Predpokladam ze to ma porad DPF, takze kour tezko.dawe2706 píše:S kouřem a nebo bez?
Audi A5 3.0TDI graf
Moderátoři: šulda, JasteR, Moderátoři
- TDIfun
- Aktivista
- Příspěvky: 1995
- Registrován: 06 říj 2008, 20:15
- Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
- Kontaktovat uživatele:
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
- Forest
- Aktivista
- Příspěvky: 7023
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
@dolar100: ... treba jsem Tvuj prispevek nepochopil spravne ale pokud ano: jak pozna, zda to kouri nebo ne kdyz ma DPF?
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
presne na toto som myslel, nebolo by mi jedno ze mam big smoke tuning len preto ze mi to vychyta DPF. Neviem ci to tuner vie odhadnut aj ked nema moznost kontroly cmudu opticky.Thomy píše:Až odejde DPFForest píše:@dolar100: ... treba jsem Tvuj prispevek nepochopil spravne ale pokud ano: jak pozna, zda to kouri nebo ne kdyz ma DPF?
Mercdes C cdi
- Forest
- Aktivista
- Příspěvky: 7023
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Kdyz pomineme ostatni aspekty ladeni tak predpokladam (ze zkusenosti), ze Richard neni zadny amater, takze vi, kolik tam jde paliva a kolik vzduchu. A kdybychom zacali ignorovat i tento fakt a zacali predpokladat, ze se treba nechal presvedcit k necemu, o cem by nebyl zrovna presvedcenej, ze je to to prave orechove, tak DP stale nedela problem DPF ostranit a softwarove tento zasah osetrit ... pokud se mylim, tak me opravte
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Forest píše:Kdyz pomineme ostatni aspekty ladeni tak predpokladam (ze zkusenosti), ze Richard neni zadny amater, takze vi, kolik tam jde paliva a kolik vzduchu. A kdybychom zacali ignorovat i tento fakt a zacali predpokladat, ze se treba nechal presvedcit k necemu, o cem by nebyl zrovna presvedcenej, ze je to to prave orechove, tak DP stale nedela problem DPF ostranit a softwarove tento zasah osetrit ... pokud se mylim, tak me opravte
Suhlasim, je to o skusenostiach tunera.
Mercdes C cdi
- subz3ro_tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3307
- Registrován: 18 zář 2007, 08:17
- Bydliště: Žilina
Je to vobec citit? Pri vyse 300ps a 600Nm tych 20ps a 40Nm?
Myslim natolko aby sa oplatilo drbkat s medzichladicom
Myslim natolko aby sa oplatilo drbkat s medzichladicom
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
- subz3ro_tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3307
- Registrován: 18 zář 2007, 08:17
- Bydliště: Žilina
Achtak, on je tam nejaky koncernovy kandidat?
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
jestli za 2h sundáš a nandáš předek tak to máš hodně namáknutý
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!