S3 8P 2,0TFSI BHZ, 485PS 537NM

Toto fórum slouží ke zveřejnění výkonových grafů Vašich vozů.

Moderátoři: šulda, JasteR, Moderátoři

PROFITUNER
Přispěvovatel
Příspěvky: 250
Registrován: 15 črc 2007, 17:59
Bydliště: Kežmarok
Kontaktovat uživatele:

S3 8P 2,0TFSI BHZ, 485PS 537NM

Příspěvek od PROFITUNER »

Na spestrenie jeden benzinovy graf :)
Je to bezpecna uprava, auto sa pouziva kazdy den. Na lepsej ventilacii s vyssim EGT odmerane cez 500PS, no chybalo tomu uz palivo.
Pre zaujimavost aj video z merania.
http://www.youtube.com/watch?v=06OamRtN ... jpg2_1.jpg[/img]
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

Pekna praca. ;) Keby sa to turbo nafuklo tak o 1000-1500 otacok skor, tak to nema chybu. Takto by som povedal ze na denne pouzitie je to skor kompromisne riesenie.... ale ako druhe auto do rodiny to beriem (noteeth)
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
PROFITUNER
Přispěvovatel
Příspěvky: 250
Registrován: 15 črc 2007, 17:59
Bydliště: Kežmarok
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PROFITUNER »

subz3ro_tdi píše:Pekna praca. ;) Keby sa to turbo nafuklo tak o 1000-1500 otacok skor, tak to nema chybu. Takto by som povedal ze na denne pouzitie je to skor kompromisne riesenie.... ale ako druhe auto do rodiny to beriem (noteeth)
Je to vec zvyku, jedno je vyhoda, ze do tych 4000tis otacok,to nie je uplne hluche, ako napr. 1,8T s velkou turbinou a da sa s tym pekne jazdit. Vykon je od 4000, na vyssich prevodoch sa to nafukne uz od 3500, do 7500, teda min 3500 otacok je rozsah . Realny vyuzitelny vykon vo väcsom rozsahu nema ani naj. diesel, len je potrebne sa preorientovat na ine otacky. Ale v podstate s tebou suhlasim, budu sa realizovat este dlasie upravy a ich cielom bude posunut nastup aspon o 600 otacok. Na druhej strane je to riesene tak,za ta turbina ma rezervu do 580PS, napriek tomu,ze je to GTX,ten nastup od 2500 otacok je nerealny.
Samozrejme nebudem komentovat spotrebu, no posledny dlhy vylet nas normalnou jazdou celkom prekvapil priemerkou 8,6L. Pri palbach je to aj cez 30L.
V kazdom pripade je celkom naujimave to porovnavat s inymi autami.
Uživatelský avatar
Branislav Farkaš
Přispěvovatel
Příspěvky: 645
Registrován: 14 lis 2008, 15:07
Bydliště: Banská Bystrica,SK

Příspěvek od Branislav Farkaš »

Ivo, dúfam, že prídeš opáčiť S3 ku aj do kopca. To budem mať asi problém držať s tebou krok. (wallbash) Zopár Evolution a Imprez by si mohol nasrať. Pekné údaje.
Ibiza Cupra 6L-predaná
Ibiza AFN,237PS/480Nm,Powered by BH-predaná-rozbitá
BMW 330D touring 302PS/700Nm Powered by BH-predaný-rozbitý
PREDÁVAM TURBÁ 00421905520092 LACNO
Uživatelský avatar
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2863
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

subz3ro_tdi píše:Pekna praca. ;) Keby sa to turbo nafuklo tak o 1000-1500 otacok skor, tak to nema chybu. Takto by som povedal ze na denne pouzitie je to skor kompromisne riesenie.... ale ako druhe auto do rodiny to beriem (noteeth)
(rofl) ja sa z teba raz dostim (rofl)
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

toefuk píše: (rofl) ja sa z teba raz dostim (rofl)
Mas pravdu, ak to po sebe citam, nie je to moc zrozumitelne vyjadrenie :roll:
Upresnim....
@Ivo: je to paradna robota, klobuk dolu, clovek by nepovedal co sa da z 2-litrovej 4-valcovej kubatury vydolovat za vykon... nebyt toho vykonoveho vypadku v nizsich otackach (keby sa podarilo udrzat seriove hodnoty), asi by to nemalo konkurenciu - takto je to oproti serii nieco za nieco, tak som myslel tu kompromisnost ;) Dufam ze je to uz jasnejsie.....
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Uživatelský avatar
Thomy
Aktivista
Příspěvky: 1122
Registrován: 11 kvě 2008, 09:00
Bydliště: Benešovsko

Příspěvek od Thomy »

Jaké jsou úpravy? Turbo, IC, vstřiky?
Octavia I ASV
Impreza WRX 195kW
Uživatelský avatar
marena tdi
Aktivista
Příspěvky: 3597
Registrován: 02 dub 2009, 09:39
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od marena tdi »

krasna prace chlapi.
Audi A3 Sportback 1.9 PD BXE 186 ps , sw TDI FUN , TSB 220 Turbosport , exhaust by Marena
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

