Chyba mechanika??????

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Jarda 85
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 26 led 2012, 18:52

Chyba mechanika??????

Příspěvek od Jarda 85 »

Prosím pomoc.Stalo se mi,že se mi urvala řemenice u olej.čerpadla tudíž to přestalo mazat a přidřel se mi motor.Oprava mě stála 24tis.(výbrus) Není to ani půl roku a začalo tam něco klapat.Bral jsem to jako chybu mechanika který to opravoval tak jsem mu to dal jako reklamaci.Řekl mi,že odešel jeden válec tím že se vysypalo ložisko a nějaký čep,že to bylo nějakým tlakem,ale já vůbec nevím co tím myslí protože tomu samozřejmě nerozumím.Můžete mi prosím někdo poradit co se vlastně stalo a jestli to byla jeho chyba když je to opět přidřený?Díky za odpověď . :?
Jarda 85
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 26 led 2012, 18:52

Příspěvek od Jarda 85 »

Začalo mi hrozně klepat v motoru,otáčky šly dolů,klepání bylo čím dál tím víc vetší.Žádná kontrolka se při tom nerožla.Při rozebrání mi mechanik řekl že se nějakým tlakem něčeho na něco :o vysypalo ložisko,ale nevím jaky protože tomu nerozumím a taky že odešel nějakej čep a tím se zničil jeden vále :? a že to musí znovu na výbrus nebo novej motor .
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Vypadá to, že při první opravě se jedno ložisko /ojniční/chytlo ,a byl načnutý ojniční čep a pak to zaklepalo a lehlo..Výbrusem jestli nemyslel přebrus čepu kliky anebo se něco stalo na pístním čepu a je rýha ve válci..A když je takový problém s mazáním, je předpoklad, že se tohle může stát..Je spíš divné, že motor trochu předtím nepoklepával...
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34705
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

jaký motor jaký auto
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower