Kde je nejlevnejsi B100 v okoli Prahy (do 30km)?
Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři
-
- Aktivista
- Příspěvky: 4192
- Registrován: 13 lis 2010, 18:11
- Bydliště: Netolice, největší prdel v republice
to mi dělá taky ale žhavičky fungujou všchnyradluk píše:Sikin
Jelikoz je to primy vstrik, ktery v lete nepotrebuje zhavicky, takze zhaveni to asi nebude... U komurkace oblak bileho dymu tesne po startu spis indikuje aspon jednu spatnou zhavicku.
Passat AVF 96kw
GIII 1Z 66kw + s764, kat off, egr off, TA
felda 1.3 BMM 95 LPG
GIII 1Z 66kw + s764, kat off, egr off, TA
felda 1.3 BMM 95 LPG
no prave nav ic kamos rikal,ze by to treba muselo bezet na 3 valce a to vcera poprve,ale tak na 3 sekundy. No ja udelam jednoducou vec. kamos mi da to stare cidlo co vytahl zmerim odpory pri ruznych teplotach porovnam s tim co mam v aute a s oporem co je v parametrech cidla. nebudu zkouset pokus omyl za 500 kc.Jarda S. píše:to mi dělá taky ale žhavičky fungujou všchnyradluk píše:Sikin
Jelikoz je to primy vstrik, ktery v lete nepotrebuje zhavicky, takze zhaveni to asi nebude... U komurkace oblak bileho dymu tesne po startu spis indikuje aspon jednu spatnou zhavicku.
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
Jarda S.
No a nebo tento jev znaci blizici se konec zhavicek , ono to treba par mesicu podymuje pri startu a pak kleknou z niceho nic
Pokud mas nove zhavice, tak spis horsi vstrikovace (mozna zakarbonovane?).
No a nebo tento jev znaci blizici se konec zhavicek , ono to treba par mesicu podymuje pri startu a pak kleknou z niceho nic
Pokud mas nove zhavice, tak spis horsi vstrikovace (mozna zakarbonovane?).
Naposledy upravil(a) radluk dne 04 úno 2012, 13:40, celkem upraveno 1 x.
je -15 CR startuje kdyz je v top stavu bez zhaveni do -10.radluk píše:Sikin
Nevim co resis, u tveho primeho vstriku neres nejake zhavice, ty jsou tam pro teploty pod 0°C a to jeste kdo vi, zda i tak zhavi. Primy vstrik musi chytat na drc bez zhaveni. Pokud nechyta, neni to zhavenim, problem je nekde jinde (tlaky v hajzlu, spatne vstriky, blby predvstrik, atp)
jinak by nemely zadne diesel v tehle mrazech problemy se startem
jo a neplet si drc s TDI a JTD. JTD ma nekolik otacek na vytvreni vysokyho tlaku aby chytlo.
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
ja vim. v lete to startuje okamzite aj kdyz nenacham zhasnout kontrolky a dotlacit podavacku. proste otocim a jedu. Na ten dym sem dneska kamos divala rikal,ze je spis domodra,takze zhavice asi ne a teda spis turbo nakonec. je zajimavy,ze to dela jen zastudena v lete aj v zime. ale turbo tlaci maximalni tlak a vule jsou vpohode a olej to nebere vubec nedolival sem nikdy behem roku.
Jo jeste otazka. laboroval sem v lete s tema palivakama daval tam kvuli oleji ten nejelvensji mam palivak na predkomurku a ne pro primi vstrik. myslel jsem,ze to je stejny kdyz to pasuje na prirubu,ale kamos mi rikal neco o prepoustaku nebo co. ze ten filtr je 3x levnejsi protoze tam nema neco co ten pro CR jo a proto to taky startuje kapec hur. normalni JTD je tak 2-3 otacka ja mival kolem 5 nekdy kdyz melo naladu tak min,ale spis vic. muze na to ten filitr ted mit vliv?
Jo jeste otazka. laboroval sem v lete s tema palivakama daval tam kvuli oleji ten nejelvensji mam palivak na predkomurku a ne pro primi vstrik. myslel jsem,ze to je stejny kdyz to pasuje na prirubu,ale kamos mi rikal neco o prepoustaku nebo co. ze ten filtr je 3x levnejsi protoze tam nema neco co ten pro CR jo a proto to taky startuje kapec hur. normalni JTD je tak 2-3 otacka ja mival kolem 5 nekdy kdyz melo naladu tak min,ale spis vic. muze na to ten filitr ted mit vliv?
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
jo huli proste jak je to studeny pri teprlote vody dejme tomu pod 30 stupnu.
toc idlo stejne nejak nemuzu vytahnout musle bych domontovat vic veci,tak an to kaslu beztak je dobry
toc idlo stejne nejak nemuzu vytahnout musle bych domontovat vic veci,tak an to kaslu beztak je dobry
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm