Fabia rs graf :))

Toto fórum slouží ke zveřejnění výkonových grafů Vašich vozů.

Moderátoři: šulda, JasteR, Moderátoři

Odpovědět
roubic
Nesolidní prodejce
Nesolidní prodejce
Příspěvky: 277
Registrován: 29 lis 2010, 18:58

Fabia rs graf :))

Příspěvek od roubic »

Obrázek

Malé čidlo
a profukuje vedení od cooleru :( pár uprav a jde se vejš :D
Audi s8 d3 5.2 v10
Uživatelský avatar
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7023
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Takovy graf bych ani nevystavoval. Dej si to doporadku a pak vystav, drzim palce. Co tam je za turbo?
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
nejsem-naivka
Přispěvovatel
Příspěvky: 541
Registrován: 25 dub 2011, 21:21
Bydliště: Karlovy Vary

Příspěvek od nejsem-naivka »

Graf by mohl vypadat líp, že? Jenže i tak ho sem dá. Asi ted všichni ví na co narážim......
:-@
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10028
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Je to mrtvé dole. Nahoře (přes 4000) je to v cajku. Chtělo by to rychlejší foukání, aby to vyskočilo dole.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Uživatelský avatar
Thomy
Aktivista
Příspěvky: 1122
Registrován: 11 kvě 2008, 09:00
Bydliště: Benešovsko

Příspěvek od Thomy »

Co by chtěl s timhle turbem, když byl spodek relativně mrtvej i na Dawa autě (omega 2,5td) Mně se to líbí, až se to doladí, bude to určitě super ;)
Octavia I ASV
Impreza WRX 195kW
roubic
Nesolidní prodejce
Nesolidní prodejce
Příspěvky: 277
Registrován: 29 lis 2010, 18:58

Příspěvek od roubic »

Forest : tak já se nestydim za to co tam mám ted prostě ted to jezdí takhle ta jsem to sem dal :)) až to bude dodělaný tak sem dám novej graf :) taky nikdo nepsal že to je ukázkovej graf :))
je tam ještě pár uprav na dodělání a uvidíme co s roho vyleze :)
Audi s8 d3 5.2 v10
Uživatelský avatar
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7023
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

@Zizala: nevim ted, na co narazis, nemyslel jsem to nijak ve zlem, napovez ... pro me nicnerikajici graf, protoze na dost veci, ktere by se tomu dalo vytknout uz odpoved dal - ", male cidlo, netesnost v sani" ... co treba rekne tento graf tobe? vskutku by me to zajimalo

@Marek77: pise, ze ma netesnosti v sani, proto nelze soudit

@roubic: vsak ja to nekritizuju ani nechvalim, protoze je to predcasne - proste nicnerikajici graf
Naposledy upravil(a) Forest dne 09 úno 2012, 09:34, celkem upraveno 1 x.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
roubic
Nesolidní prodejce
Nesolidní prodejce
Příspěvky: 277
Registrován: 29 lis 2010, 18:58

Příspěvek od roubic »

Marek77 píše:Je to mrtvé dole. Nahoře (přes 4000) je to v cajku. Chtělo by to rychlejší foukání, aby to vyskočilo dole.
tak ono je tam 2559 turbo takže pochybuju že se ten spodek vylepší a mě to ani nějak nevadí že to jede od vyšších otáček zvykknul jsem si na to a nějak mi to ani nepřijde :)
Audi s8 d3 5.2 v10
roubic
Nesolidní prodejce
Nesolidní prodejce
Příspěvky: 277
Registrován: 29 lis 2010, 18:58

Příspěvek od roubic »

Thomy píše:Co by chtěl s timhle turbem, když byl spodek relativně mrtvej i na Dawa autě (omega 2,5td) Mně se to líbí, až se to doladí, bude to určitě super ;)
díky :)) uvidíme jak to bude vypadat až se to celý dodělá
Audi s8 d3 5.2 v10
Uživatelský avatar
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7023
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Toto turbo (paklize se jedna o GT2559V) je vskutku nestastne reseni, nicmene ten spodek muze byt lepsi. Stribrnej mel na rotacce na tomto turbu pres 1,5 baru ve 2000 a neuvedomuji si, ze by si nekdy stezoval na nabeh.

Zde muzes hledat inspiraci:

Obrázek

GT2559V je celkem orisek na ladeni a jeho pouziti je cesta do pekel. Jedine, co je na tom turbu dobre, tak je dualne chlazeny stred, to je vskutku pro hardcore upravy idealni. Jinak srovnani s Omegou 2,5TD neni podle me ten nejlepsi priklad srovnani.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

Urobte cosi aj s tou teplotou nasavaneho vzduchu, lebo to v lete uvaris. :)
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
roubic
Nesolidní prodejce
Nesolidní prodejce
Příspěvky: 277
Registrován: 29 lis 2010, 18:58

Příspěvek od roubic »

Forest píše:Toto turbo (paklize se jedna o GT2559V) je vskutku nestastne reseni, nicmene ten spodek muze byt lepsi. Stribrnej mel na rotacce na tomto turbu pres 1,5 baru ve 2000 a neuvedomuji si, ze by si nekdy stezoval na nabeh.

Zde muzes hledat inspiraci:

Obrázek

GT2559V je celkem orisek na ladeni a jeho pouziti je cesta do pekel. Jedine, co je na tom turbu dobre, tak je dualne chlazeny stred, to je vskutku pro hardcore upravy idealni. Jinak srovnani s Omegou 2,5TD neni podle me ten nejlepsi priklad srovnani.
t se musí nechat že některý věco vypadaj zajímavě něco takovýho bych někdy pořešil ale uvidíme až to bude komplet tak uvidíme jak to bude vyhovovat
Audi s8 d3 5.2 v10
roubic
Nesolidní prodejce
Nesolidní prodejce
Příspěvky: 277
Registrován: 29 lis 2010, 18:58

Příspěvek od roubic »

subz3ro_tdi píše:Urobte cosi aj s tou teplotou nasavaneho vzduchu, lebo to v lete uvaris. :)
jj vim o tom musim pořešit pořešit větší cooler tenhle je 700X14X6,5 to je takovej dětskej cooler :D
Audi s8 d3 5.2 v10
Uživatelský avatar
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7023
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Uz to zacinam chapat, vystavil jsi to tu proto, aby Ti lidi rekli, co mas na tom udelat a co zlepsit. Asi lepsi zpusob reseni, nezli jit do sekce "Zvysovani vykonu u VW group" a ptat se jak na to ... mazane ;)
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
roubic
Nesolidní prodejce
Nesolidní prodejce
Příspěvky: 277
Registrován: 29 lis 2010, 18:58

Příspěvek od roubic »

Forest píše:Uz to zacinam chapat, vystavil jsi to tu proto, aby Ti lidi rekli, co mas na tom udelat a co zlepsit. Asi lepsi zpusob reseni, nezli jit do sekce "Zvysovani vykonu u VW group" a ptat se jak na to ... mazane ;)
to není pravda :)) mě v tomhle pomahaj jiný lidi aby mi řekli kde je chyba a kde co zlepšít :)) takže stimhle t tady nemá nic společnýho
Audi s8 d3 5.2 v10
Odpovědět

Zpět na „Výsledky Vašeho měření - Grafy“