Skoda Fabia 1.9tdi 275hp
Moderátoři: šulda, JasteR, Moderátoři
- reesha
- Site Admin
- Příspěvky: 1235
- Registrován: 20 led 2006, 12:15
- Bydliště: Czech republic
- Kontaktovat uživatele:
Skoda Fabia 1.9tdi 275hp
Motor (blok + hlava) je sériový, kromě jemně vyleštěných sacích i výfukových kanálů.
Vačkový hřídel je původní (originální profil).
Vstřikovací trysky Fratelli Bosio RACE783.
Turbo je hybridní model DT-5. Zástavba je složitější, není to plug and play turbo ve svodech.
Kroutící moment vcelku dobrý už ve 2000 ot. Nicméně ten spodek je stále výrazně horší než u sériového turba a nedoporučuji jej příliš na normální městský provoz. Auto se musí více vytáčet.
Bylo upraveno sací potrubí pro zlepšení proudění vzduchu. Ze systému odstraněna váha vzduchu.
Instalován intercooler před chladiči (FMIC), včetně nového vedení stlačeného vzduchu, aby byla zajištěna dostatečná těsnost a dlouhodobá funkčnost systému.
Taktéž byl upraven výfukový trakt pro dobrý odvod zvýšeného množství spalin.
Plnící tlak zvýšen na 2,3 baru.
Spojková sada Sachs Race Engineering se sintrovanou lamelou.
Brzdy AP racing.
Naposledy upravil(a) reesha dne 14 úno 2012, 23:43, celkem upraveno 2 x.
- marena tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3597
- Registrován: 02 dub 2009, 09:39
- Bydliště: Frýdek-Místek
Je vidět, že Dieselpower se vyzná - klobouk dolů, páni.
Neumím si představit 5200 otáček na motoru s takhle vyladěným výkonem, kde ještě navíc ten výkon téměř nepadá. Krouťák jak z učebnice.....
No jo - kdo umí, ten umí a ostatní jen čumí.
Neumím si představit 5200 otáček na motoru s takhle vyladěným výkonem, kde ještě navíc ten výkon téměř nepadá. Krouťák jak z učebnice.....
No jo - kdo umí, ten umí a ostatní jen čumí.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 115
- Registrován: 01 bře 2010, 13:46
to je sakra pěkný
spojka to podle mě vezme i dvouhmota 240mm s přeobloženou lamelou, pokud to teda není na sprinty. U mého autobusu drží cca 505 Nm, setrvák bude mít 400 tis a je origo...
spojka to podle mě vezme i dvouhmota 240mm s přeobloženou lamelou, pokud to teda není na sprinty. U mého autobusu drží cca 505 Nm, setrvák bude mít 400 tis a je origo...
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série
- Branislav Farkaš
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 645
- Registrován: 14 lis 2008, 15:07
- Bydliště: Banská Bystrica,SK
Tak to turbo bude asi dobré, keď dokáže nafúknuť 405 Nm pri 2000 ot. a držať 475Nm pri 4000. A tých 5200 ot. sa mi fakt páči. Klobúk dole, pekná robota.
Ibiza Cupra 6L-predaná
Ibiza AFN,237PS/480Nm,Powered by BH-predaná-rozbitá
BMW 330D touring 302PS/700Nm Powered by BH-predaný-rozbitý
PREDÁVAM TURBÁ 00421905520092 LACNO
Ibiza AFN,237PS/480Nm,Powered by BH-predaná-rozbitá
BMW 330D touring 302PS/700Nm Powered by BH-predaný-rozbitý
PREDÁVAM TURBÁ 00421905520092 LACNO