Golf lV 1,4 r.98 problem asi s prevodovkou
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Golf lV 1,4 r.98 problem asi s prevodovkou
Zdravím mám problém s týmto kamaradovym autom.
Pocas jazdy Ked je zaradená rychlost a pustený plyn niečo tam hučí, drie, sucha alebo nieco podobne je to dost specificky zvuk, ked je vyradená je to slabsie pocuť ale robí to .
Pri zábere nieje počuť nič.
Pripisujem to prevodovke- lepsie povedane diferencialu, lebo nic ine ma nenapada co by ten zvuk mohlo vyrabať. Jedine ešte ciastocne utrhnutý stred spojkovej lamely. Ma tato prevodovka samostatny olej na diferencial? Este som zospodu na to nepozeral.
Mal niekto podobnú skúsenosť? Bol menený olej v prevodovke a ževraj v nom boli piliny a sem tam aj 5mm ulomok.
Bude prevodovka zrala na repas alebo nejaké nápady?
Este dodam ze to neroí hned ale až ked sa pravdepodobne zohreje olej v prevodovke a potom ta hlucnost narasta. Inak sa dobre radia vsetky rychlosti
Pocas jazdy Ked je zaradená rychlost a pustený plyn niečo tam hučí, drie, sucha alebo nieco podobne je to dost specificky zvuk, ked je vyradená je to slabsie pocuť ale robí to .
Pri zábere nieje počuť nič.
Pripisujem to prevodovke- lepsie povedane diferencialu, lebo nic ine ma nenapada co by ten zvuk mohlo vyrabať. Jedine ešte ciastocne utrhnutý stred spojkovej lamely. Ma tato prevodovka samostatny olej na diferencial? Este som zospodu na to nepozeral.
Mal niekto podobnú skúsenosť? Bol menený olej v prevodovke a ževraj v nom boli piliny a sem tam aj 5mm ulomok.
Bude prevodovka zrala na repas alebo nejaké nápady?
Este dodam ze to neroí hned ale až ked sa pravdepodobne zohreje olej v prevodovke a potom ta hlucnost narasta. Inak sa dobre radia vsetky rychlosti
Fiat Bravo 1,9JTD GT- velky IC,vyfuk,Turbo I.H.I RHF5 1,1-1,5 Bar, 235 dvojhmota+ kovokeramika,Vacsie kotuce v predu v zadu, soft BH motor 160ps 360Nm
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
Čau, stejný problém jsem řešil asi před měsícem na Polu 1,4i. V záběru bez hluku a po ubrání plynu značné drhnutí na jakoukoli rychlost. Po rozebrání převodovky jsem našel rozpadající se ložisko na předlohové hřídely a tím způsobenou vůli mezi hřídelemi. Bylo to "za pět minut dvanáct". Před asi dvěma lety na Polu 1,9d jezdil majitel vesele i přes značnou hlučnost až vylítla hřídel karterem.
Praveže znamy hladal taku prevodovku a najlacnejsiu nasiel tusim za 300-400€. Na tdi sa da zohnat aj za 90€ ale takato asi nie. Tak by sa snad ten repas oplatil.
Fiat Bravo 1,9JTD GT- velky IC,vyfuk,Turbo I.H.I RHF5 1,1-1,5 Bar, 235 dvojhmota+ kovokeramika,Vacsie kotuce v predu v zadu, soft BH motor 160ps 360Nm
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw