Audi A5 3.0TDI graf

Toto fórum slouží ke zveřejnění výkonových grafů Vašich vozů.

Moderátoři: šulda, JasteR, Moderátoři

Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

A financne naklady cca. kolko?
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10028
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Tak tohle je veliká krása.....

Inu když se to umí, není co řešit ;-).
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Uživatelský avatar
reesha
Site Admin
Příspěvky: 1235
Registrován: 20 led 2006, 12:15
Bydliště: Czech republic
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od reesha »

Badumi1 píše:Niee :) Vsetko na mieru ale IC mali uz pripraveny, ostatne sa pospajalo s novymi trubkami. Teplota z okolo 80 klesla na cca 30-35.
No, bylo by dobré sdělit, jestli se bavíme o teplotách na silnici nebo na brzdě. Pokud na brzdě, zajímalo by mne, jak moc je to porovnatelné s měřením na silnici. Málokdo má totiž dostatečné chlazení a dokáže simulovat podmínky na silnici.
Potom se stane, že na silnici jsou výkony srovnatelné, ale na brzdě se to neuchladí.
Obrázek Obrázek

Prohlížeč logů LogView stahujte tady

PS: Hledáme (ne)mechanika, viz odkaz s popisem
Badumi1
Přispěvovatel
Příspěvky: 59
Registrován: 20 čer 2010, 16:06

Příspěvek od Badumi1 »

reesha píše:
Badumi1 píše:Niee :) Vsetko na mieru ale IC mali uz pripraveny, ostatne sa pospajalo s novymi trubkami. Teplota z okolo 80 klesla na cca 30-35.
No, bylo by dobré sdělit, jestli se bavíme o teplotách na silnici nebo na brzdě. Pokud na brzdě, zajímalo by mne, jak moc je to porovnatelné s měřením na silnici. Málokdo má totiž dostatečné chlazení a dokáže simulovat podmínky na silnici.
Potom se stane, že na silnici jsou výkony srovnatelné, ale na brzdě se to neuchladí.
Su to hodnoty namerane a porovnane len na brzde. Mozem zmerat teplotu na ceste aka je aktualne. Bavime sa o teplotach pred a po cize ked predtym bola vysoka a po uprave klesla o viac nez polovicu, uspech je na mieste. Btw vyborny priebeh vykonu za 4000 otackami co si spravil.
Audi A4 3.0 tdi B8 D-Racing.sk
337hp 747Nm EX

Aktual BMW 335i E92 437hp 574Nm
Uživatelský avatar
reesha
Site Admin
Příspěvky: 1235
Registrován: 20 led 2006, 12:15
Bydliště: Czech republic
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od reesha »

Badumi1 píše:
reesha píše:
Badumi1 píše:Niee :) Vsetko na mieru ale IC mali uz pripraveny, ostatne sa pospajalo s novymi trubkami. Teplota z okolo 80 klesla na cca 30-35.
No, bylo by dobré sdělit, jestli se bavíme o teplotách na silnici nebo na brzdě. Pokud na brzdě, zajímalo by mne, jak moc je to porovnatelné s měřením na silnici. Málokdo má totiž dostatečné chlazení a dokáže simulovat podmínky na silnici.
Potom se stane, že na silnici jsou výkony srovnatelné, ale na brzdě se to neuchladí.
Su to hodnoty namerane a porovnane len na brzde. Mozem zmerat teplotu na ceste aka je aktualne. Bavime sa o teplotach pred a po cize ked predtym bola vysoka a po uprave klesla o viac nez polovicu, uspech je na mieste. Btw vyborny priebeh vykonu za 4000 otackami co si spravil.
Díky. Jen se snažím poukázat na to, že to nemusí být tak, jak to vypadá. Pokud pustím jen čelní ventilátor který mi fouká na chladič vody, nechladí se dostatečně boční IC a pak samozřejmě mohu dostat teploty vysoké. Na silnici ovšem mohou být o třetinu nebo polovinu nižší.
Pokud změníš umístění IC, a používáš jen čelní ventilátor s hlavním proudem na chladič vody, tak to samozřemě musí chladit lépe, i kdybys tam dal menší IC.

