Přestavba VW GOLF IV 4x4 1.9tdi

akce a srazy dieselpoweráků

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Milik607
Přispěvovatel
Příspěvky: 428
Registrován: 03 úno 2009, 19:07
Bydliště: Jihlava

Přestavba VW GOLF IV 4x4 1.9tdi

Příspěvek od Milik607 »

Zdravím všechny tady na dieselpower fóru. Chci si splnit sen,a udělat si z golfa IV 4motion maketku závodního auta. Plánované úpravy....montáž rámu,sportovní sedačky,komplet vytrhat všude tapec,předělat přístrojovku podle golfa kit car,pásy,bezpečnostní nádrž......sportovní podvozek,větší a silnější brzdy,z nějakého koncernového vozu,zvýšit výkon motoru,a nějak si pohrát s pohonem. Chtěl bych z toho udělat plnohodnotnou 4x4. Zatím se nejvíce přikláním k motoru 1.9tdi afn. mám ho v G3 a neměnil bych,každý mě od PD odrazuje. Další věcí je to,že bych do toho chtěl dát asi automat protože bych chtěl nějak udělat řazení pádly pod volant. Poradíte mi tu někdo,jak to udělat všechno abych s tím mohl v pohodě dělat stk? Popřípadě máte někdo s něčím takovým co na tom chci dělat zkušenosti? Předem děkuji za každý názor i radu.
Uživatelský avatar
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10231
Registrován: 16 říj 2007, 23:18

Příspěvek od TDI tech »

1, Dat generacne starsi motor do G4 je hlupost.
2. Dostat rotacku na slusny vykon je financne niekde inde ako ked si zozenies 96kW alebo 110kW TDI PD ASZ/ARL.
3, A vysvetli mi ako chces prejst cez STK s ramom vo vnutry auta??? Ved ked mas ram uz ani nemozes zostat na riadnych SPZ, ale musis mat so zelenymi pismenami, aby si sa mohol presuvat medzi RZ po verjenych komunikaciach. Teda aspon v SR je to tak.
4, Na zavodne ucely je najlepsie prerobit ulozenie motora na pozdlzne a narvat tam riadne sekvecnu robotizovanu prevodovku. Ty to sice chces na efekt, tak moznoze by si tam nejako priecne ulozenu prevodovku DSG dostal, v mechanike by to az taky problem nebol ale kto da dohromady elektroniku?
5, Predavas dom??? Pretoze si nemysli ze to vybavis za 2000eur :kol1:
Drzim palce ;)
Milik607
Přispěvovatel
Příspěvky: 428
Registrován: 03 úno 2009, 19:07
Bydliště: Jihlava

Příspěvek od Milik607 »

já nechci dávat ten starsi motor do G4, do těch prvních čtyřkovejch golfů dávali motory co byli v trojkách. já mám motor AFN 81kw a ten je i ve čtyřkovejch golfech.....
Jinak o těch rámech jsem slyšel,že kdo má auto jen třeba na hobby rally tak že s tím stk normalně dělají,ale fakt nevím jakým způsobem.....
Uživatelský avatar
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

do G4 se dával motor AHF, je to sice taky rotačka 81kw jako AFN, ale je to o generaci novější motor a má řadu odlišností od původního ;) nevím jaký máš výkonový požadavky, ale na zvyšování výkonu je opravdu vhodnější PD 96/110 kw

Nevím, jestli sis na to vybral vhodné auto. Možná kdyby sis koupil Evo nebo STI, tak už máš skoro závoďák v sérii, stačí vykuchat... Nebo jestli trváš na koncernu a naftě, tak co spíš Audi A4 1.9TDI Quattro? Má lépe řešený pohon všech kol (stálá 4x4 s mezinápravovým diffem torsen), oproti golfu, kde je haldex. Sice můžeš z golfa udělat stálou 4x4 tím, že bude haldex zabírat stále, ale není to plnohodnotné řešení. To by jsi tam musel dát převodovku s diffem z WRC, což by byla finanční sebevražda.
A ten automat nebo DSG bych taky ještě rozmyslel, manuál je manuál (a to nemyslím z hlediska zábavy nebo funkčnosti, ale z hlediska ceny a spolehlivosti)
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Milik607
Přispěvovatel
Příspěvky: 428
Registrován: 03 úno 2009, 19:07
Bydliště: Jihlava

Příspěvek od Milik607 »

No jako je to všechno pravda. Ono je to těžký všechno..protože hodně úprav bych na silnici vůbec nedostal. Ta převodovka dsg to je taky nic....aby to bylo jako wrc,muselo by to jít přes spojku a ne přes olej,tam je všude prodleva a stejně by se to tomu ani trošku nepodobalo.....a na nějaký brutální průjezdy zatáčkama se může rovnou zapomenout,natož rychlejší rozjezdy......doufám,že si to rozmyslím,a vykašlu se na to.... :-)
Uživatelský avatar
nogis
Aktivista
Příspěvky: 3535
Registrován: 29 led 2008, 19:32
Bydliště:

Re: Přestavba VW GOLF IV 4x4 1.9tdi

Příspěvek od nogis »

Neber to špatně, ale s tvými znalostmi a názory je tento projekt něco naprosto nereálného. Je to akorát škoda peněz. ;)
VW Passat B8 variant R-line, CUAA 218kW/591Nm
aron11
Nováček
Příspěvky: 1
Registrován: 24 říj 2014, 12:44

Příspěvek od aron11 »

Na zavodne ucely je najlepsie prerobit ulozenie motora na pozdlzne a narvat tam riadne sekvecnu robotizovanu prevodovku. Ty to sice chces na efekt, tak moznoze by si tam nejako priecne ulozenu prevodovku DSG dostal, v mechanike by to az taky problem nebol ale kto da dohromady elektroniku?
Download high quality 600-199 free exam dumps dumps to prepare and pass IBM with oracle certification dumps certification.
Odpovědět

Zpět na „Akce/Srazy“