Octavia AHF
Moderátoři: šulda, JasteR, Moderátoři
Octavia AHF
O1 ASZ - 200 ps 436 Nm SW TDI Fun HW Marena TDI
Jawa 250 - 559
Zetor 25A
Jawa 250 - 559
Zetor 25A
- marena tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3597
- Registrován: 02 dub 2009, 09:39
- Bydliště: Frýdek-Místek
- luigi5
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 387
- Registrován: 26 črc 2011, 12:56
- Bydliště: Wien
- Kontaktovat uživatele:
moc pekny gratuluju ti k povedenymu autu!!!
Az budu mit nasetrino po skole tak se taky bude konat nasteva u marena tdi s VBckem, sanim, pp764, 6 kvaltem atd.
To co dela ma hlavu a patu!
Az budu mit nasetrino po skole tak se taky bude konat nasteva u marena tdi s VBckem, sanim, pp764, 6 kvaltem atd.
To co dela ma hlavu a patu!
O1 TDi ASZ V/RS, RECARO, AP -40mm, 17'' Spider 205/50 Michelin PA4, 18'' Fondmetal 9rr 225/40 Michelin PS3, R32 brakes --OFF
BMW 330D E90 Mpaket 170kw M57TÜ2, ST XTA -65, 19'' M3 225/35+255/30 Goodyear EA2, 17'' Mpaket 225/45 Goodyear UGP2 --ON
BMW 330D E90 Mpaket 170kw M57TÜ2, ST XTA -65, 19'' M3 225/35+255/30 Goodyear EA2, 17'' Mpaket 225/45 Goodyear UGP2 --ON
Moc diky, Marenu muzu ti ho jen doporucit, plus doplnim ze jednani se zakaznikem 1A, a dalsi dnes vzacna vlastnost ze rad pomuze ci poradi i kdyz vi ze za to nic nebude, to v JIhlave to bylo jiny - tady mas auto, hlavne zaplat, vypadni a uz se navracej a neotravujluigi5 píše:moc pekny gratuluju ti k povedenymu autu!!!
Az budu mit nasetrino po skole tak se taky bude konat nasteva u marena tdi s VBckem, sanim, pp764, 6 kvaltem atd.
To co dela ma hlavu a patu!
O1 ASZ - 200 ps 436 Nm SW TDI Fun HW Marena TDI
Jawa 250 - 559
Zetor 25A
Jawa 250 - 559
Zetor 25A
- TDIfun
- Aktivista
- Příspěvky: 1995
- Registrován: 06 říj 2008, 20:15
- Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
- Kontaktovat uživatele:
Pri dobre konstalaci hvezd a pokud mu to bude chutnat, 200 by treba bylo, ale to by pak uz nemusel snaset dlouze ten tvuj starej spodek, myslim motorucin píše:otazka je jestli se za tech 5-6 koni navic vyplati vysolit nejmin 15 000marena tdi píše:mozna se CIN hecne a zainvestujetoby66kw píše:Na 10mm hlavu 1A , ale s tím FMIC , je škoda nedat 12mm
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
a to jako myslis ze kdyby se dala ta 12, tak s toho dostanes 200 kobyl?TDIfun píše:Pri dobre konstalaci hvezd a pokud mu to bude chutnat, 200 by treba bylo, ale to by pak uz nemusel snaset dlouze ten tvuj starej spodek, myslim motorucin píše:otazka je jestli se za tech 5-6 koni navic vyplati vysolit nejmin 15 000marena tdi píše: mozna se CIN hecne a zainvestuje
a ten spodek nevim, asi si zatim necham ten svuj starej
O1 ASZ - 200 ps 436 Nm SW TDI Fun HW Marena TDI
Jawa 250 - 559
Zetor 25A
Jawa 250 - 559
Zetor 25A
- TDIfun
- Aktivista
- Příspěvky: 1995
- Registrován: 06 říj 2008, 20:15
- Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
- Kontaktovat uživatele:
Jednou se mi to podarilo ale cerpadlo delal Dr. Holz byla tam verze na brzde co mela prez 200 ale pro jistotu (starej spodek) se dalo min a bezpecne http://www.tdifun.cz/wp-content/uploads ... OJEKT2.pdfcin píše:a to jako myslis ze kdyby se dala ta 12, tak s toho dostanes 200 kobyl?TDIfun píše:Pri dobre konstalaci hvezd a pokud mu to bude chutnat, 200 by treba bylo, ale to by pak uz nemusel snaset dlouze ten tvuj starej spodek, myslim motorucin píše: otazka je jestli se za tech 5-6 koni navic vyplati vysolit nejmin 15 000
a ten spodek nevim, asi si zatim necham ten svuj starej
1. Turbo GT1749VB
2. Trysky FB PP 764
3. Čerpadlo s "12" hlavou
4. Čerpadlo do nádrže z PD
5. Sání do turba z ASZ/ARL
6. Kat a EGR of
7. Spojka z F/ATD + lepší obložení
8. Dlouhá 5Q řevodovka EWT
9. FMIC z ARL + vedení vzduchu v nerezu INDI
10. "C" čidlo
11. EGT,TB,Oil.P
12. Podvozek H&R
13. Soft TDIFUN
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg