Prestavba Renault Clio 1.9 D
Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři
- ozi
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 141
- Registrován: 26 úno 2007, 08:30
- Bydliště: Topolcany, Nitra, Slovenska Republika
- Kontaktovat uživatele:
Prestavba Renault Clio 1.9 D
DAmy a pani, zopar obrazkov z mojej prestavby Renaultu Clio 1.9 D, mozno budu pre vas zdrojom inspiracie a privitam kazdu radu od vas.
http://juraj.ozabal.googlepages.com/clio
http://juraj.ozabal.googlepages.com/clio
Clio 1991 1.9 D Lucas CAV od 15.4.2007 2x Peveko, oventrop Afriso Flow Control, vymenniky Alu 24 a 30 dosiek, nafta v nerez 25 l, manualne ovladanie spinacov ventilov
- ozi
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 141
- Registrován: 26 úno 2007, 08:30
- Bydliště: Topolcany, Nitra, Slovenska Republika
- Kontaktovat uživatele:
ja som si tiez myslel ze tam sa to nebude dat napchat, ale ked som dal prec zdvihak a dal dolu ten kryt plastovy co je pod stieracmi je tam dost miesta aj na vymennik aj na filter, co nakonieco vidiet na fotkach, len treba vrtat diery do plechu medzi motorovym priestorom a priestorom kde je ventilator a ostrekovac
Clio 1991 1.9 D Lucas CAV od 15.4.2007 2x Peveko, oventrop Afriso Flow Control, vymenniky Alu 24 a 30 dosiek, nafta v nerez 25 l, manualne ovladanie spinacov ventilov
Mě se to taky líbí. Jen jsem si všiml, že spousta lidí dost podceňuje nebo úplně ignoruje dodatečnou tepelnou izolaci potrubí, filtru a výměníků. Nezdá se to, ale spousta "stupínků" tepla se tím ušetří. Já jsem zabalil do izolace i vstřikovací čerpadlo a vstřikovací trubičky. Aby mi ani stupínek neutekl.
VW T4, 2,5 TDI, r.v. 01, tři nádrže (jedna orig nafta, dvě na olej), tři výměníky - před čerpadlem, před filtrem a za nádrží. Najeto cca 160 tis km na olej všeho druhu (RO, použ. friťák, atd...)
- ozi
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 141
- Registrován: 26 úno 2007, 08:30
- Bydliště: Topolcany, Nitra, Slovenska Republika
- Kontaktovat uživatele:
KUK chcel by som sa spytat, ako si zapojil vymennik co pises ze mas za nadrzou ? natiahol si odpredu vodnu hadicu ?KUK píše:Mě se to taky líbí. Jen jsem si všiml, že spousta lidí dost podceňuje nebo úplně ignoruje dodatečnou tepelnou izolaci potrubí, filtru a výměníků. Nezdá se to, ale spousta "stupínků" tepla se tím ušetří. Já jsem zabalil do izolace i vstřikovací čerpadlo a vstřikovací trubičky. Aby mi ani stupínek neutekl.
Naposledy upravil(a) ozi dne 01 bře 2007, 22:29, celkem upraveno 1 x.
Clio 1991 1.9 D Lucas CAV od 15.4.2007 2x Peveko, oventrop Afriso Flow Control, vymenniky Alu 24 a 30 dosiek, nafta v nerez 25 l, manualne ovladanie spinacov ventilov
- ozi
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 141
- Registrován: 26 úno 2007, 08:30
- Bydliště: Topolcany, Nitra, Slovenska Republika
- Kontaktovat uživatele:
ano izolovat planujem po celkovom zapojeni, myslim ze by to teraz zavadzalom inak mam v plane potom zaizolovat aj priestor kde bude vymennik a filter umiestneny...vid fotky, chcem to uzatvorit tak aby ani ventilator netahal tadial vzduch, len z druhej stranyKUK píše:Mě se to taky líbí. Jen jsem si všiml, že spousta lidí dost podceňuje nebo úplně ignoruje dodatečnou tepelnou izolaci potrubí, filtru a výměníků. Nezdá se to, ale spousta "stupínků" tepla se tím ušetří. Já jsem zabalil do izolace i vstřikovací čerpadlo a vstřikovací trubičky. Aby mi ani stupínek neutekl.
