Chyba mechanika??????

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Jarda 85
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 26 led 2012, 18:52

Chyba mechanika??????

Příspěvek od Jarda 85 »

Prosím pomoc.Stalo se mi,že se mi urvala řemenice u olej.čerpadla tudíž to přestalo mazat a přidřel se mi motor.Oprava mě stála 24tis.(výbrus) Není to ani půl roku a začalo tam něco klapat.Bral jsem to jako chybu mechanika který to opravoval tak jsem mu to dal jako reklamaci.Řekl mi,že odešel jeden válec tím že se vysypalo ložisko a nějaký čep,že to bylo nějakým tlakem,ale já vůbec nevím co tím myslí protože tomu samozřejmě nerozumím.Můžete mi prosím někdo poradit co se vlastně stalo a jestli to byla jeho chyba když je to opět přidřený?Díky za odpověď . :?
Jarda 85
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 26 led 2012, 18:52

Příspěvek od Jarda 85 »

Začalo mi hrozně klepat v motoru,otáčky šly dolů,klepání bylo čím dál tím víc vetší.Žádná kontrolka se při tom nerožla.Při rozebrání mi mechanik řekl že se nějakým tlakem něčeho na něco :o vysypalo ložisko,ale nevím jaky protože tomu nerozumím a taky že odešel nějakej čep a tím se zničil jeden vále :? a že to musí znovu na výbrus nebo novej motor .
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Vypadá to, že při první opravě se jedno ložisko /ojniční/chytlo ,a byl načnutý ojniční čep a pak to zaklepalo a lehlo..Výbrusem jestli nemyslel přebrus čepu kliky anebo se něco stalo na pístním čepu a je rýha ve válci..A když je takový problém s mazáním, je předpoklad, že se tohle může stát..Je spíš divné, že motor trochu předtím nepoklepával...
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34705
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

jaký motor jaký auto
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
dav55
Aktivista
Příspěvky: 1268
Registrován: 20 zář 2006, 20:59
Bydliště: Frydek-Mistek

Příspěvek od dav55 »

nevim, ale 24 za go motoru, se mi nezda. nevime co je to za motor, ale mnohdy se nelze vlest do teto ceny jen za dily. kdyz pist stoji tak 5.
Jarda 85
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 26 led 2012, 18:52

Příspěvek od Jarda 85 »

Zdravím.Tak je to opel astra 1.7 DTI motor ISUZU r.v. 1999 nebo 2000 ale to si nejsem jistej.Poprvé,když to opravoval tak tam dělal rozvody,řemen,těsnění motoru a hlavy,gufero přední a zadní,šálky,generátor impulzů,brus kliky,měnil olejový filtr a olej.Ještě je tam napsaný nějaký anál,ale to asi z autem nemá nic společnýho (crazy) (asi nějakyý dokumenty k tomu)
Roman 101
Aktivista
Příspěvky: 1530
Registrován: 05 pro 2008, 19:13

Příspěvek od Roman 101 »

Hodně levný mechanik ten tě šetřil.

Za mě přikláním se k druhému motoru
dav55
Aktivista
Příspěvky: 1268
Registrován: 20 zář 2006, 20:59
Bydliště: Frydek-Mistek

Příspěvek od dav55 »

spise to riknul a doufal ze to bude ok.
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 8913
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

Pokud jde o motor Y17DT 55kw tak ten má i v TISu připomínku že se při rozvodech musí kolečko olejové přetáhnout

Problém: Olejové čerpadlo - Pohon olejového čerpadla se v provozu uvolňuje
Modely: Motory: Možnosti:
Astra-G 2000...2005,Corsa-C 2001...2005,Meriva 2004...2005,Astra-H 2004...2005 Y17DT| Y17DTL| Z17DTL,Y17DT| Y17DTL| Z17DTH,Y17DT| Z17DTH,Z17DTL| Z17DTH Žádné
Reklamace: Někdy se může stát, že se během provozu motoru uvolní hnací kolo olejového čerpadla. To má ve většině případů za důsledek přeskakování ozubeného řemene. Ve velice výjimečných případech může dojít k poškození motoru.
Příčina: Nepřípustné přesazení kola olejového čerpadla během montáže v motorárně.
Výroba: Zavedení doplňkové kontrolní operace v motorárně. Provádí se 100% kontrola následujících operací: - přesazení kola olejového čerpadla k rozvodovému řemenu. - vzdálenost upevňovací matice ke konci hřídele Dále byl zvýšen utahovací moment kola náhonu olejového čerpadla na 60 Nm - do čísla motoru: 11806070 (prosinec 2004).