Když už tady píšeš, tak snažím dobrat toho, na kolik je to objektivní v porovnání použití vozidla na silnici.

Z toho důvodu mámě několik ventilátorů, i tak je obtížné nasimulovat podmínky na silnici.

Jinak snížení teploty je samozřejmě přínosem - jak píšeš. Je otázka, zda-li porovnání změn reflektuje realitu.
Obrázek Obrázek

Prohlížeč logů LogView stahujte tady

PS: Hledáme (ne)mechanika, viz odkaz s popisem
Badumi1
Přispěvovatel
Příspěvky: 59
Registrován: 20 čer 2010, 16:06

Příspěvek od Badumi1 »

B8 ma len jeden IC v strede. Firma ktora montovala chladic ma podobne zariadenie ako Profituning v BA ktore dokaze simulovat realne podmienky na ceste cize prudenie vzduchu je objemne dostacujuce. Ak by boli IC po stranach ako napr v B7 tak by to bolo inak s pouzitim len jedneho ventilatora s mensou kapacitou. Nic to nemeni na veci ze je to vylepsenie auta bez zasahu do zivotnosti.
Audi A4 3.0 tdi B8 D-Racing.sk
337hp 747Nm EX

Aktual BMW 335i E92 437hp 574Nm
Uživatelský avatar
reesha
Site Admin
Příspěvky: 1235
Registrován: 20 led 2006, 12:15
Bydliště: Czech republic
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od reesha »

Badumi1 píše:B8 ma len jeden IC v strede. Firma ktora montovala chladic ma podobne zariadenie ako Profituning v BA ktore dokaze simulovat realne podmienky na ceste cize prudenie vzduchu je objemne dostacujuce. Ak by boli IC po stranach ako napr v B7 tak by to bolo inak s pouzitim len jedneho ventilatora s mensou kapacitou. Nic to nemeni na veci ze je to vylepsenie auta bez zasahu do zivotnosti.
Dobrá, nevěděl jsem co je to za auto. Pokud se jedná o výměnu chladiče na stejném místě, mělo by být měření vcelku vypovídající. Díky za vysvětlení.
Obrázek Obrázek

Prohlížeč logů LogView stahujte tady

PS: Hledáme (ne)mechanika, viz odkaz s popisem
Uživatelský avatar
JasteR
Aktivista
Příspěvky: 3295
Registrován: 30 srp 2006, 18:12

Příspěvek od JasteR »

Kurva luxusni.. moje snovy auto bila A5 v Slajne.. uprimna zavist ;) ;)

..:: Octavia vRS TDI - 210HP @ 476Nm NA PRODEJ !!!
..:: Leon Cupra4 TDI - 270HP @ 580Nm

Obrázek
Lusťa
blázen
Příspěvky: 1417
Registrován: 23 led 2006, 17:42
Bydliště: okolí Prahy

Příspěvek od Lusťa »

taky jsme chtěl bílou, ale co, tohle taky uplná hrůza neni, nějak se s tim vypořádám asi
Badumi1
Přispěvovatel
Příspěvky: 59
Registrován: 20 čer 2010, 16:06

Příspěvek od Badumi1 »

dolar100 píše:
Thomy píše:
Forest píše:@dolar100: ... treba jsem Tvuj prispevek nepochopil spravne ale pokud ano: jak pozna, zda to kouri nebo ne kdyz ma DPF? :roll:
Až odejde DPF (noteeth)
presne na toto som myslel, nebolo by mi jedno ze mam big smoke tuning len preto ze mi to vychyta DPF. Neviem ci to tuner vie odhadnut aj ked nema moznost kontroly cmudu opticky.
Staci si dat lambdu pred DPF a vie zmerat dymivost auta. Usetris tak DPF a nebude sa ti to aspon zasierat.
Audi A4 3.0 tdi B8 D-Racing.sk
337hp 747Nm EX

Aktual BMW 335i E92 437hp 574Nm
Odpovědět

Zpět na „Výsledky Vašeho měření - Grafy“