Chyba mechanika??????
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Chyba mechanika??????
Prosím pomoc.Stalo se mi,že se mi urvala řemenice u olej.čerpadla tudíž to přestalo mazat a přidřel se mi motor.Oprava mě stála 24tis.(výbrus) Není to ani půl roku a začalo tam něco klapat.Bral jsem to jako chybu mechanika který to opravoval tak jsem mu to dal jako reklamaci.Řekl mi,že odešel jeden válec tím že se vysypalo ložisko a nějaký čep,že to bylo nějakým tlakem,ale já vůbec nevím co tím myslí protože tomu samozřejmě nerozumím.Můžete mi prosím někdo poradit co se vlastně stalo a jestli to byla jeho chyba když je to opět přidřený?Díky za odpověď .
Začalo mi hrozně klepat v motoru,otáčky šly dolů,klepání bylo čím dál tím víc vetší.Žádná kontrolka se při tom nerožla.Při rozebrání mi mechanik řekl že se nějakým tlakem něčeho na něco vysypalo ložisko,ale nevím jaky protože tomu nerozumím a taky že odešel nějakej čep a tím se zničil jeden vále a že to musí znovu na výbrus nebo novej motor .
Vypadá to, že při první opravě se jedno ložisko /ojniční/chytlo ,a byl načnutý ojniční čep a pak to zaklepalo a lehlo..Výbrusem jestli nemyslel přebrus čepu kliky anebo se něco stalo na pístním čepu a je rýha ve válci..A když je takový problém s mazáním, je předpoklad, že se tohle může stát..Je spíš divné, že motor trochu předtím nepoklepával...
nepropadat panice...
Zdravím.Tak je to opel astra 1.7 DTI motor ISUZU r.v. 1999 nebo 2000 ale to si nejsem jistej.Poprvé,když to opravoval tak tam dělal rozvody,řemen,těsnění motoru a hlavy,gufero přední a zadní,šálky,generátor impulzů,brus kliky,měnil olejový filtr a olej.Ještě je tam napsaný nějaký anál,ale to asi z autem nemá nic společnýho (asi nějakyý dokumenty k tomu)
Pokud jde o motor Y17DT 55kw tak ten má i v TISu připomínku že se při rozvodech musí kolečko olejové přetáhnout
Problém: Olejové čerpadlo - Pohon olejového čerpadla se v provozu uvolňuje
Modely: Motory: Možnosti:
Astra-G 2000...2005,Corsa-C 2001...2005,Meriva 2004...2005,Astra-H 2004...2005 Y17DT| Y17DTL| Z17DTL,Y17DT| Y17DTL| Z17DTH,Y17DT| Z17DTH,Z17DTL| Z17DTH Žádné
Reklamace: Někdy se může stát, že se během provozu motoru uvolní hnací kolo olejového čerpadla. To má ve většině případů za důsledek přeskakování ozubeného řemene. Ve velice výjimečných případech může dojít k poškození motoru.
Příčina: Nepřípustné přesazení kola olejového čerpadla během montáže v motorárně.
Výroba: Zavedení doplňkové kontrolní operace v motorárně. Provádí se 100% kontrola následujících operací: - přesazení kola olejového čerpadla k rozvodovému řemenu. - vzdálenost upevňovací matice ke konci hřídele Dále byl zvýšen utahovací moment kola náhonu olejového čerpadla na 60 Nm - do čísla motoru: 11806070 (prosinec 2004).
Náprava:
Motor se v případě poškození musí opravit podle rozsahu škody.
Upozorňujeme, že utahovací moment kola náhonu olejového čerpadla byl
zvýšen na 60 Nm.
Postup utahování: Kolo náhonu olejového čerpadla utáhněte na 60 Nm a
počkejte 60 sekund (minimálně se musí počkat 30 sekund). Kolo náhonu
olejového čerpadla potom znovu uvolněte a utáhněte na 60 Nm.
Ohledně úhrady nákladů kontaktujte technickou externí službu.
Pozor: Při výměně motoru nebo hlavy válců se všechny měněné díly
společně s olejovým čerpadlem musí poslat do sběrného centra dílů
v záruce.
Náhrada času na přistavení vozidla na pracoviště se provádí podle
směrnic na úhradu nákladů v rámci garance.
Funkční skupina: J - Motor
Reklamační skupina: 11 - Volný nebo se uvolňuje
Chybový kód: Žádné
Problém: Olejové čerpadlo - Pohon olejového čerpadla se v provozu uvolňuje
Modely: Motory: Možnosti:
Astra-G 2000...2005,Corsa-C 2001...2005,Meriva 2004...2005,Astra-H 2004...2005 Y17DT| Y17DTL| Z17DTL,Y17DT| Y17DTL| Z17DTH,Y17DT| Z17DTH,Z17DTL| Z17DTH Žádné
Reklamace: Někdy se může stát, že se během provozu motoru uvolní hnací kolo olejového čerpadla. To má ve většině případů za důsledek přeskakování ozubeného řemene. Ve velice výjimečných případech může dojít k poškození motoru.
Příčina: Nepřípustné přesazení kola olejového čerpadla během montáže v motorárně.
Výroba: Zavedení doplňkové kontrolní operace v motorárně. Provádí se 100% kontrola následujících operací: - přesazení kola olejového čerpadla k rozvodovému řemenu. - vzdálenost upevňovací matice ke konci hřídele Dále byl zvýšen utahovací moment kola náhonu olejového čerpadla na 60 Nm - do čísla motoru: 11806070 (prosinec 2004).
Náprava:
Motor se v případě poškození musí opravit podle rozsahu škody.
Upozorňujeme, že utahovací moment kola náhonu olejového čerpadla byl
zvýšen na 60 Nm.
Postup utahování: Kolo náhonu olejového čerpadla utáhněte na 60 Nm a
počkejte 60 sekund (minimálně se musí počkat 30 sekund). Kolo náhonu
olejového čerpadla potom znovu uvolněte a utáhněte na 60 Nm.
Ohledně úhrady nákladů kontaktujte technickou externí službu.
Pozor: Při výměně motoru nebo hlavy válců se všechny měněné díly
společně s olejovým čerpadlem musí poslat do sběrného centra dílů
v záruce.
Náhrada času na přistavení vozidla na pracoviště se provádí podle
směrnic na úhradu nákladů v rámci garance.
Funkční skupina: J - Motor
Reklamační skupina: 11 - Volný nebo se uvolňuje
Chybový kód: Žádné
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
vyser sa na to a radši zežeň druhý funkčný motor kdo ví co tam je zas chytenéJarda 85 píše:Prosím vás máte nějaké tipy na náhradní díly na Opel Astra 1.7 DTi r.v.- 1999 nebo 2000 motor ISUZU hlavně motorové části.Na konec to byla klika,takže mechanik za to nemohl.Teď hledám klikovou hřídel pokud možno novou.
Honda CR-V, Peugeot Partner, Škoda 1000MB DELUXE