Octavia AHF

Toto fórum slouží ke zveřejnění výkonových grafů Vašich vozů.

Moderátoři: šulda, JasteR, Moderátoři

Uživatelský avatar
cin
Aktivista
Příspěvky: 1582
Registrován: 27 led 2010, 15:42
Bydliště: jihlavsko

Octavia AHF

Příspěvek od cin »

Obrázek

Octavia AHF 1,9 TDI vyladeno TDI Fun :worthy:
PP 764, sani ASZ, GT1749 VB, FMIC, C cidlo, EGR off
Bez koure :)
O1 ASZ - 200 ps 436 Nm SW TDI Fun HW Marena TDI
Jawa 250 - 559
Zetor 25A
Uživatelský avatar
toby66kw
Aktivista
Příspěvky: 2353
Registrován: 16 bře 2008, 10:35
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od toby66kw »

Na 10mm hlavu 1A , ale s tím FMIC , je škoda nedat 12mm :roll:
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp

G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
Uživatelský avatar
marena tdi
Aktivista
Příspěvky: 3597
Registrován: 02 dub 2009, 09:39
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od marena tdi »

toby66kw píše:Na 10mm hlavu 1A , ale s tím FMIC , je škoda nedat 12mm :roll:
mozna se CIN hecne a zainvestuje :D
Audi A3 Sportback 1.9 PD BXE 186 ps , sw TDI FUN , TSB 220 Turbosport , exhaust by Marena
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
Uživatelský avatar
luigi5
Přispěvovatel
Příspěvky: 387
Registrován: 26 črc 2011, 12:56
Bydliště: Wien
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od luigi5 »

moc pekny gratuluju ti k povedenymu autu!!!
Az budu mit nasetrino po skole tak se taky bude konat nasteva u marena tdi s VBckem, sanim, pp764, 6 kvaltem atd.
To co dela ma hlavu a patu!
O1 TDi ASZ V/RS, RECARO, AP -40mm, 17'' Spider 205/50 Michelin PA4, 18'' Fondmetal 9rr 225/40 Michelin PS3, R32 brakes --OFF
BMW 330D E90 Mpaket 170kw M57TÜ2, ST XTA -65, 19'' M3 225/35+255/30 Goodyear EA2, 17'' Mpaket 225/45 Goodyear UGP2 --ON
Uživatelský avatar
cin
Aktivista
Příspěvky: 1582
Registrován: 27 led 2010, 15:42
Bydliště: jihlavsko

Příspěvek od cin »

luigi5 píše:moc pekny gratuluju ti k povedenymu autu!!!
Az budu mit nasetrino po skole tak se taky bude konat nasteva u marena tdi s VBckem, sanim, pp764, 6 kvaltem atd.
To co dela ma hlavu a patu!
Moc diky, Marenu muzu ti ho jen doporucit, plus doplnim ze jednani se zakaznikem 1A, a dalsi dnes vzacna vlastnost ze rad pomuze ci poradi i kdyz vi ze za to nic nebude, to v JIhlave to bylo jiny - tady mas auto, hlavne zaplat, vypadni a uz se navracej a neotravuj
O1 ASZ - 200 ps 436 Nm SW TDI Fun HW Marena TDI
Jawa 250 - 559
Zetor 25A
Uživatelský avatar
cin
Aktivista
Příspěvky: 1582
Registrován: 27 led 2010, 15:42
Bydliště: jihlavsko

Příspěvek od cin »

marena tdi píše:
toby66kw píše:Na 10mm hlavu 1A , ale s tím FMIC , je škoda nedat 12mm :roll:
mozna se CIN hecne a zainvestuje :D
otazka je jestli se za tech 5-6 koni navic vyplati vysolit nejmin 15 000 :?
O1 ASZ - 200 ps 436 Nm SW TDI Fun HW Marena TDI
Jawa 250 - 559
Zetor 25A
Uživatelský avatar
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34705
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

pěkný IC je třeba vím to také (noteeth)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
TDIfun
Aktivista
Příspěvky: 1995
Registrován: 06 říj 2008, 20:15
Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TDIfun »

cin píše:
marena tdi píše:
toby66kw píše:Na 10mm hlavu 1A , ale s tím FMIC , je škoda nedat 12mm :roll:
mozna se CIN hecne a zainvestuje :D
otazka je jestli se za tech 5-6 koni navic vyplati vysolit nejmin 15 000 :?
Pri dobre konstalaci hvezd a pokud mu to bude chutnat, 200 by treba bylo, ale to by pak uz nemusel snaset dlouze ten tvuj starej spodek, (noteeth) myslim motoru (noteeth)
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
Uživatelský avatar
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7023
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Zdarila prace Obrázek

