Skoda Octavia II 2.0tdi BKD 253hp/534Nm

Toto fórum slouží ke zveřejnění výkonových grafů Vašich vozů.

Moderátoři: šulda, JasteR, Moderátoři

Uživatelský avatar
reesha
Site Admin
Příspěvky: 1235
Registrován: 20 led 2006, 12:15
Bydliště: Czech republic
Kontaktovat uživatele:

Skoda Octavia II 2.0tdi BKD 253hp/534Nm

Příspěvek od reesha »

Úprava provedena v roce 2009. Kontrolní přeměření provedeno před 14 dny (leden 2012).

Úpravy:
- vstřikovací trysky Fratelli Bosio
- hybridní turbodmychadlo DT
- odladění DIESELPOWER

Obrázek
Obrázek Obrázek

Prohlížeč logů LogView stahujte tady

PS: Hledáme (ne)mechanika, viz odkaz s popisem
Uživatelský avatar
dolar100
Aktivista
Příspěvky: 1147
Registrován: 09 říj 2008, 13:33
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od dolar100 »

letadlo (noteeth) brutal spodok aj stred aj vrch
Mercdes C cdi
Uživatelský avatar
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34705
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

a já myslel že to umí jen v cudzině (noteeth)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3483
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

Konečně někdo se zápornejma korekcema a trochu reálnym atm. tlaku vzduchu.
Asi ten graf přepošlu strýčínkovi, aby měl o čem rozmýšlet. :)
Oct asv 2000, DieselPower
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

Hm, tak tu je asi akykolvek komentar zbytocny.... :worthy:
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Uživatelský avatar
toby66kw
Aktivista
Příspěvky: 2353
Registrován: 16 bře 2008, 10:35
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od toby66kw »

Co tam je konkrétně za triky. :? :roll:
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp

G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
Uživatelský avatar
reesha
Site Admin
Příspěvky: 1235
Registrován: 20 led 2006, 12:15
Bydliště: Czech republic
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od reesha »

toby66kw píše:Co tam je konkrétně za triky. :? :roll:
No doufám že žádné triky :) .. všechno košér tak jak jsem to napsal. Mohlo by tam být více Nm už okolo 2000 otáček, ale bylo to záměrně trošku přiškrceno. Poslední doladění bylo na silnici, před 14 dny jen po dlouhé době přeměřeno.
Obrázek Obrázek

Prohlížeč logů LogView stahujte tady

PS: Hledáme (ne)mechanika, viz odkaz s popisem
Uživatelský avatar
toby66kw
Aktivista
Příspěvky: 2353
Registrován: 16 bře 2008, 10:35
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od toby66kw »

reesha píše:
toby66kw píše:Co tam je konkrétně za triky. :? :roll:
No doufám že žádné triky :) .. všechno košér tak jak jsem to napsal. Mohlo by tam být více Nm už okolo 2000 otáček, ale bylo to záměrně trošku přiškrceno. Poslední doladění bylo na silnici, před 14 dny jen po dlouhé době přeměřeno.

Trisky (LOL) (LOL) (LOL) (LOL)

jedno písmenko a je to jinak (crazy) (noteeth)


PS sory za překlep (rofl)
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp

G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
peug
Přispěvovatel
Příspěvky: 153
Registrován: 10 úno 2009, 14:38
Bydliště: K.Vary

Příspěvek od peug »

Lze též použít slovo trysky :)
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4710
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

no tak to je úžasný, je vidět že už v 1700 turbo reguluje aby ten spodek nebyl tak brutální. ten spodek je fantazie a vrch taky... nechápu a tiše závidím... :)
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série (noteeth)
Uživatelský avatar
toby66kw
Aktivista
Příspěvky: 2353
Registrován: 16 bře 2008, 10:35
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od toby66kw »

peug píše:Lze též použít slovo trysky :)
Tak to Y uš tak zásadně nezměnilo :)

Ještě jednou teda , jaké jsou použity konkrétní trysky :roll:
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp

G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
Uh-Tech
Přispěvovatel
Příspěvky: 173
Registrován: 21 bře 2011, 21:31
Bydliště: kusek od Uh.Hradiště

Příspěvek od Uh-Tech »

toby66kw píše:
peug píše:Lze též použít slovo trysky :)
Tak to Y uš tak zásadně nezměnilo :)

Ještě jednou teda , jaké jsou použity konkrétní trysky :roll:



to bude asi tajné :D
FandaTDI
Aktivista
Příspěvky: 1380
Registrován: 29 kvě 2007, 19:54
Bydliště: Praha-západ

Příspěvek od FandaTDI »

neni BKD jeden z těch kritizovanejch 103kW motorů? Kolik to za ty 2-3 roky nalítalo? Čip je na turbo, popř.trysky asi "šetrnej", ale co zbytek (motor, spojka,...)?
pašíkombi AFN B597
Uživatelský avatar
Dukes
Site Admin
Příspěvky: 1132
Registrován: 22 led 2006, 23:16
Bydliště: Praha city

Příspěvek od Dukes »

Trysky jsou FB RACE 1287+.
Obrázek
Uživatelský avatar
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7023
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Hodne dobre a smekam pred majitelem, ze ma "koule" na to to takto otestovat.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Odpovědět

Zpět na „Výsledky Vašeho měření - Grafy“