Kdo by dokázal toto postavit

akce a srazy dieselpoweráků

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Milik607
Přispěvovatel
Příspěvky: 428
Registrován: 03 úno 2009, 19:07
Bydliště: Jihlava

Příspěvek od Milik607 »

co jsem četl,tak vlek má 500kg a celková hmotnost je 2000kg já myslel že passat bude mít tažný aspon na dvě tuny
Uživatelský avatar
Martin Kanňuch
Přispěvovatel
Příspěvky: 352
Registrován: 15 lis 2007, 14:58
Bydliště: Košice

Příspěvek od Martin Kanňuch »

Passat b5 ma 1700kg na brzdeny prives ak zozenies jednoosi vlek tak stym kludne mozes tahat ten ma samotny asi 300kg.
VW Passat variant 1.9 Tdi AFN - KW var.1, Jednohmota zotrvak + HDS, brzdy 312x25/269x22, dva IC ako 2,5 Tdi,turbo VB, EGR off, KAT off
Land rover Defender 110 SW
TK
Přispěvovatel
Příspěvky: 380
Registrován: 24 led 2010, 21:35
Bydliště: Praha

Příspěvek od TK »

Milik607 píše:co jsem četl,tak vlek má 500kg a celková hmotnost je 2000kg já myslel že passat bude mít tažný aspon na dvě tuny
Kamaráde ty mi dáváš. Pojedeš na soutěž pašíkem a nářadí, phm, kola a další vybavení pošleš asi PPLkou, nebo to povezou mechanici v baťohu vlakem (rofl)
Uživatelský avatar
CATDAVID
Aktivista
Příspěvky: 1104
Registrován: 16 kvě 2007, 21:38
Bydliště: Olomouc-Litovel

Příspěvek od CATDAVID »

Tohle je komedie :D
GII-PD 96kw -drobnosti +soft TDIFUN 293ps/525Nm,
TEL: 603742155
EMAIL: cat.david@seznam.cz
Milik607
Přispěvovatel
Příspěvky: 428
Registrován: 03 úno 2009, 19:07
Bydliště: Jihlava

Příspěvek od Milik607 »

:P začátky jsou krušný no
Uživatelský avatar
CATDAVID
Aktivista
Příspěvky: 1104
Registrován: 16 kvě 2007, 21:38
Bydliště: Olomouc-Litovel

Příspěvek od CATDAVID »

Hele ti poradim ,Huml má možná ještě GIII TDI na okruhy,foto najdeš v sekci ,akce a srazy -LE BRNO 2009.Bylo to na prodej,tak kup hotové auto sežeň si na VW clubu papíry s autem ,přehoď značky a můžeš jezdit po cestě jak oživot,když tě chytnou dostaneš flastr,když něco uděláš,tak se na tebe pojišťovna vykašle a jseš v prd.
Druhá možnost je si koupit od geriiho vw golf 4 kitcar TDI. :D
Nedávno taky prodával Čajíček fabii 4x4tdi,ale ta je už fuč.
Ještě bych ti mohl prodat golfa,ale já osobně si myslím,že si znás děláš cecky. :lol2:
GII-PD 96kw -drobnosti +soft TDIFUN 293ps/525Nm,
TEL: 603742155
EMAIL: cat.david@seznam.cz
TK
Přispěvovatel
Příspěvky: 380
Registrován: 24 led 2010, 21:35
Bydliště: Praha

Příspěvek od TK »

Pokud to chceš pojmout takhle, tak poměr finance a zážitek bude o hov... Pokud máš finance, tak si pronajmi nějaké auto na hobbyrally od teamu, který v tom už umí chodit a dál nešpekuluj a užij si to. Jinak tě to bude stát spoustu peněz a výsledek bude 0 a až na to příjdeš tak si budeš drbat hlavu a budeš si říkat co jsi si mohl užít za peníze, které jsi vyhodil z okna.
Uživatelský avatar
CATDAVID
Aktivista
Příspěvky: 1104
Registrován: 16 kvě 2007, 21:38
Bydliště: Olomouc-Litovel

Příspěvek od CATDAVID »

Milik607 píše::P začátky jsou krušný no
Můžu se zeptat kolik je ti let a co studuješ?
GII-PD 96kw -drobnosti +soft TDIFUN 293ps/525Nm,
TEL: 603742155
EMAIL: cat.david@seznam.cz
Milik607
Přispěvovatel
Příspěvky: 428
Registrován: 03 úno 2009, 19:07
Bydliště: Jihlava