A co poresit rovnou i ten spodek? ;)
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Uživatelský avatar
cin
Aktivista
Příspěvky: 1582
Registrován: 27 led 2010, 15:42
Bydliště: jihlavsko

Příspěvek od cin »

Forest píše:Zdarila prace Obrázek

A co poresit rovnou i ten spodek? ;)
otazka je kolik takova prestavba obnasi penez a materialu, zatim jsem vic nez spokojenej, ale vzdycky je co zlepsovat ;)
O1 ASZ - 200 ps 436 Nm SW TDI Fun HW Marena TDI
Jawa 250 - 559
Zetor 25A
Uživatelský avatar
cin
Aktivista
Příspěvky: 1582
Registrován: 27 led 2010, 15:42
Bydliště: jihlavsko

Příspěvek od cin »

TDIfun píše:
cin píše:
marena tdi píše: mozna se CIN hecne a zainvestuje :D
otazka je jestli se za tech 5-6 koni navic vyplati vysolit nejmin 15 000 :?
Pri dobre konstalaci hvezd a pokud mu to bude chutnat, 200 by treba bylo, ale to by pak uz nemusel snaset dlouze ten tvuj starej spodek, (noteeth) myslim motoru (noteeth)
a to jako myslis ze kdyby se dala ta 12, tak s toho dostanes 200 kobyl? :?
a ten spodek nevim, asi si zatim necham ten svuj starej :D
O1 ASZ - 200 ps 436 Nm SW TDI Fun HW Marena TDI
Jawa 250 - 559
Zetor 25A
Uživatelský avatar
TDIfun
Aktivista
Příspěvky: 1995
Registrován: 06 říj 2008, 20:15
Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TDIfun »

cin píše:
TDIfun píše:
cin píše: otazka je jestli se za tech 5-6 koni navic vyplati vysolit nejmin 15 000 :?
Pri dobre konstalaci hvezd a pokud mu to bude chutnat, 200 by treba bylo, ale to by pak uz nemusel snaset dlouze ten tvuj starej spodek, (noteeth) myslim motoru (noteeth)
a to jako myslis ze kdyby se dala ta 12, tak s toho dostanes 200 kobyl? :?
a ten spodek nevim, asi si zatim necham ten svuj starej :D
Jednou se mi to podarilo ale cerpadlo delal Dr. Holz byla tam verze na brzde co mela prez 200 ale pro jistotu (starej spodek) se dalo min a bezpecne http://www.tdifun.cz/wp-content/uploads ... OJEKT2.pdf

1. Turbo GT1749VB
2. Trysky FB PP 764
3. Čerpadlo s "12" hlavou
4. Čerpadlo do nádrže z PD
5. Sání do turba z ASZ/ARL
6. Kat a EGR of
7. Spojka z F/ATD + lepší obložení
8. Dlouhá 5Q řevodovka EWT
9. FMIC z ARL + vedení vzduchu v nerezu INDI
10. "C" čidlo
11. EGT,TB,Oil.P
12. Podvozek H&R
13. Soft TDIFUN
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
Uživatelský avatar
Jayson
Aktivista
Příspěvky: 1694
Registrován: 14 zář 2008, 16:01

Příspěvek od Jayson »

No to je moc pěkný Fune :)
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10028
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Slušná prácička - pokud je to opravdu no smoke, jak píše majitel, tím lepší prácička ;-).
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Uživatelský avatar
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3483
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

Teda koukám, že ses do toho ladění dost opřel! Sem příjemně překvapen.

Tak buď hodnej na tu spojku.

Asi se dělá pěknej rohlík na obličeji, když to trochu proženeš po silničkách na Vysočině, co?
Oct asv 2000, DieselPower
Odpovědět

Zpět na „Výsledky Vašeho měření - Grafy“