma.
Snad na mě nebudete křičet
Je možné udělat úpravu ŘJ tak, aby měl motor při opravdu nízkém zatížení menší spotřebu?
Když jezdím uplně sériovou OII 77kW, tak při poprdlávání předpisovými rychlostmi a minimem ježdění po městě a po dálnici najedu na nádrž nějakých 1300km, což vychází na něco přes 4l/100km.
Moje Octa s dvoulitrem BKD a chipem od Dieselpoweru se k tomu při stejném stylu jízdy nepřiblíží ani zdaleka. Motor je v pořádku, startuje a jezdí uplně bez problémů a spotřeba je stejná jako u jiných dvoulitrů, tak by mě jen zajímalo, jestli je možné s tím něco udělat úpravou ŘJ, nebo je to motor v tomhle směru na houno a nezbývá mi nic než se s tím smířit.
Napsal: 18 led 2012, 19:43
od Ladas
není nafta nejni výkon takže je to buď a nebo
Napsal: 18 led 2012, 19:53
od tiff
To bych chápal, kdybych na to šlapal, ale když se táhnu jako smrad, tak žádný výkon nevyužívam,přesto si dvoulitr vezme o dost víc.
Oba jsou to čtyřválce skoro stejného objemu, hmotnost je stejná, obutí stejné, jednadevítka nemá šestku ... někde musí být zakopaný pes":)
Napsal: 18 led 2012, 20:02
od Misík
tiff píše:To bych chápal, kdybych na to šlapal, ale když se táhnu jako smrad, tak žádný výkon nevyužívam,přesto si dvoulitr vezme o dost víc.
Oba jsou to čtyřválce skoro stejného objemu, hmotnost je stejná, obutí stejné, jednadevítka nemá šestku ... někde musí být zakopaný pes":)
Co tak v tryskach napr ale je tam toho viacej napr stratovy vykon 6 kvalt prevodovky ale aj isto vacsie turbo a nastup turba atd...
Re: Chip "na spotřebu"
Napsal: 18 led 2012, 20:03
od vilozx6
4 litre? OKTA II ?to je na voľnobeh v garáži?

naposledy mi bral 4l peugeot 106 - 1,5D

Napsal: 18 led 2012, 20:06
od Ladas
to je fakt za 4 s 77 se to moc nedá rotačku bych ještě věřilale PD

Napsal: 18 led 2012, 20:08
od turbo kamna power
no já jsem se s 77kw oktou dostal na nějakých 5,2 litru a to byla 6q 4x4 kombi, předokolka liftback by asi o litr míň dala
Re: Chip "na spotřebu"
Napsal: 18 led 2012, 20:10
od Tomas.cz
tiff píše:Zdravím, hledal jsem, ale kromě klasických témat o opicích a banánech, případně, že spotřeba pod 6l je super jsem nic nenašel, tak zakládám nové téma.
Snad na mě nebudete křičet
Je možné udělat úpravu ŘJ tak, aby měl motor při opravdu nízkém zatížení menší spotřebu?
Když jezdím uplně sériovou OII 77kW, tak při poprdlávání předpisovými rychlostmi a minimem ježdění po městě a po dálnici najedu na nádrž nějakých 1300km, což vychází na něco přes 4l/100km.
Moje Octa s dvoulitrem BKD a chipem od Dieselpoweru se k tomu při stejném stylu jízdy nepřiblíží ani zdaleka. Motor je v pořádku, startuje a jezdí uplně bez problémů a spotřeba je stejná jako u jiných dvoulitrů, tak by mě jen zajímalo, jestli je možné s tím něco udělat úpravou ŘJ, nebo je to motor v tomhle směru na houno a nezbývá mi nic než se s tím smířit.
A kolik ti ten BKD žere?
Napsal: 18 led 2012, 20:11
od tiff
vilozx6: jezdim hlavně v noci, takže mi nikdo nepřekáží ani nikoho šnečí jízdou nebrzdím, takže v létě najezdím 1300 na nádrž pomalu i když nechci
Misík: třecí ztráty v motoru a v převodovce mě napadly, ale že by to udělalo až takový rozdil? Je pravda, že 1.9 hlásí na volnoběh 0.4l/h a dvoulitr 0.7l/h, ale měl jsem za to, že to je to spíš nějaký vrtoch palubáku.
Nový Superb 2.0 103kW mi hlásí klidně jenom 3.6l/100km,, ale s nim jsem zatím nikdy nenajezdil tolik, abych podle tankování zjistil jak moc se to liší od reality.
Napsal: 18 led 2012, 20:14
od tiff
Tomas.cz: s BKD se s vypětím všech sil dostanu na 4.6 a když mě to nebaví, tak kolem 5l. Jinak "normální" jízda je kolem šesti.
Napsal: 18 led 2012, 20:16
od vilozx6
turbo kamna power píše:no já jsem se s 77kw oktou dostal na nějakých 5,2 litru a to byla 6q 4x4 kombi, předokolka liftback by asi o litr míň dala
Tak to klobuk dole na 4x4 taká spotreba.Kamoš na 77kw pod 6l nemá šancu. Sice je rozdiel naša nafta a česká nafta.Kamoši keď natankujú v CZ urobia s plnou nádržou cca 150km viac - detto ked tankujú v Nemecku.

Napsal: 18 led 2012, 20:20
od kiklop32
No nevim ale kdyz mi jde o spotrebu tak bych si asi takovou motorizaci nekoupil.
Napsal: 18 led 2012, 20:21
od turbo kamna power
vilozx6: samozřejmě je to spotřeba hlavně mimo město při cca 100km/h, dálnice je kolem 6,5 litru a město i přes 8.
Napsal: 18 led 2012, 20:23
od Misík
tiff píše:Tomas.cz: s BKD se s vypětím všech sil dostanu na 4.6 a když mě to nebaví, tak kolem 5l. Jinak "normální" jízda je kolem šesti.
Ja som sa parkrat dostal na 5.2 ale to bola naj spotreba inak okolo 6 L je taka normalna jazda...Mal som aj 12

Napsal: 18 led 2012, 20:28
od tiff
kiklop32 píše:No nevim ale kdyz mi jde o spotrebu tak bych si asi takovou motorizaci nekoupil.
Já si to taky nekoupil, abych s tim vrtal koleno, ale kdyz už s tim koleno vrtám, přijde mi divný, že si to vezme skoro o litr víc než stejné auto se skoro stejným motorem.
A kdyby se náhodou zjistilo, že je v ŘJ nějaké kurvítko, které zbytečně pálí naftu kvůli emisím, nebo tak něco, nevidím důvod, proč ho neodstranit