Clio 1991 1.9 D Lucas CAV od 15.4.2007 2x Peveko, oventrop Afriso Flow Control, vymenniky Alu 24 a 30 dosiek, nafta v nerez 25 l, manualne ovladanie spinacov ventilov
Ne, jednoduše jsem do výměníku zapojil teplou zpátečku, tak že mi ve výměníku jde studený olej z nádrže proti teplému oleji co se vrací z motoru do nádrže.KUK chcel by som sa spytat, ako si zapojil vymennik co pises ze mas za nadrzou ? natiahol si odpredu vodnu hadicu ?
VW T4, 2,5 TDI, r.v. 01, tři nádrže (jedna orig nafta, dvě na olej), tři výměníky - před čerpadlem, před filtrem a za nádrží. Najeto cca 160 tis km na olej všeho druhu (RO, použ. friťák, atd...)
No, tak uplně přesně to není. Ten teplý olej sice nějaké teplo předá ve výměníku studenému oleji, ale i tak se do nádrže dostane ještě dost teplý. V nádrži to mám vymyšlené tak, že trubička s teplou zpátečkou mi končí kousek (asi 3cm) nad sací trubičkou. Takže okolí těhle dvou trubiček se mi díky přítoku teplého oleje zpátečkou brzo solidně ohřeje, takže sací trubička mi vlastně saje už ten teplý olej, bez bublin (ty jdou nahoru), přesto že zbytek oleje v nádrži je ještě studený. Připadá mi to užitečnější než zpátečku šlusnout, protože v nádrži pak máš pořád studený olej. V zimě je z toho med nebo sádlo, podle toho na co jezdíš a to se blbě tlačí hadicema
VW T4, 2,5 TDI, r.v. 01, tři nádrže (jedna orig nafta, dvě na olej), tři výměníky - před čerpadlem, před filtrem a za nádrží. Najeto cca 160 tis km na olej všeho druhu (RO, použ. friťák, atd...)
- ozi
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 141
- Registrován: 26 úno 2007, 08:30
- Bydliště: Topolcany, Nitra, Slovenska Republika
- Kontaktovat uživatele:
vdaka za vysvetlenie, jeto uzitocna vec, rozmyslam ako to ja mam spravit s tou mojou spiatockou, ako opisujes ma to vyhody ze to zohrieva olej v nadzi ale bojim sa kontaminacie . ..ked sa dostane nafta do oleja je to ok, ale ked ide olej do nafty to je horsie, ked budem startovat tak mozem mojmu Lucasovi uskodit......ale napada ma kombinacia OVENTROP a aj dalsi ventil na spiatocku, ktory otvorim len ak pojdem spolahlivo na olej a zavriem pred preplachom....asi prilis komplikovane, resp ma to niekto tak uz zapojene ?
Naposledy upravil(a) ozi dne 03 bře 2007, 22:52, celkem upraveno 1 x.
Clio 1991 1.9 D Lucas CAV od 15.4.2007 2x Peveko, oventrop Afriso Flow Control, vymenniky Alu 24 a 30 dosiek, nafta v nerez 25 l, manualne ovladanie spinacov ventilov
Mám dva 3 cest ventily a zapojil som to tak že vypínač v polohe 1 mi spína olej a krátky okruh cez oventrop a keď zapnem polohu 2 tak sa mi otvorí ventil 2 a ide mi teplý olej do nádrže s olejom, teraz som zapojil ešte jeden vypínač na preplach naftou, keď dám do polohy 0 tak idem na naftu ale cez oventrop na krátko lebo nemám 4 hadicu na spiatočku do prídavnej nádrže. No a tento nový vypínač na preplach keď zapnem tak mi otvorý ventil na spiatočke do olejovej nádrže keď idem na naftu. Zapojil som to včera tak ešte neviem ako dlho ho mám nechať otvorený, aby mi celá nafta neušla do oleja. Musím to odsledovať.
Ford Mondeo 1,8TD Lucas, 50:50 čistý+použitý RO,štart nafta, prestavba VT, oventrop,2x3cest ventil od 7/2006 po 10000km LUCAS KO, Lucas po GO 10000km 50:50 v zime , Posledných 10000km 100% olej