Turbo BMM za BLS

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
dolar100
Aktivista
Příspěvky: 1147
Registrován: 09 říj 2008, 13:33
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od dolar100 »

fabiátor píše:Nez jsem prechazel u BMM na Race 783 a DT4, jezdil jsem chvili, cca 15tkm, na to original turbo jen s cipem na cca 170HP s DPF. Bez problemu.
dik tak to je fajn info... (noteeth)
Mercdes C cdi
L
Přispěvovatel
Příspěvky: 380
Registrován: 27 zář 2009, 10:15
Bydliště: Přerov

Příspěvek od L »

Mám dotaz k tomuhle tématu. Mám na motoru BLS taky garretta z BMM, EGR i DPF off a nachipováno. Auto jede výborně, ale pořád je co zlepšovat :-). Přemýšlím o tryskách, buď z ARL, nebo Fratelli Bosio, ale napadá mě, jestli to nejsou zbytečně vyhozený peníze - nelimituje mě spíš to malý turbo z BMM, než velikost trysek?
Uživatelský avatar
dolar100
Aktivista
Příspěvky: 1147
Registrován: 09 říj 2008, 13:33
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od dolar100 »

L píše:Mám dotaz k tomuhle tématu. Mám na motoru BLS taky garretta z BMM, EGR i DPF off a nachipováno. Auto jede výborně, ale pořád je co zlepšovat :-). Přemýšlím o tryskách, buď z ARL, nebo Fratelli Bosio, ale napadá mě, jestli to nejsou zbytečně vyhozený peníze - nelimituje mě spíš to malý turbo z BMM, než velikost trysek?
Kolik koni mas? Ale ako pisu hore cca nad 170 treba ine trysky aj turbo, neviem ci BLS nema mansie aj trysky ako BMM....
Mercdes C cdi
L
Přispěvovatel
Příspěvky: 380
Registrován: 27 zář 2009, 10:15
Bydliště: Přerov

Příspěvek od L »

Koně nevím, na brzdu se chystám, ale jede se s tím příjemně. Moc jsme to s chipem nepřeháněli, to turbo podle mě moc na hledání stáda koní není.... Ale subjektivně to nemá žádnej ukrutnej spodek ani vršek, spíš dobrej průběh všude...
Uživatelský avatar
borelli
Přispěvovatel
Příspěvky: 581
Registrován: 01 říj 2007, 09:31

Příspěvek od borelli »

Chci se ujistit, pokud chci do motoru BLS (Octavia 2) dát turbo z BMM (tj. Garrett 1646V), je to toto:

Obrázek

tedy GT1646V / 765261-0007 / 03G 253 010 ?
Octavia 2 08, TDI BLS DPF, ECU úprava TDIfun - EGR off, GT1646V, 324Nm/148 PS
Uživatelský avatar
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34705
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

jo myslím že je
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
borelli
Přispěvovatel
Příspěvky: 581
Registrován: 01 říj 2007, 09:31

Příspěvek od borelli »

Dík Ladasi :) Buggati Vejron nebude mít šanci (crazy)
Octavia 2 08, TDI BLS DPF, ECU úprava TDIfun - EGR off, GT1646V, 324Nm/148 PS
L
Přispěvovatel
Příspěvky: 380
Registrován: 27 zář 2009, 10:15
Bydliště: Přerov

Příspěvek od L »

Jj, neboj, je to ono, pasuje naprosto beze změn. Jediný co budeš potřebovat je přívod a odtok oleje....
DOLPH
Aktivista
Příspěvky: 1259
Registrován: 17 srp 2007, 09:41
Bydliště: frýdek-místek

Příspěvek od DOLPH »

co si myslíte o tady o tom?píšou nový střed,výrobce garrett,ani slovo o repasu,nebo náhradě,ale nějak se mi ta cena nezdá...

http://www.azturbo.cz/cz-detail-961871- ... turba.html
OCT II,2.0 TDi,103KW-BMM
167k/395nm -na pohodu,TDi Fun
Uživatelský avatar
dolar100
Aktivista
Příspěvky: 1147
Registrován: 09 říj 2008, 13:33
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od dolar100 »

L píše:Jj, neboj, je to ono, pasuje naprosto beze změn. Jediný co budeš potřebovat je přívod a odtok oleje....
Tie trubky z BMM ci vyrobit ?
Mercdes C cdi
Fulltank
Aktivista
Příspěvky: 2793
Registrován: 09 pro 2008, 18:15

Příspěvek od Fulltank »

jde oboje lepsi pouzit original
O2 BLS - dpf off, egr pipe KIT by Cin, turbo STG190, PP1043, organika
L
Přispěvovatel
Příspěvky: 380
Registrován: 27 zář 2009, 10:15
Bydliště: Přerov

Příspěvek od L »

Z BMM. Normálně objednat v autorizáku, nestojí moc...
DOLPH
Aktivista
Příspěvky: 1259
Registrován: 17 srp 2007, 09:41
Bydliště: frýdek-místek

Příspěvek od DOLPH »

co si myslíte o tady o tom?píšou nový střed,výrobce garrett,ani slovo o repasu,nebo náhradě,ale nějak se mi ta cena nezdá...

http://www.azturbo.cz/cz-detail-961871- ... turba.html
OCT II,2.0 TDi,103KW-BMM
167k/395nm -na pohodu,TDi Fun
L
Přispěvovatel
Příspěvky: 380
Registrován: 27 zář 2009, 10:15
Bydliště: Přerov

Příspěvek od L »

A k čemu ti bude střed turba? Ty máš 1646 po smrti a potřebuješ ho repasovat?
Uživatelský avatar
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34705
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

mám celý starší 100% BMM turbo i s přívodem a odtokem kdyžtak SZ
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“