Náprava:
Motor se v případě poškození musí opravit podle rozsahu škody.
Upozorňujeme, že utahovací moment kola náhonu olejového čerpadla byl
zvýšen na 60 Nm.
Postup utahování: Kolo náhonu olejového čerpadla utáhněte na 60 Nm a
počkejte 60 sekund (minimálně se musí počkat 30 sekund). Kolo náhonu
olejového čerpadla potom znovu uvolněte a utáhněte na 60 Nm.
Ohledně úhrady nákladů kontaktujte technickou externí službu.

Pozor: Při výměně motoru nebo hlavy válců se všechny měněné díly
společně s olejovým čerpadlem musí poslat do sběrného centra dílů
v záruce.
Náhrada času na přistavení vozidla na pracoviště se provádí podle
směrnic na úhradu nákladů v rámci garance.
Funkční skupina: J - Motor
Reklamační skupina: 11 - Volný nebo se uvolňuje
Chybový kód: Žádné
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
Jarda 85
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 26 led 2012, 18:52

Příspěvek od Jarda 85 »

Prosím vás máte nějaké tipy na náhradní díly na Opel Astra 1.7 DTi r.v.- 1999 nebo 2000 motor ISUZU hlavně motorové části.Na konec to byla klika,takže mechanik za to nemohl.Teď hledám klikovou hřídel pokud možno novou.
Uživatelský avatar
ROMEK
Aktivista
Příspěvky: 5462
Registrován: 03 dub 2006, 19:53
Odpovědi: 1
Bydliště: SK Záhorie

Příspěvek od ROMEK »

Jarda 85 píše:Prosím vás máte nějaké tipy na náhradní díly na Opel Astra 1.7 DTi r.v.- 1999 nebo 2000 motor ISUZU hlavně motorové části.Na konec to byla klika,takže mechanik za to nemohl.Teď hledám klikovou hřídel pokud možno novou.
vyser sa na to a radši zežeň druhý funkčný motor kdo ví co tam je zas chytené
Honda CR-V, Peugeot Partner, Škoda 1000MB DELUXE
Jarda 85
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 26 led 2012, 18:52

Příspěvek od Jarda 85 »

No jo kámo,ale kde na to mám pořád brát love?Nová klika stojí kolem 6 tis. Takže to asi spravím a budu doufat,že to vydrží,než seženu jinou káru a kupce na starou. (wallbash)
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 8913
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

no ale celej motor se dá kolem 12000 tis sehnat tady dáš 6 za klikovku něco za šály něco za práci něco za těsnění a složíš to a ono to bude přidřený nahoře a za 2 měsíce to děláš znovu. Já bych šel taky do jinýho motoru
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
dav55
Aktivista
Příspěvky: 1268
Registrován: 20 zář 2006, 20:59
Bydliště: Frydek-Mistek

Příspěvek od dav55 »

klika nejde opravit?
Uživatelský avatar
ROMEK
Aktivista
Příspěvky: 5462
Registrován: 03 dub 2006, 19:53
Odpovědi: 1
Bydliště: SK Záhorie

Příspěvek od ROMEK »

všetko sa dá spraviť ale je to lotéria. Jardo mal si si spočitať kolko by vyšla oprava motoru a prišiel by si na to že lepšie je zohnat funkčný polomotor. Jak sem ti napísal bude to lotéria a týchto motorov isuzu je jak maku tak si to dobre rozmysli ;)
Honda CR-V, Peugeot Partner, Škoda 1000MB DELUXE
Odpovědět

Zpět na „Ostatní technika bez rozlišení značky“