Audi A5 3.0TDI graf
Moderátoři: šulda, JasteR, Moderátoři
- subz3ro_tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3307
- Registrován: 18 zář 2007, 08:17
- Bydliště: Žilina
A financne naklady cca. kolko?
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
- reesha
- Site Admin
- Příspěvky: 1235
- Registrován: 20 led 2006, 12:15
- Bydliště: Czech republic
- Kontaktovat uživatele:
No, bylo by dobré sdělit, jestli se bavíme o teplotách na silnici nebo na brzdě. Pokud na brzdě, zajímalo by mne, jak moc je to porovnatelné s měřením na silnici. Málokdo má totiž dostatečné chlazení a dokáže simulovat podmínky na silnici.Badumi1 píše:Niee Vsetko na mieru ale IC mali uz pripraveny, ostatne sa pospajalo s novymi trubkami. Teplota z okolo 80 klesla na cca 30-35.
Potom se stane, že na silnici jsou výkony srovnatelné, ale na brzdě se to neuchladí.
Su to hodnoty namerane a porovnane len na brzde. Mozem zmerat teplotu na ceste aka je aktualne. Bavime sa o teplotach pred a po cize ked predtym bola vysoka a po uprave klesla o viac nez polovicu, uspech je na mieste. Btw vyborny priebeh vykonu za 4000 otackami co si spravil.reesha píše:No, bylo by dobré sdělit, jestli se bavíme o teplotách na silnici nebo na brzdě. Pokud na brzdě, zajímalo by mne, jak moc je to porovnatelné s měřením na silnici. Málokdo má totiž dostatečné chlazení a dokáže simulovat podmínky na silnici.Badumi1 píše:Niee Vsetko na mieru ale IC mali uz pripraveny, ostatne sa pospajalo s novymi trubkami. Teplota z okolo 80 klesla na cca 30-35.
Potom se stane, že na silnici jsou výkony srovnatelné, ale na brzdě se to neuchladí.
Audi A4 3.0 tdi B8 D-Racing.sk
337hp 747Nm EX
Aktual BMW 335i E92 437hp 574Nm
337hp 747Nm EX
Aktual BMW 335i E92 437hp 574Nm
- reesha
- Site Admin
- Příspěvky: 1235
- Registrován: 20 led 2006, 12:15
- Bydliště: Czech republic
- Kontaktovat uživatele:
Díky. Jen se snažím poukázat na to, že to nemusí být tak, jak to vypadá. Pokud pustím jen čelní ventilátor který mi fouká na chladič vody, nechladí se dostatečně boční IC a pak samozřejmě mohu dostat teploty vysoké. Na silnici ovšem mohou být o třetinu nebo polovinu nižší.Badumi1 píše:Su to hodnoty namerane a porovnane len na brzde. Mozem zmerat teplotu na ceste aka je aktualne. Bavime sa o teplotach pred a po cize ked predtym bola vysoka a po uprave klesla o viac nez polovicu, uspech je na mieste. Btw vyborny priebeh vykonu za 4000 otackami co si spravil.reesha píše:No, bylo by dobré sdělit, jestli se bavíme o teplotách na silnici nebo na brzdě. Pokud na brzdě, zajímalo by mne, jak moc je to porovnatelné s měřením na silnici. Málokdo má totiž dostatečné chlazení a dokáže simulovat podmínky na silnici.Badumi1 píše:Niee Vsetko na mieru ale IC mali uz pripraveny, ostatne sa pospajalo s novymi trubkami. Teplota z okolo 80 klesla na cca 30-35.
Potom se stane, že na silnici jsou výkony srovnatelné, ale na brzdě se to neuchladí.
Pokud změníš umístění IC, a používáš jen čelní ventilátor s hlavním proudem na chladič vody, tak to samozřemě musí chladit lépe, i kdybys tam dal menší IC.
Když už tady píšeš, tak snažím dobrat toho, na kolik je to objektivní v porovnání použití vozidla na silnici.
Z toho důvodu mámě několik ventilátorů, i tak je obtížné nasimulovat podmínky na silnici.
Jinak snížení teploty je samozřejmě přínosem - jak píšeš. Je otázka, zda-li porovnání změn reflektuje realitu.
B8 ma len jeden IC v strede. Firma ktora montovala chladic ma podobne zariadenie ako Profituning v BA ktore dokaze simulovat realne podmienky na ceste cize prudenie vzduchu je objemne dostacujuce. Ak by boli IC po stranach ako napr v B7 tak by to bolo inak s pouzitim len jedneho ventilatora s mensou kapacitou. Nic to nemeni na veci ze je to vylepsenie auta bez zasahu do zivotnosti.
Audi A4 3.0 tdi B8 D-Racing.sk
337hp 747Nm EX
Aktual BMW 335i E92 437hp 574Nm
337hp 747Nm EX
Aktual BMW 335i E92 437hp 574Nm
- reesha
- Site Admin
- Příspěvky: 1235
- Registrován: 20 led 2006, 12:15
- Bydliště: Czech republic
- Kontaktovat uživatele:
Dobrá, nevěděl jsem co je to za auto. Pokud se jedná o výměnu chladiče na stejném místě, mělo by být měření vcelku vypovídající. Díky za vysvětlení.Badumi1 píše:B8 ma len jeden IC v strede. Firma ktora montovala chladic ma podobne zariadenie ako Profituning v BA ktore dokaze simulovat realne podmienky na ceste cize prudenie vzduchu je objemne dostacujuce. Ak by boli IC po stranach ako napr v B7 tak by to bolo inak s pouzitim len jedneho ventilatora s mensou kapacitou. Nic to nemeni na veci ze je to vylepsenie auta bez zasahu do zivotnosti.
Staci si dat lambdu pred DPF a vie zmerat dymivost auta. Usetris tak DPF a nebude sa ti to aspon zasierat.dolar100 píše:presne na toto som myslel, nebolo by mi jedno ze mam big smoke tuning len preto ze mi to vychyta DPF. Neviem ci to tuner vie odhadnut aj ked nema moznost kontroly cmudu opticky.Thomy píše:Až odejde DPFForest píše:@dolar100: ... treba jsem Tvuj prispevek nepochopil spravne ale pokud ano: jak pozna, zda to kouri nebo ne kdyz ma DPF?
Audi A4 3.0 tdi B8 D-Racing.sk
337hp 747Nm EX
Aktual BMW 335i E92 437hp 574Nm
337hp 747Nm EX
Aktual BMW 335i E92 437hp 574Nm