Příspěvek od Milik607 »

To máš taky pravdu...no uviím časem,jak to bude s penězma atd...to je dneska nejdůležitější....jinak to s tím přihlášením už mě asi přešlo,protože by to byl fakt asi problém a hlavně nákladný
Milik607
Přispěvovatel
Příspěvky: 428
Registrován: 03 úno 2009, 19:07
Bydliště: Jihlava

Příspěvek od Milik607 »

Studoval jsem střední obor autotronik a dělám výškový práce při stavbě bioplynových stanic,je mi 22 :P :P :P :P :P
Uživatelský avatar
CATDAVID
Aktivista
Příspěvky: 1104
Registrován: 16 kvě 2007, 21:38
Bydliště: Olomouc-Litovel

Příspěvek od CATDAVID »

Tak začni šetřit. (rofl)
Podle těch plánů jsem myslel,že jseš aspoň ve vládě. ;)
GII-PD 96kw -drobnosti +soft TDIFUN 293ps/525Nm,
TEL: 603742155
EMAIL: cat.david@seznam.cz
Milik607
Přispěvovatel
Příspěvky: 428
Registrován: 03 úno 2009, 19:07
Bydliště: Jihlava

Příspěvek od Milik607 »

tak já ted prvně řeším možnosti,abych vůbec věděl jak to jde či nejde atd...teprve se do všeho dostávám a dřív jsem si myslel že je to jednodužší, ale pan Král mi trošku ve všem udělal jasno za což mu děkuju. Já si totiž do dnešní doby myslel,že když si nechám udělat rám od renomovaný firmy nebo od někoho kdo na to dá certifikát,že to dostanu přes stk a do papírů ale ono je to všechno úplně obráceně.....je to u nás všechno na hovno....
TK
Přispěvovatel
Příspěvky: 380
Registrován: 24 led 2010, 21:35
Bydliště: Praha

Příspěvek od TK »

Milik607 píše:tak já ted prvně řeším možnosti,abych vůbec věděl jak to jde či nejde atd...teprve se do všeho dostávám a dřív jsem si myslel že je to jednodužší, ale pan Král mi trošku ve všem udělal jasno za což mu děkuju. Já si totiž do dnešní doby myslel,že když si nechám udělat rám od renomovaný firmy nebo od někoho kdo na to dá certifikát,že to dostanu přes stk a do papírů ale ono je to všechno úplně obráceně.....je to u nás všechno na hovno....
Ono to neni na ho... Jak by jsi se tvářil na to, že by ti nějaký pošuk s vyrámovaným autem praštil do auta tvé manželky a ona díky absenci deformačních zón a jiné tuhosti karoserie toho auta tu nehodu nepřežila. Není všechno jen černobílé. Nebo naopak, že by jsi jel v takovém autě na nákup někde to přehnal a tvoje manželka by si jí vyšila o rám, tak nešťastně, že by v tom autě zůstala. O tom je třeba i stavba závodního auta. Nemužeš se řídit jen tím, že to auto má být rychlé, ale také musíš řešit spoustu okolností, které by mohli nastat. A to se týká bezpečnosti, nebo spolehlivosti auta.
Milik607
Přispěvovatel
Příspěvky: 428
Registrován: 03 úno 2009, 19:07
Bydliště: Jihlava

Příspěvek od Milik607 »

Tohle všechno chápu a taky to mám na mysli,souhlasím s tebou plně....každá věc má to svý prostě,závodní auto to je jak zbraň....záleží kdo to má v rukou.....pravda je že pilot nebo řidič auta nejni vždy pánem situace a na to člověk musí stále myslet.....to samý,lidi na rally. někdo stojí tam kde má a pokaždý se najde dement kterej musí bejt prostě někde jinde než ostatní a první auto vylitne a je po něm.........takovejhle člověk by to rally neměl ani sledovat z obyvaku
TK
Přispěvovatel
Příspěvky: 380
Registrován: 24 led 2010, 21:35
Bydliště: Praha

Příspěvek od TK »

S bezpečností diváků na rally je to vůbec na ho... Můj kamarád a bývalý závodník Roman Siegel šel 100 m od trati a dostal kolem, které upadlo Karlu Trojanovi a skončil se zlomenou páteří v nemocnici. Při tak extrémní záležitosti jako je rally není divák v bezpečí snad nikdy.
Odpovědět

Zpět na „Akce/Srazy“