Trochu som pogooglil a nasiel jeden podobny (polsky) projekt kde je vidno to co spomina Ivan, ze turbo sa nafukne (zhruba o 500 ot.) skor ako zmeraju valce na MAHA nastup krutiaceho momentu....
Takisto je vidno ze pri pouziti vacsieho turba (K04 vymenena za GT3076) je zrejme principialne problem dosiahnut spravne mnozstvo/teplotu vyf.plynov, ten priebeh je velmi podobny...
http://www.racingforum.pl/lofiversion/i ... 92786.html
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10028
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Mazec..... Má to sice trochu "japonskou" charakteristiku, ale hodnoty až neuvěřitelné.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Uživatelský avatar
Indi
Přispěvovatel
Příspěvky: 462
Registrován: 27 led 2006, 18:54
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Indi »

subz3ro_tdi píše:Trochu som pogooglil a nasiel jeden podobny (polsky) projekt kde je vidno to co spomina Ivan, ze turbo sa nafukne (zhruba o 500 ot.) skor ako zmeraju valce na MAHA nastup krutiaceho momentu....
Takisto je vidno ze pri pouziti vacsieho turba (K04 vymenena za GT3076) je zrejme principialne problem dosiahnut spravne mnozstvo/teplotu vyf.plynov, ten priebeh je velmi podobny...
http://www.racingforum.pl/lofiversion/i ... 92786.html
Ty jsi to trefil, až na to že to není podobný, ale totožný projekt. Stačí si důkladně prohlédnout fotky.
Není nic na tom, že si nechá někdo postavit auto, ale vydávat to za svůj výtvor a ještě se tím veřejně chlubit je humus .
Navíc ten motor není serie, je celý přestavěný(ojnice,ventily,kanály,atd.) jelikož by to serie nepobrala.
Kolik ta přestavba v polsku stála?
Audi cab AVF 190kW/518Nm
Seat Alhambra 190PS/420Nm
Audi A4 3.0TDI Q 150kW/450Nm
PROFITUNER
Přispěvovatel
Příspěvky: 250
Registrován: 15 črc 2007, 17:59
Bydliště: Kežmarok
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PROFITUNER »

Indi, ale si trafil poriadne vedla.
Tak teda po poriadku. Ta S3 je konkretne moja a mam ju od roku 2007.
Preslo vsetkymi moznymi upravami od K04 az po terajsiu GTX30. Uz v roku 2010, ked malo 450PS som jazdil s tym autom pol sezony do vrchu, kym nas nezasiahli povodne.
Na projekte sme spolupracovali viacere firmy, konkretne Profituning, Unitronic a Compsport. Dost casu sme tomu venovali spolocne, lebo sme dobri priatelia.
Cielom bolo nie len rozpravat o 500 2,0TFSI,no ho aj realne postavit.
Nikde sa nedocitas, na ziadnom fore, ze to auta staviala jedna tuningova firma a to netvrdim ani ja. Kazdy ma to tom projekte svoje zasluhy. Rovnaky hardware setup sme mali dokonca postaveny aj na motorovej brzde v Kanade. No, od zaciatku to bol hlavne moj projekt.
TU vsak plati zasada viac hlav,viac rozumu. Dufam, ze mi prepacite, ze nedokzazem perfektne zvarat, byt super mechanikom a nie som "kutil" na vsetko. No ludi, co dokazu robit vsetko a najlepsie na svete mozme hladat asi iba tu.
No hlasky, ako zobrat kopu penazi, dat si postavit niekde auto a chvalit sa tym si vyprosujem!!!!!
Uživatelský avatar
Indi
Přispěvovatel
Příspěvky: 462
Registrován: 27 led 2006, 18:54
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Indi »

Vedle jsem se netrefil a ty to víš nejlíp, navíc dělat ze sebe technického chudáka je ubohá výmluva.
Když už z lidí děláte blbce, tak se máte alespoň domluvit.
Poláci tam jasně píšou, že auto bylo stavěno na zakázku, pro tuningovou firmu a taky nic o společném projektu. Zajímalo by mě kolik SK tuningových firem si nechalo u nich stavět černou S3. Děláte z lidí blbce díky mediální bublině.
Toto je napsáno pod videem: performance by Profituning.sk
O nějaké spolupráci ani slovo, stačilo hned napsat, že na tom někdo dělal HW a neřeknu půl slova. Každopádně když vám to lidi žerou, tak do toho.
Hlavně že Profituning na vzestupu své kariéry mediálně kopal do ABC tunig, že jsou to podvodníci.
Audi cab AVF 190kW/518Nm
Seat Alhambra 190PS/420Nm
Audi A4 3.0TDI Q 150kW/450Nm
PROFITUNER
Přispěvovatel
Příspěvky: 250
Registrován: 15 črc 2007, 17:59
Bydliště: Kežmarok
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PROFITUNER »

Trafil si sa uplne vedla! Skus sa pozriet na nas facebook tam to mas aj napisane v podakovani. Tiez som sem napisal,ze bolo odmeranych cez 500PS. Tu fakt neide o to kto ma "väcsieho", ale o konecny vysledok, no to ty asi nikdy nepochopis, ze niektory ludia a firmy si mozu navzajom aj pomahat, nie len sa ohovarta medzi sebou. No to je vec inteligencie. A poprosim ta, neporovnavaj ma s nejaky ABC, to je uz naozaj trapne.
Uživatelský avatar
cupra
Aktivista
Příspěvky: 1330
Registrován: 25 bře 2007, 07:47
Bydliště: Nemšova,SK

Příspěvek od cupra »

INDI,prepac...ale dokazes dakedy pochvalit aj pracu konkurencie?vies ze sa vsetci navzajom pozname...kazdy mame svoju povahu...tak naco prikladat drevo do ohna...vies sam ze vzdy je prijemnejsie sa na zraze stretnut a pokecat,a nie sa obchadzat...sem tam sa treba aj zdrzat a nepisat nic... ;)
BMW 330 XD 300 HP 650 NM chip by DONUZO(D-racing.sk)sprint soft 330+hp 700+Nm
Odpovědět

Zpět na „Výsledky Vašeho měření - Grafy“